• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

lauantai 9. huhtikuuta 2011

Haistatan pitkät heille, jotka luulevat voivansa määrittää kauneuden


Naiskauneutta ei voi määritellä. Minua kutsuttiin epänaiselliseksi ja hiuksiani helvetin 
rumiksi, vain siksi koska osassa päätäni ei ole hiuksia lainkaan, vain myötäkarvaan 
pehmeä sänki. Kuka muka pystyy määritellä sen, millainen nainen on kaunis ja 
naisellinen, millainen ruma ja epänaisellinen ? Ei kukaan. Sanat joilla joku yrittää 
määrittää naiskauneudein, eivät ole mitään muuta kuin hänen oma mielipiteensä 
asiasta. Kukaan ei pysty määrittämään todellista naiskauneutta, sillä jokainen nainen 
on tavallaan kaunis, oli hän sitten kalju tai perkele ihan mitä vain !




Miten ketään naista edes pystyy nimittämään epänaiselliseksi ? Naiskauneus on jokaisen 
oma mielipide, mutta kukaan ei pysty määrittämään sitä, mikä toisten mielestä on kaunista. 
Tämä kaljun, tumman silmämeikin ja lävistykset omaava nainen on mielestäni kaunis, 
seksikäs ja naisellinen. Kuten myös Natalie Portman kaljussaan, on äärettömän kaunis 
näky ! Kalju sopii näille naisille törkeän hyvin, hiuksettomuus korostaa heidän kauniita 
kasvonpiirteitään. Voiko joku sanoa näitä naisia rumiksi, epänaisellisiksi ? 
- En minä ainakaan !

Huom. Yllä oleva teksti on oma mielipiteeni, enkä tarkoita tekstillä, että vain kaljut
naiset olisivat kauniita. Haluan vain painottaa, että myös kaljut naiset ovat kauniita ja
naisellisia. Kaljuus on seksikästä ! 






Pst. Ei tullu otettua kuvaa..  


Niinkuin jo videossa totesin, psykiatrian poliklinikalle meno oli yksi järkevimmistä
päätöksistä mitä olen elämäni aikana tehnyt. Suurin voitto psykiatrin luona oli, että 
hän diagnosoi perimmäiseksi häiriöksi yleistyneen ahdistuneisuushäiriön. Mieleni teki 
juhlia sen jälkeen ! 5 vuotta kaikki vain väittivät, että olen depressoitunut, mutta vitut. 
Olen helvetillisen tyytyväinen psykiatriini. Elämäni on selkeytynyt sen jälkeen, kun 
omaavani häiriöt oli listattu. Psykiatrian polilla käyntini jatkuvat vielä monta vuotta 
( niin minulle on sanottu ), mutta olen ikuisesti kiitollinen psykiatrilleni ! Jatkan 
hänen tapaamistaan niin kauan kun on tarvis, kunnes olen jälleen valmis jatkamaan 
yksin. Suuret kiitokset sanelen hänelle siitä, että hän tahtoi selvittää perimmäisimmän
häiriön, jokaisen diagnoosin ja sen, etten minä tosiaan ole vain depressoitunut. 

Mitkä muut asiat nostattavat mielialaani, saavat minut hymyilemään tai muuten vain
saavat minut tuntemaan positiivisesti ? Niitä on monia, vaikken täysin sitä käsitäkkään.

.. jos jokin minun aloittamani, minun tekemäni, minun keksimäni, minun aikaan saamani
( tms ) menestyy tai saa arvostusta. Olen jokseenkin kunnianhimoinen.
.. jos saan jonkin aloittamani työn ( tms ) valmiiksi ja se on juuri sellainen, millaiseksi
sen kuvittelin ja suunnittelin ja se miellyttää minua. Tämä on varmasti jokaiselle sellainen
asia, joka saa aikaan tyytyväisyyden tunteen. 
   Näissä kahdessa asiassa, jotka nostattavat tapahtuessaan mielialaani, on kuitenkin
suuri mutta, joka on se perkeleen vaativa persoonallisuushäiriö. Olen yksinkertaisesti
niin vaativa itseäni kohtaan, etten usein ole tyytyväinen siihen mitä olen saanut aikaan
tms. Vaikka se saisikin arvostusta muilta, en välttämättä olisi siihen niin tyytyväinen
kuin voisin olla. En vain ole tyytyväinen vaikka muut sanoisivat mitä. Harvoin tapahtuu
se, että saan aikaiseksi jotain joka miellyttää minua ja se saa muilta arvostusta ja
ihailua. Silloin tyytyväisyyteni itseeni nousee huippu lukemiin, ainakin hetkittäisesti.

.. Pääni ei toimi. En yksinkertaisesti saa kirjoitetuksi tästä aiheesta tämän enempää,
joten se saa riittää tältä kertaa. Mutta eräs positiivinen asia tähän postaukseen on vielä 
saneltava, joka on mieleni valloittanut tasaisen hyvä ja levollinen olo- sekä mieliala.
   Osastolta tultuani en ole tuntenut ahdistusta, en näiden 4 päivän aikana kertaakaan !
Jo 4 päivää olen ollut kotona enkä ole ahdistunut, stressaantunut, uskastunut tai 
kiukustunut kertaakaan. Tämä on hämmentävää, niin entisestä poikkeavaa. Tahtoisin
uskoa, että kaikki on uudistuneen lääkityksen ja oikean annostuksen ansiota. Jos
tämä jatkuu, olen helvetillisen helpottunut ja tyytyväinen. Ei kuullosta tosiaankaan
minun sanomaltani, että päivät olisivat olleet ihania, mutta sitä ne ovat olleet
rauhallisuudessaan ja tasaisuudessaan mielialani osalta. Olisipa tämä lääkkeiden 
ansiota. Voiko olla mahdollista, että olisin vihdoin saanut oikeanlaisen lääkityksen 
yleistyneeseen ahdistuneisuushäiriöön ja jumalattoman herkkään aggressoitumiseen.


-



Be what you want to be !


16 kommenttia:

  1. Voi sinua ja sinun kanssasi neito!
    Sähän olet aivan kadehdittavan kaunis.

    Olisikohan tämä se hetki, paika ja aika, kuin kerron itse olevani melkein kalju? Omaa päätäni peittää siis max. 3mm siili.

    Sulla on vielä se onni, että pääsi on todella hyvän mallinen, kaikille kalju ei sovi, sinulle se sopii!

    VastaaPoista
  2. Oih, ihana kuulla, että hyväksyit uudestaan hiuksesi ja olet niihin tyytyväinen.

    Ja erityisen ihana kuulla, että olet voinut paremmin. Älä ala kuitenkaan liikaa kaivamaan syytä ahdistamattomuuteen ja rauhalliseen mielialaan, vaan nauti siitä. Ehkä se on lääkkeet, ehkä se on tuo sinun uusi asennemuutos, tai seurasta siitä, että sait osastolla purkaa patoutuneita tunteitasi. Mutta nauti ja pyri menemään eteenpäinkin tuolla fiiliksellä.

    VastaaPoista
  3. Hiuksesi näyttävät kyllä aivan mahtavilta! Mielestäni jokaisella pitää olla sellaiset hiukset, joista itse pitää. Toivottavasti sinua arvostelevatkin ymmärtäisivät sen..

    VastaaPoista
  4. Olen niin kateellinen hiuksistasi! Itse en uskaltaisi tehdä mitään noin radikaalia, eikä itselleni sopisi kalju, mutta sinulta rohkeutta löytyy!

    Nauti uudesta olostasi, älä mieti liikaa mistä se johtuu. Saattaa myös olla, että pikkuhiljaa 'paranet' :)

    Ole rohkeasti oma itsesi, olet kaunis! ((:

    VastaaPoista
  5. Se johtuu siitä, että blogi on lukittuna, niin jostain syystä uudet postaukset ei näy koskaan tuossa listassa. :)

    VastaaPoista
  6. noi hiukset on aivan sairaan hienot! me likes.

    Ärsyttää just tollanen määrittely ja kuinka kaikki pitää lokeroida mikä on naisellista ja mikä on seksikästä jne.. inhottaa lokeroiminen ><
    Oma häpeä jos on niin rajoittunut ettei näe kauniina muuta kuin jonkun tietyn olemuksen. :)

    VastaaPoista
  7. Kiitos :) Ja täytyy nyt kyllä sanoa tästä sun postauksesta ja tosta sun kuvasta et sä olet ihan älyttömän kaunis!<3

    VastaaPoista
  8. oli pakko tulla tänne nyt jotain hehkuttaa kun tuo kaljuus-teksti sai mut niin hyvälle tuulelle, koska oon niin samaa mieltä että kaljuus on kaunista naisellakin! ärsyttää kun heti katsotaan kieroon jos naiselta pienikin sänki löytyy.

    taidan klikkailla itseni tänne lukijaksesi. ps. sulla on hieno hiustyyli, itekkin leikkailisin jos olisin vähäänkää rohkeampi, nyt tyydyn tähän pikkusänkeen.

    VastaaPoista
  9. Todellakin myös naiset voivat olla kaljuja, kuten myös miehet pitkä hiuksisia. Mutta maailma vaan edelleen on epäsuvaitsevainen (ei ole tarkoitus yleistää, mutta on asioita, joita ei kovin helpolla suvaita.) Ja mielestäni tuo lävistetty nainen on ihan tajuttoman ihana.
    Tykkään myös hiuksistasi, tuota videota katsellessa tulee itselle ikävä omaa sivukaljua.

    ja sait uuden lukijan :)

    VastaaPoista
  10. (mää etukätteen pahottelen tästä osasta kommenttia) jes girlpoveria ♥
    (ja nyt en enää pahottele)

    Jjaa, vanhat ajatusmallit ei kuole millään. Naisille pitkät tukat ja isot tissit on kauniita?
    Olkoot jokaisella omat mielipiteensä, ja oikeus niihin, mutta tärkeintähän on se ettei teilaa toisten argumentteja jankkaamalla että joku on kaunista ja toinen ei - vaikka ainut tapa joko vaientaa tai sitten oikeasti muuttaa tämmöisten mielipiteiden laukojat on olemalla ylpeä itsestään sellaisena kuin on.
    Helpommin sanottu kuin tehty, right.

    ps. mikä vapautus kun löytää itselleen vihdoin sopivan hoitohenkilön! itse sen jo menettäneenä toivotan vaan onnea omasi kanssa.

    VastaaPoista
  11. Mullakin on "joku" ahdistuneisuushäiriö, aina sitä ei jakseta edes kirjoittaa b-lausuntoon, mutta itseäni on helpottanut että tiedän että mulla on jokin syy olla niin ahdistunut. Eka luki paniikkihäiriö, mut nyt taitaa olla joku määrittämätön ahdistuneisuushrö. Toivottavasti sä saat omaasi nyt apua, mä en itse oo huomannut että lääkitys olisi ahdistuneisuutta vienyt, mutta "kohtaukset" on vähentyneet.

    Sun tukkas (ja kasvos) on tossa vikassa kuvassa _aivan_ ihat!

    VastaaPoista
  12. aaa vielä pakko sanoa että olen rakastunut postauksiisi totaalisesti ♥ tykkään asenteestasi ja kirjoitat silleen siististi ja selkeästi ja videosi ovat upeita.

    VastaaPoista
  13. hyvä ärhäkkä kirjoitus ja kiva leikkaus hiuksis. Mie laitoin pari kolme viikkoo sitten tukan sileäks ja monenmoista konservatiivista kommenttia on tullu enimmäkseen miehiltä. Ärsyttävää, mut tiedänpä olla olematta tekemisissä kyseisten ihmisten kanssa, jotka mieluummin näkisivät minut pitkähiuksisena. tykkään ite kovasti huolettomasta lookistani ja on jokaisen oma asia miten siihen suhtautuvat, mutta minä myös suhtaudun heihin sen mukaan...

    VastaaPoista
  14. Mielestäni kalju voi todellakin olla kaunis ja seksikäs. Itse olen kalju, en kylläkään "vapaaehtoisesti". Kärsin pakkotoiminnosta leikellä hiuksiani. Eräänlainen ongelma sekin. Olen yrittänyt kasvattaa hiuksia, mut aina päädyn kaljuun. Olen osittain sopeutunut ajatukseen kaljuna olemisesta. Ehkä joskus pääsen yli hiusongelmastani. Oli vaan niin ihana lukea, että joku pitää kaljua ihailtavana! Kiitos!

    VastaaPoista
  15. Nyt kattelen sun videota, ja sä vaan kaunistut lisään ja lisään mun silmissä, ei jukoliste nainen,sä oot niin kaunis että vaikkei sulla ois hiuksia ollenkaa, olet silti ihan huippu kaunis, älä anna kenenään lannistaa ittees, t se sama siilihiuksinen tyty jokka äskön kommentoi, ja on ihan järkyttyny tota videota katellassa (siis hyvällä tavalla) kun tosiaan pidin sua jo huippukauniina jo ton valokuvan nähedessä, saatika viel nyt videon kattoessa, ei juku oikeesti huh ku oot KAUNIS.. uskalla vaan rohkeesti olla oma ittes:)

    VastaaPoista