• desireforthefuture.blogspot.fi

maanantai 25. huhtikuuta 2011

Kun hymy kasvoillani on todellinen.


" Siristän silmäluomiani. Auringon aamusäteet tunkeutuvat ripsieni välistä aamu-unisiin silmiini.
Hymyilen. Tänään on jälleen hyvä päivä. Tätä on kestänyt kohta jo kuukauden. 
Tätä, että minun on hyvä olla, olen iloinen ja elämänhaluinen. 
   Nautin kaksi kuppia mustaa kahvia, lasillisen appelsiinimehua ja omenen aamiaiseksi.
Hello Kitty yöhousuissani ja miesten isossa mustassa t-paidassa istun terassillani ja 
kuuntelen lintujen laulua. Harakka istuu pihakoivun oksalla. Otan siitä kuvan. Se on kaunis

   Ennen aamuni olivat rutiinin omaisia. Tein kaiken robottimaisesti eikä mikään jäänyt
mieleeni. Tein kaiken niinkuin aina ennenkin, eikä mikään tuntunut mitenkään erilaiselta.

Nykyisin aamuni ovat erilaisia, kuin silloin ennen. Minä nautin aamukahvistani, minä
nautin aamuisesta appelsiinimehu lasillisesta, minä nautin aamutupakasta. 
   Minä nautin tästä, minä nautin elämästäni, vihdoin. "



Forget all the reasons why it won't work, 
and believe the one reason why it will.

- Pst. Kuva on minun ottamani ja muokkaamani. 


Mitä helvettiä sinä iltana tapahtui.. 

Tunnen epäonnistuneeni.
Puhelu hänen kanssaan sai minut hieman rauhoittumaan, mutta tietoisuus siitä minä olen 
tehnyt, saa henkisen hyvinvointini kuristamaan minua, tukkimaan hengitystieni. Tuntuu, 
kuin maailma olisi pysähtynyt. Ajatukseni jumittavat vain tässä yhdessä muistossa, 
sekasortoisessa illassa joka muistuttaa minua nyt vain vihastani minua itseäni kohtaan. 
En minä ole sellainen, mitä tuona iltana olin. Se en ollut minä. En hänenkään mielestään. 
Minä en ole se, joka käyttää henkistä väkivaltaa ja kun sanat loppuvat kesken, 
väkivallasta tulee fyysistä. Minä en ole se, joka tuona iltana huusi lattialla, yritti päästä 
irti miehen käsivarsien tiukasta otteesta. Minä en ole se, joka huusi äänensä käheäksi ja 
sokeutti itsensä kyynelin. Sanani kaikuvat edelleen korvissani. 

" Sä saatanan paskiainen, painu vittuun täältä, sä saatanan mulkku, mä vihaan sua. "

Lukemattomat solvaukseni syljettyinä hänen kasvoillaan, lyöntini vasten hänen kasvojaan,
joita minä sanoin rakastavani. Kun hän vihdoin vastasi hyökkäykseeni, olin jo lopussa.
   En uskonut olevani niin vahva, että pystyisin tönäisemään häntä raivon vallassa niin 
pahoin, että hän paiskautuu vasten pöytää ja tuoleja ja lopulta makaa maassa pelon,
pettymyksen ja surun täytteisin silmin. Minä inhoan sitä katsetta. Minä inhoan sitä 
mitä tein.

Ja lopulta olin yksin. Minä makasin lattialla, minut pakotettiin pysymään paikallani. Minä 
olin shokissa. Olin aiemmin saanut ahdistuskohtauksen ja olin hyperventiloinut sohvalla 
ihmisten ollessa paniikin omaisessa tilassa. En muista muuta, kuin kuulleeni huudon
" pitääkö soittaa ambulanssi " Mutta tämä oli jo unohdettu. Nyt minä makasin lattialla
 tietoisena siitä että hän oli jättänyt minut. Hän jätti minut yksin ja lähti kylmästi luotani.
Niin olisin minäkin tehnyt hänen tilanteessaan.

MINÄ EN TAHDO OLLA TUOLLAINEN, TUO EN VOINUT OLLA MINÄ !


Kaikki on kuitenkin jälleen hyvin. Hän sanoi antaneensa minulle anteeksi. Oma on vikansa,
ei tuollaista tarvitsisi antaa anteeksi. Mutta en minä jää rypemään itsesäälissä. Tapahtui mitä
tapahtui, sille ei voi mitään. Tapahtunut on menneisyyttä, jätän sen taakseni tietoisena sitä,
että ihoni alla elää hiriviö joka ottaa minut valtaansa harvoin, mutta aina raa'an tuhoisin 
seurauksin. Mutta Elämä jatkuu, sitä ei voi mikään estää. Ja minä jatkan elämääni täysillä ! 
Vain hetken aikaa tunsin epäonnistuneeni ihmisenä, mutta tiedostan virheeni, tiedostan 
omaamani viat. Jokaisessa on niitä, minun vikani on se vitun aggressiohäiriö.




Sinä iltana olimme vain hetken onnellisia.


-


Ilmainen kampaajakäynti synttäreiden kunniaksi, Eris likes. ♥
Nyt ovat ex kaljut saaneet väriä, ja nyt ohimoillani kerjäävät silittämistä mustat sänget. 
Tykkään näistä uusista hiuksista todella paljon. Rakastan hiuksien kampaaja käynnin
jälkeistä tuoksua. Rakastan sitä tunnetta, kun kävelen ulos kampaamon ovista hymy
kasvoillani, tyytyväisyyttä hehkuen. Kampaajani, kummisetäni ( "adoptoi" minut kummi-
tytökseen ), onnistuu aina työssään paremmin kuin kukaan. 



5 kommenttia:

  1. En osaa muuta sanoa, kuin että olen ÄLYTTÖMÄN KAUNIS! Kateellinen.

    VastaaPoista
  2. Hyvä vaan että sanot mielipiteesi suoraan, ei haittaa yhtään :)
    Ja kyllä mä hänen kanssa haluan olla yhdessä..ja mäki oon ollu sille usein tosi ilkeä noissa tilanteissa, etten mä mikään puhdas pulmunen ole todellakaan. En tiiä, me ollaan oltu niin kauan yhessä että ehkä en vaan osaa luopua, en voi sille mitään. Mutta kyllä musta nyt tuntuu että haluun olla sen kanssa yhessä.

    ja kiitos paljon<3 haleja<3

    VastaaPoista
  3. Voi äää, sun kommenteista tulee aina niin hyvä mieli! Kiitos. Kyllä mä aijon vapusta nauttia ja odotan sitä innolla, ollaan jo suunniteltu kavereitten kanssa että mennään jokirantaan ja muutenkin pyöritään Turussa.

    Ja en tiiä miten sua nyt kiittäisin mut kiitos taas ihanasta kommentista :> ♥

    VastaaPoista
  4. Mitä ite meinaat tehä vappuna? :)

    Ja joo kyllähän mä voisin pitää useemmin noita 1000 kcal päiviä (tosin tämäkin päivä meni siihen tuhanteen kaloriin vaikkei pitänyt, huoh)

    Ja kiitos. (btw oot niin kaunis o__o voi että....)

    VastaaPoista
  5. laitoin sinulle blogissani haasteen >:D olen niin ilkeä.
    ps. olet todella kaunis (kateellisena menen nyt nurkkaan nyppimään yhteen kasvaneita kulmakarvojani)

    VastaaPoista