• desireforthefuture.blogspot.fi

tiistai 3. toukokuuta 2011

Se tunne, kun tiedostat eläneesi.

4 päivän putki on takana. Juhlat on siis juhlittu ja jumalauta minä todellakin juhlin perkeleesti, eikä
todellakaan voi muuta sanoa kuin huhhuh ! Yökerhon valot välkkyvät edelleen silmissäni, tanssin
huuma valtaa edelleen suurimman osan mielestäni, erotiikasta puhumattakaan ! Mieleni tekisi vain
lähteä uudestaan radalle ja keinuttamaan lanteitani musiikin tahdissa Smirnoff Ice pullo vasemmassa
kädessäni, oikean pidellessä tanssipariani. Ja niinkuin lupasin, minä pidin hauskaa ja nautin, minä
tosiaan nautin. Ilta yökerhossa oli unohtumaton. Yökerho tarjosi minulle ja vieraille oman pöydän
ja pullon kuohuviiniä jota me nautimme kilistelyn jälkeen " Hyvää syntymäpäivää, nyt juhlitaan ! "
Neljä iltaa putkeen ja minä hymyilin. Minä saavutin sen legendaarisen irtioton ja nautin elämäni
tähän mennessä upeimmista illoista, alkoholista, tupakasta, ihanista ihmisistä ympärilläni ja siitä
ihanasta tytöstä, jota en saa mielestäni.. ♥

" Olen ihminen joka on tehnyt paljon virheitä elämässään, onnistumisien lomassa. Olen pyytänyt 
monesti anteeksi ja myöskin jättänyt pyytämättä. Olen katunut ja myöskin ajatellut ettei ole väliä.
Voin olla iloinen mutta kätken sisääni myös paljon salaisuuksia ja tuntematonta, myös kipua. 
Ja kaikesta huolimatta haluan elää elämäni täysillä ja luotan siihen että kaikesta selvitään. "




Kiteytettynä yhteen lauseeseen;
Syntymäpäiväni onnistuivat upeasti, puhumattakaan vapusta ! ♥


-


Mä en kestä kauempaa, nainen sä oot kaikkein kauneinta.

Olen niin hämmentynyt siitä mitä on tapahtunut ( enkä minä en voi edes täällä puhua siitä ).
Tapahtunut aiheuttaa jännitystä ja stressiä. Jännityksen ja stressin voimistuessa mielessäni
hallitsemattomasti, huomaan tuskastuvani ja lievästi ahdistuvani. Minun täytyy ottaa selvää
tästä. Minä en tahdo, että henkinen hyvinvointini kärsii turhaan, vain sen takia että mietin.

Kaikki kääntyy vielä parhain päin. Tapahtui mitä vain. Minä en aio enään satuttaa itseäni.


Se mukava nainen psykiatrian poliklinikalla, jota käyn tapaamassa vähintään kerran viikossa
on minusta ylpeä. Hän kehui minua ja sitä, kuinka järkevä olen, kuinka hyviä päätöksiä olen
tehnyt sen jälkeen, kun kotiuduin Kellokosken mielisairaalasta. Puhuimme viimekäynnilläni
kaikesta mahdollisesta. Päätöksistäni, mitä tein parisuhde elämäni, koulun, työn ja kaiken 
muun vastaavan suhteen. Minä en tahdo ottaa mistään nyt ylimääräistä stressiä, minun täytyy 
saada itseni ensin kuntoon. Ennenkuin voin rakastaa jotakuta muuta, minun on opittava 
rakastamaan itseäni ja hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Ja tämänkin olen sanellut jo 
turhankin monta kertaa.. Mutta se minun täytyy muistaa, tuosta minun täytyy pitää kiinni !
   Alamme käymään psykiatrian polilla läpi Vapaaksi ahdistuksesta kirjaa, josta minä sain
valita ne osa-alueet, joita kävisimme läpi, sillä koko kirjaa meidän ei ole tarvetta selata.
Jo viime kerralla tutkimme hieman kirjan sisältöä, mutta sen pidemmälle emme päässeet.
Seuraava tapaamiseni on huomenna ja minun päätökseni alaisena alamme ensimmäiseksi
käymään läpi aihe aluetta nimeltä liikunta. Sitä minä tarvitsen, sitä minun pitäisi harrastaa
paljon enemmän. Minun pitäisi saada otettua itseäni niskasta kiinni. Liikunta auttaa minua
unohtamaan ahdistuksen, stressin ja tuskaisuuden silloin kun ne minuun iskevät. Toivon,
että kirjasta olisi minulle apua, että saisin apua ahdistuneisuuteeni ja lopulta pääsisin eroon
ahdistuneisuudestani, niinkuin kirjan nimi lupaa..
   Mielenterveyteni puolesta asiat ovat edelleen hyvin, paljon paremmin kuin kuukausi sitten.
Paljon on kuitenkin vielä edessä, todella paljon työtä, monia kyyneleitä ja hetkiä, joina
tahtoisin vain antaa periksi. Mutta minä olen taistelija luonne ja minä voitan taisteluni ! Se
on varma, sen on pakko tapahtua, minun on pakko saada itseni terveeksi, jotta pystyisin
nauttia elämästäni ja saada siinä jotain aikaiseksi. 


-


" You are beautiful-tunnustus on tarkoitettu kaikille blogspotin näteille blogikirjoittajille. 
Tunnustuksen saaja haastetaan julkaisemaan 3-5 ennen julkaisematonta kuvaa omasta 
elämästään pienten selitysten kera  ! "



-



Niinkuin olen joskus aikaisemmin maininnut, niin opiskelen audiovisuaalisen
viestinnän perustutkintoa ammattiopistossa. Eli suomeksi minusta valmistuu media-assistentti.
Olen nyt toisen vuosikurssin opiskelija. Tämä kuva on ykkösvuodelta. 
Muistaakseni teimme ryhmäni kanssa kuvasarjaa, jossa minä esitin pahoinpideltyä ja 
raiskattua ( ja lopulta kuollutta ) naista, joka oli jätetty tyhjään varaston käytävään. 
Aika sairasta, ja kyllä, idea oli minun ..



Tämän kuvan valitsin ehkä siksi, että näytän tässä harvinaisen naiselliselta !
Naisellisemmalta kuin yleensä.. Kuvaa katsoessa kyllä ymmärtää pointtini.
Kuva on maksimissaan vuoden vanha, jota ihmettelen suuresti ..



Sillointällöin minuun iskee himo piirtää ja silloin toteutan lähestulkoon olematonta
luovuuttani. Tämä työ, jonka valitsin kolmanneksi kuvaksi, on ensimmäinen 
piirrustukseni. Työn nimi on Sikiö. Toivottavasti ymmärrätte mitä kuva esittää,
sillä sitä ei ole oikeastaan kukaan ensimmäisellä katsomiskerrallaan ymmärtänyt ..
Työn yksityiskohdat eivät pääse oikeuksiinsa, mutta olkoon nyt mitä on,
en keksinyt kolmanneksi ja viimeiseksi kuvaksi muutakaan.


-




Loppuun vielä kuva siitä, miltä alahuuleni nykyisin näyttää.
Ja minä rakastan uusia lävityksiäni, jotka sain huuleeni kirosanojen saattelemana. ♥



4 kommenttia:

  1. Komppaan Seppää. Ei hullumpi putki näköjään. :)

    Ja toi kirja on ihan kätevä... melkein pitäis itekin liikunnasta raapustaa kun on tullu ajankohtaseks taas.

    VastaaPoista
  2. pirullisen upeita kuvia ja pirullisen upea nainen. : )

    VastaaPoista
  3. hienoja kuvia ja kaunis nainen! :)

    VastaaPoista