• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Tupakoimattomuutta, valokuvausta ja iloa !

A r g h, tämä savuttomuus saa minut tuskastumaan. Jatkuvasti kiristää, eikä tupakalle voi mennä, vaan suuhun laitetaan jauhettavaksi 4mg Nicotinell lakritsi ! Halu savutteluun on helvetillinen, mutta olen pitänyt päätöksestäni kiinni. Rahan meno on ollut jumalatonta
( viikossa keskimäärin 20e ) ja 5 vuoden savuttelu on tehnyt keuhkoistani karmean näköiset. Iho ei tykkää, suun hygienia ei tykkää .. Ei tupakoinnissa ole oikein mitään hyvää, muuta kuin se, että silloin kun vituttaa, tuntuu hyvältä vetää rööki jos toinenkin. Tai sitten on kiva savutella muutenvain. Olen/olin niin riippuvainen kuin myös tapatupakoitsija. Mutta minä yritän parhaani, yritän lopettaa. Olen ollut jo 3 päivää savuttelematta, ja olen ylpeä itsestäni, saavutuksestani, onnistumisestani .. ( :

- Toivotaan, että minä onnistun tässä !




Pikkuiseni on maailman suloisin näky !
Ainakin minun silmissäni .. 
Tuituitui, en voi olla lässyttämättä pikku pojalleni,
joka pikkuhiljaa kasvaa isoksi ! ♥

-


Hieman meikäläisen kesä- sekä hieman naisellisempaa pukeutumista.
Yleisesti ottaen pukeudun vallitsevasti mustaan, mutta tänään oli erilainen päivä. ( :
Jotenkin pirteämpi olo, kun en ole ulkoisesti niin synkkä ..
Voisin harrastaa useammin vaaleisiin pukeutumista. Vai miten on ?

-

 

Tänään tein sen, mitä olen jo pitkään suunnitellut tekeväni !
Laittauduin ja lähdin kameran kanssa kävelylle. Valkeat, pienellä korolla
varustetut ballerinat kopisivat teitä vasten, tai rahisivat hiekalla.
Oli ihanaa vain kävellä, katsella ympärillä elettävää elämää, ihmisiä ja luontoa. 
Kävin myös kirjastossa lainaamassa kolme kirjaa.


Paljon mielenkiintoista luettavaa ! 
Aloitin lukemisen jo matkalla, olin varmasti huvittava näky, kun kävelin
nenä kiinni kirjassa läpi kylän, koko matkan kirjastolta M 'n luo.

-

JA MIKÄ UPEINTA ! ! ! 
Olen ehkä löytänyt itselleni asunnon ! Tai, rakas (sijais)äitini sen minulle löysi !
Vuokraaja soittaa hänelle vielä tänään ja sopii päivän, milloin menisimme 
katsomaan tätä asuntoa ! Omfg olen niin innoissani ja iloinen, toivottavasti
natsaa ja saisin tämän asunnon ! ♥

8 kommenttia:

  1. Pst.
    Vihdoinkin postaus, joka huokuu positiivisuutta ! :)

    VastaaPoista
  2. minkälaisii noi kirjat on? tai toi vasemmanpuoleine vaikuttaa joltain semmoselta öö...oppaalta mut onks toi keskimmäine ja oikeenpuoleine romaaneja vai mitä?

    VastaaPoista
  3. Keskimmäinen kirja, Muistelmia hulluudesta kertoo miehen elämästä masennuksen alaisena. Olen lukenut sen aiemminkin. Hyvä kirja !

    Kahta muuta en ole lukenut, mutta otin ne molemmat koska ovat samalta kirjailijalta. Oikean puoleinen käsittelee lapsuutta, sen vaikutusta aikuisuuteen ja toipumista, jos oikein ymmärsin. Yleisenä asiana kirjassa myös läheisriippuvuus. Vasemman puoleinen kirja sanoo " ELÄMÄN LAPSI (kirjan nimi) auttaa lukijaansa eteenpäin toipumisen tiellä, havaitsemaan ne pienet askeleet, jotka vievät kohti eheytymistä ja terveyttä. "

    Etsi ihmeessä netistä lisää tietoa :)

    VastaaPoista
  4. Kovasti tsemppiä tohon tupakanpolton lopettamiseen! ♥

    Ihanan positiivinen postaus pitkästä aikaa,
    ja noi vaaleet vaatteet kyllä sopii sulle super hyvin. :)

    VastaaPoista
  5. Hei söpöläinen ♥

    Sulle sopii hirmu hyvin nuo hiukset ja nuo vaaleamat vaatteet. =) Ihanan pirteä postaus, näitä lisää. ♥

    VastaaPoista
  6. Ihana kuulla hyviä kuulumisia. Asunnon suhteen peukut pystyssä, ja varpaat.

    VastaaPoista
  7. Moi Eris!

    (Olen jo jonkin aikaa lueskellut sun blogia, mut en oo muistaakseni aiemmin kommentoinut mitään.)

    Mä luin just jokin aika sitten ton Virtahepo olohuoneessa-kirjan, ja aion nyt kyllä lukea tuon Elämän lapsenkin. Se on kait tavallaan jatkoa tuolle Virtahevolle... Kirjoittelen just omassa blogissani tuosta Virtahevosta.

    Tsemppiä tupakoinnin lopetukseen, on hienoa jos siihen pystyt!

    VastaaPoista