• desireforthefuture.blogspot.fi

tiistai 19. heinäkuuta 2011

It's nothin', but everythin'.

Yritän vain saada aikani kulumaan johonkin järkevään, johonkin mistä on minulle joko henkistä tai fyysistä hyvää. Tai sitten johonkin, joka saa muille paremman fiiliksen. Kuitenkaan en tunnu saavan mitään sellaista aikaiseksi. Yritän tuunata vaatteitani mieleisiksini, mutta olen saanut jo pari paitaa näyttämään siltä, että olisin tunkenut ne paperisilppuriin. Huoh .. Tunnen itseni niin helvetin saamattomaksi. Luen monia blogeja, joiden kirjoittajat tekevät päivittäin jotain mainitsemisen arvoista, jotain kivaa ja mieltä piristävää tms. Kun luen heidän päivistään, katselen kuvia, joihin he ovat päivänsä ikuistaneet, tuntuu kuin omalla elämälläni ei olisi sisältöä. Ok, tämä ei ole totta, mutta joskus tältä vain tuntuu. Ja vittu minä vain mietin, mitä se joku tekeminen minulle olisi, josta kirjoittaa päivittäin. Omaan paljon ajatuksia, mutta en näköjään tarpeeksi motivaatiota ..
   En käsitä, mikä vaate, vaatteiden tuunaus ja tyyli buumi minuun on iskenyt. Tuunaan omia vaatteitani sen seurauksena, kun olen selannut erilaisia blogeja pukeutumisesta ja vaatteiden tuunauksesta. L O L .. Olen aivan käsittömän rakastunut risteihin, vaatteiden niitittämiseen ja leikkelemiseen, koruihin ja erilaisiin koruviritelmiin, ja ennen kaikkea uusien asioiden kokeiluun / tekemiseen vaatteiden suhteen. Olen  viettänyt jopa puolet päivistäni tutkaillen vaatekkaappini sisältöä, suunnittellen seuraavan vaatekappaleen muodonmuutosta ( yleensä kuitenkaan saamatta lähestulkoon mitään aikaiseksi ), mutta joskus jotain sentään !



Pukeutuminen bändipaitoihin / muihin isoihin ( miesten ) t paitoihin = ♥
Omaan niitä monia ja vielä enemmänkin, niiden kanssa paljon koruja; Ah !
→ Niiden värien mukaan käytän joskus myös luomiväriä ja muita asusteita.
Esim. Ozzy Osbournen paidan kanssa lanteilla roikkuu tämä pullonavaaja ..


.. ja / tai alta vilkkuvat punaiset, itse revityt shortsit.



Paita on vain yksi lemppareistani.
Alemmassa kuvassa tuunatut farkkuleggingssit,
ylemmässä valkoiset, itse revityt valkoiset shortsit. 



Paita ostoksia. Musta pitkä toppi, must be !
Ja iso, pitkä valkoinen t paita, must be !



Minulle ilmaiset korulöydökset. En ollut koskaan tajunnut, 
että läheisessä ostoskeskuksessa on KICKS myymälä, mutta
tänään sen huomasin ja innoissani käytin jo joulusta asti lompakossani
olleen 20 euron lahjakortin. Ihana tuo timantein koristeltu 
pääkallo sormus ja tuo kaulakoru, jota käytän silloin,
kun naisellisuus ja intohimo pukeutua valkoiseen iskee (;

- H u o m a u t u s ; Omaan vaativan persoonallisuushäiriön,
joka näkyy lähinnä vain omassa ulkonäössäni ( tavoitteena täydellisyys ).

 .. ?

-

k u i n  s u s i  a j o v a l o i s s a

Minun täytyy pärjätä yksin. Minun täytyy selvitä yksin. Minun täytyy elää yksin. Minun täytyy totuttautua siihen, että  m i n ä  o l e n  y k s i n . Kulutan arkipäiväni nukkumalla tuskaisen myöhään päivään, siivoamalla ( aina sotkuisen ) M 'n huoneen, keittiön ja kaikki paikat, jotka naisen kosketusta kaipaavat. M on päivittäin töissä, mutta minun päiväni kuluvat itseni kasassa pitämiseen ja yleisestä siisteydestä huolehtimiseen → joka vaikuttaa suoraan omaan mielialaani ( siisteys ei tuskastuta, toisin kuin huone, jonka teema on kaatopaikka ) .. ../..
   Olen asunut tämän katon alla jo hieman yli puolitoista kuukautta. Puolitoista vitun kuukautta ? Vastahan minä kyyneleiden levittämät meikit poskilla astuin tähän taloon tietämättä, kuinka kauan joutuisin heidän riesanaan täällä olemaan, elämään. Päivät ovat olleet kuin toistensa klooneja. Kaikki on jatkuvasti samanlaista, ei mitään erilaista. Silti aika kuluu nopeammin kuin ( ainakin tuntuu siltä ) koskaan aiemmin. Kuinka puolitoista kuukautta on voinut kulua näin nopeasti, vaikka elämäni on ollut yhtä taistelua, h e n g i s s ä  s e l v i ä m i s  t a i s t e l u a .

Kun se itse tahtoo, sitä ei voi pysäyttää. Se ei hellitä, ennenkuin on saanut tarpeekseen. Kohtaus. En tosin tiedä mikä kohtaus. Ennen minä vain hyperventiloin, mutta nykyisin se on paljon kamalempaa. Se on pelottavaa.
   Kuvassa näkyvät ( huonosti tosin ) kasvoissani olevat haavat / arvet. Raavin ne itse itseeni kohtauksen alaisena. Toinen poskeni näyttää samalta. Haavat jopa tihkuivat hetket verta. Kuinka kauan ja kovaa olen voinut kasvojani raapia ? Miltä näyttäisinkään, jos
M ei olisi pidellyt minusta kiinni ?
   Kuvottavaa. Meinasin itkeä, kun aamulla katsoin kasvojani peilistä. No jaa, minkäs teet. Oma vikani. Kuinka niin ? Nämä kohtaukset iskevät vain ja ainoastaan silloin, kun olen alkoholin vaikutuksen alaisena.
   Onko teillä samankaltaisia kokemuksia jonkinlaisista kohtauksista, tai ihan mistä tahansa muusta tämän tyylisestä ? Johtuvatko nämä minun kohtaukseni vain siitä, ettei alkoholi tosiaankaan sovi minulle ? Vai .. ? Onko kellään tietoa tällaisesta, edes samankaltaisesta ?
-



Vaikka minulla olikin tuskastuttava krapula, 
minulla oli ihana päivä pikkuiseni P 'n kanssa.
Eikö hän olekkin syötävän suloinen ♥ ! ?

-

P s t ! Tiistai aamun sarkastinen piristys ;
1 uusi kommentti " vittu mitä paskaa " 
by Anonyymi, kiitos tästä :' ------------- D lol

P s s t ! Seuraavassa postauksessa asukokonaisuuksia !

7 kommenttia:

  1. mullahan on ollu kohtauksia joissa oon tosin raapinu mun jalat ja selän verille.. mut kysees ei oo ollu alkoholin alaisena oleminen vaan puhtaasti itseinhosta syntynyt paniikki-itseinho kohtaus.. ;_;' ja hei, ei todellakaa kaikilla ole joka päivä jotai erityistä tehtävää kute joillaki _harvoilla_ bloggaajilla on .. (:<3 puspus oonalle♥

    VastaaPoista
  2. oh. mulla on samantapasia kohtauksia ja alkoholin vaikutuksen alaisena niitä saan enimmäkseen, revin hiuksia ja raavin itseäni jokapuolelta.. ennen kans pelkästään hyperventiloinut mutta viimeaikoina tullu paljon pahemmaks.
    juuri tän takia tunnen itseni hulluks ja sekoovan päästäni, kaikenlisäks toi poika-juttu vielä niin ei tässä pysty enää edes kuvaileen kuinka mun pää tuntuu räjähtävän.
    helpottavaa kuitenkin kuulla etten ole ainoa noiden kohtauksien kanssa! en kyllä osaa kertoa mikä ne laukasee, oon miettinyt samaa että johtuukohan se pelkästään alkoholista sitten, hmm...

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Mä itseasiassa käytän alkoholia erittäin vähän ja erittäin harvoin. Nytkin viikonloppuna join sittenkin vain yhtenä iltana vähän viinaa, ei muuta. Tiedostan alkoholin aiheuttaman turvotuksen yms. mutta syömättömyys korvaa sen yleensä.

    Ja toivottavasti tämä tästä iloksi muuttuisi jonain päivänä, kiitos ♥

    VastaaPoista
  5. Mulla tulee öisin jotain random kohtauksia kun en saa nukuttua, mikä johtuu useinmiten jostain suunnattomasta ihmissuhdepaskasta/muuten vaan. Tuntuu suunnilleen allergiakohtaukselta, kun hengitystiet on kaikki tukossa ja alkaa yksittää. Aina oon ottanu varmuuden vuoks allergialääkkeen, mut ei se mihinkään auta. Saattaa kestää monta tuntia putkeen.

    Aiemmin luulin, että se liittyy jotenkin tuntien itkemiseen, mut nykyisin laukee ihan muuten vaan. Alkoholin kanssa kaikki mood swingit vaan pahenee.

    Mut toivottavasti kesä jatkuu kauniimpana.<3

    VastaaPoista
  6. eeew tyylisi on niin WOU ! :---) ei voi kun ihailla. mutta voi sun poskia... kipeetä ;o onneksi sulla on kumminkin nämä kuuluisat M ja J huolehtimassa oikeasti!
    Ona tiedätkö, että olet upea? hyväjuttu niin arvelinkin, have a nice day ! <3
    ♥: random :)

    VastaaPoista
  7. Mä en raavi itseäni, mä lyön...

    Ja sitten havahdun siihen, että mitä helvettiä tapahtuu?!

    Onneksi sinusta joku pitää kiinni <3

    VastaaPoista