• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

perjantai 29. heinäkuuta 2011

Vihdoinkin omassa asunnossa kanssa vitutuksen, joka on legendaarinen !



-


Rakastuin näihin ensisilmäyksellä ♥, harkitsen tosin 
vielä niiden hankkimista, sillä se tarkoittaisi lähes 
kaikkien huonekalujen fiksausta tai vaihtoa ..
Sisustusintoni on tosiaan huippulukemissa ! :'-)

-

- Hänen haalea olemuksensa salpasi hengitykseni sen ilmestyessä eteeni. Hiljaa ja hitaasti hänen valonsa täytti huoneen ja sydämeni. Ihonsa oli kuin silkkiä, enkä voinut kuin hukkua hänen silmiinsä. Kun hän silitti poskeani, tuntui kuin saisin hänestä hentoja sähköiskuja. En ollut tuntenut koskaan mitään yhtä ihanaa ihollani. Hänen hento otteensa lanteillani sai aikaan kylmät väreet, vaaleat hiuksensa olivat kiharalla rinnoille saakka. Äänensä herkin ja siroin mitä olen koskaan kuullut. Vaatteensa vihreän eri sävyjä ja niissä kuin veden kimaltelevaa valoa. Hän seisoi edessäni katsoen minua silmiin, pidellen minusta kiinni, suojellen minua kaikelta pahalta. En olisi halunnut hänen koskaan päästävän minusta irti, katoavan ja jättävän minua. Ilmestyessään eteeni, samana hetkenä kun näin hänet, murheet ja huolet kaikkosivat mielestäni, varjo väistyi yltäni. Minä rakastin häntä. Minä rakastin häntä enemmän kuin ketään muuta koskaan. Mutta hän katosi, hän lähti. Minä etsin häntä kaikkialta, jok' ikisestä paikasta.
   Kävelin metsän keskellä juonittelevaa polkua ja kuiskin hänen nimeään. Yritin kutsua häntä luokseni. Minä yritin löytää hänet. Tuntui kuin olisin kuolemaisillani ilman häntä. Pysähdyin ja nostin katseeni. Kävelin suuren kuusen juurelle enkä irrottanut katsettani sen lähestulkoon latvassa roikkuvalta havuoksalta. Minä näkisin hänet pian, hän tulisi vielä luokseni, siltä minusta tuntui, mutta keskittymiseni herpaantui. Katsoin horisonttiin, itkin ja kävelin pois. Enkä minä en enään koskaan nähnyt häntä, rakkaimpaani.
Uni oli surullisen kaunis. Mieleni tekisi vain itkeä. Se tunne, rakkauden tunne oli polttavampi kuin koskaan. Unessa ?  Voiko rakastumisen kokea unessa ? Minä koin. Minä rakastuin häneen. Jos näkisin hänet in real life .. Huoh, mutta en näe. Ei niin kaunista naista voi olla. Ei häntä voisi olla edes olemassa. Minä olin ainoa joka näki hänet, hän oli haltia. Minä rakastuin häneen, hän rakastui minuun. Sydämeni murtui.
Tämä oli ensimmäinen uni, jonka 
ensimmäisenä yönä tässä asunnossa näin ..

-









-

" Mä oon aina sun luona kun mua tarvitset. " Ja kuinkas sitten kävikään ? Sinä, kusipäistä suloisin, lupasit olla luonani nyt ja aina, mutta nyt olet poissa. Sinä paskiainen jätit minut yksin, vaikka lupasit olla aina luonani. Tällähetkellä kun kirjoitan tätä tekstiä, vihaan häntä, vihaan häntä enemmän kuin mitään muuta. Kuuntelen tätä kappaletta ja tahtoisin vain purkaa aggressioni johonkin/johonkuhun. Ja onneksi sainkin purkaa ne, juuri häneen itseensä. Minä hakkasin, läpsin, kuristin ja huusin. Hän ansaitsi sen, ja sen hymyn myötä oli ansainnut enemmänkin, helvetin paljon enemmän. Sade piiskoi kasvojani kun kävelin autoon talutettavana. Minusta sai pitää kaksinkäsin kiinni, että pysyin otteessa. Muuten olisin karennut ja juossut takaisin kiinni hänen kurkkuunsa. 
   Ja mitä minä eniten pelkäsinkään ? Sitä, että minut jätetään yksin, ja sinä jätit minut yksin vaikka tiesit sen, tiesit sen paremmin kuin kukaan muu. Sinä tunsit minut paremmin kuin kukaan muu, ja silti sinä teit tämän minulle. Miksi ? Siksi koska sinä et rakastanutkaan minua, vaikka niin sanoit lukemattomia kertoja. Pane sitä huoraa ja kuole pois. Minä vihaan sinua, enkä tahdo nähdä sinua enää koskaan.

-

4 kommenttia:

  1. oon niin kateellinen siitä miten saat niin hyvin vangittuu kuvii ja teet ihanii asukokonaisuuksii ja aaa ;_;♥miumiu, tuu pian munki luona käymään.. rakastan noita sun koruja, tiiätkö olisin itekki halunnu tommoset sormukset mikä sul on ristinä mut siis.. ei ristin kaa, mut siis sillee you know et "kaks sormust yhdessä"

    ja hei, sulla on oikeus olla vihainen ,suuttunut, surullinen, tuntee ittes petetyks, tiiän milt sust tuntuu, oikeesti ;_;♥muista, oon sun tukenas, puss rakas..♥

    VastaaPoista
  2. Miten voi olla mahdollista että mä just joku päivä himoitsin noita samoja tavaroita lehdestä? :D

    VastaaPoista
  3. ihana video oona:) osaat olla hirveen aito ja omaittes näissä videossa tai sillai:)

    VastaaPoista