• desireforthefuture.blogspot.fi

keskiviikko 10. elokuuta 2011

Turhautumista ja kirppiksellä shoppailua.




Kaikkea sitä voi lemmikilleen opettaa ♥ !

-

Olen turhautunut, niin jumalattoman turhautunut. Vain minuun itseeni ja siihen, etten saa mitään aikaiseksi. Kaikki tuntuu tapahtuvan kuin hidastettuna. Teen jatkuvasti jotain, en ole hetkeäkään paikallani, mutta päivän päätteeksi huomaan, etten ole saanut mitään järkevää tai hyödyllistä aikaiseksi. Olen laiska, tyhmä ja saamaton, vaikka yritän parhaani ..


Rahaa on kulunut vitusti liikaa .. Huhtikuussa sain käyttööni äitivainaalta minulle jäädyn perinnön ( n. 8000 e ) ja enään minulla on jäljellä n. 3000 e. Minne helvettiin kaikki se raha on kadonnut ? No minä olen ryypännyt, syönyt, shoppaillut, sisustanut ja maksanut kaiken itse. Olen elättänyt itseni. Minua tuskastuttaa tämän aiheen ajattelu, minun pitäisi hankkia itselleni töitä. Sitä minulle on hoettu viimeiset pari vuotta, mutta ei. En vain kykene siihen vielä ja minua pelottaa. Minä yritän parhaani ( mutta turhaan ), en vain kykene siihen, en vielä .. He sanovat, että minun on pakko. Minun on pakko mennä töihin, ihan sama mikä oma tilanteeni on. Tuntuu pahalta. En pysty siihen, mihin minun pitäisi. " Voisitteko ymmärtää .. ? "
   Psykiatrini vaihtuu, siirryn aikuis klinikalle. Sosiaalityöntekijöistä ei ole kuulunut moneen viikkoon mitään soittopyynnöistäni huolimatta. En käsitä miksi tukihenkilöni sijainen on edes päässyt sen kaltaiseen työhön, sillä muija on täysin turha ja avuton. Hänestä ei ole minkäänlaista apua, eikä häntä kiinnosta minun auttaminen paskaakaan. Sen huomasi esimerkiksi siitä, että hän tekstaili jollekkin koko viime tapaamisemme eikä auttanut papereiden täytössä. Rahallinen tuki on jäänyt kokonaan saamatta, joten omat säästöni hupenevat päivä päivältä. Kunhan ne perkeleen sossut ottavat minuun yhteyttä, syljen heidän kasvoilleen muutaman raskaan ja tarkoin valitun sanan. Perkele että pistää vihaksi. Mistään ei tunnu tulevan mitään, kaikki vain on ! Minäkin, vaikka yritän parhaani, kaikkeni ( mutta turhaan ).

-


Kirppis shoppailu = ♥ !
Mukaan tarttui valkoinen huppari, valkoinen kauluspaita, t-paita, laukku korvakorut ja kengät.
Näillä kaikilla oli hintaa yhteensä 5 euroa ja 75 centtiä.
Ajatella, että näillä kaikilla oli hintaa melkein yhtä paljon kuin röökiaskilla .. o.O'


Nämä kengät ovat täydelliset, rakastuin niihin totaalisesti.
Hintaa 1e ( !!! ), luulin olevani taivaassa kun nämä löysin.





Laukku, joka sopii täydellisesti yhteen bilemekkoni kanssa.


-

6 kommenttia:

  1. Mullakin on ollut tollaset kengät! Ne oli maailman parhaat <3

    Mun äiti kutsui niitä moottoripyöräkengiksi (?!) ja menin ne jalassa hautajaisiinkin :D

    Tsemppiä eloon ja pitkää pinnaa käytännön asioihin liittyen...!

    VastaaPoista
  2. Kiitos !
    Tsemppi tulee todellakin tarpeeseen.

    VastaaPoista
  3. Mä ymmärrän kyllä kuinka vaikealta tuntuu mennä toihin =/ Mäkin meen huomenna kirpparille!

    VastaaPoista
  4. Ite en päässy opiskelee mihinkää ja pitäis mennä töihin. Mut ongelma on se et ku en kertakaikkiaan pysty menemään töihin, opiskelee tai muutakaan..

    VastaaPoista
  5. Töitä pitäis tänkin tytön hankkia, koulun rinnalle. Saa nähdä miten jaksaa.

    Mie en vaan haluis jättää sitä pelkkään katseluun. ;)

    VastaaPoista
  6. ihana käärme <3 paras lemmikki, jos minulta kysytään.

    VastaaPoista