• desireforthefuture.blogspot.fi

keskiviikko 24. elokuuta 2011

Kysymyksiinne vastaukset, olkaahyvät !

Mitä pelkäät kaikista eniten / Mitä asioita pelkäät ?
- Tätä minulta on in real life 'kin kysytty useasti, mutta en ole koskaan osannut vastata, sillä pelkään niin monia asioita, esim. yksin jäämistä elämässä. Mutta jos kysytään hieman rajatusti, niin kaikista eniten pelkään järviä ja niissä uimista. En tiedä mikä niissä on niin helvetillisen kamalaa, mutta minä en niissä ui. Pelkään itse uimistakin ( vaikka osaan kyllä ), mutta uimahallissa pystyn menemään uimaan ( tosin henkisen taistelun jälkeen ). Järveen meneminen ei onnistu, ei todellakaan. Edes sijaisäitini ei ole koskaan nähnyt minun uivan.

Näen joskus uniakin järvessä uimisesta, että olen joutunut järven keskelle ja minun pitäisi uida pitkä matka rantaan. Näen kokoajan pohjaan ja näen allani uivan kaloja, niin pieniä kuin suuriakin. Kamalinta järvissä ja uimisessa ylipäätään on se, kun sukeltaa, niin kauas katsettuna on pimeää .. En mielelläni mene edes laiturille. Järven pohjaan laiturilta katsominen on ihan vitun karmivaa.

Unista puheenollen, en ole koskaan pelännyt niin paljon kuin kahdessa näkemässäni unessa, joissa olen pelännyt kuollakseni korkeita paikkoja. Menen totaaliseen paniikkin, huudan ja itken, en pysty liikkumaan enkä edes hengittämään kunnolla. En ole pelännyt mitään niin paljon kuin näissä unissa korkeita paikkoja, seisoessani läpinäkyvän lasin päällä ilman kaiteita ..
Näin suurta pelkoa en halua in real life kokea.

Mistä sä haaveilet?
- Terveydestä ja hyvistä elämäntavoista.

Missä sun on hyvä olla?
- Illalla nukkumaan mennessä omassa asunnossani, omassa sängyssäni rakkaani syleilemänä.

Oletko saanut koskaan apua silloin, kun olet sitä eniten tarvinnut?
- Olen, ja olen siitä miehelleni enemmän kuin helvetin kiitollinen.

Mistä et voisi luopua?
- Rakkaasta lemmikistäni Kratoksesta. Kerran mietin, että jos joutuisin luopumaan siitä .. Minä vain  purskahdin itkuun. Kratoksesta on tullut minulle käsittämättömän rakas. Enkä todellakaan luopuisi lääkkeistäni ! Tarvitsen niitä elääkseni ( ainakin vielä ). Enkä enään koskaan halua luopua rakkaasta miehestäni. ♥ Enkä todellakaan halua luopua J'stä  ja hänen kanssaan koettavista moottoripyörä ajeluista, rakastan niitä hetkiä, kun mittarin lukema lähestyy 200 km/h ja tartun häneen vain tiukemmin kiinni tietäen, että hän ei antaisi minulle koskaan tapahtua mitään pahaa.


Mikä olisi hetki, johon palaisit hetkeksi, jos kaikki olisi mahdollista?
- Ehdottamasti siihen hetkeen, kun koin ensisuudelman ! Se tunne oli ja on jotain niin ihmeellistä. Ei sen koe kuin kerran, juuri siksi palaisin siihen hetkeen. Aika ällösöpöä ..

Miten opit olemaan häpeämättä arpia ja elämään niiden kanssa,
vai peitteletkö ja häpeätkö niitä vielä ? T. Entinen viiltelijä : /
- Tällähetkellä vasemman jalan pohkeessani olevia tuoreita jälkiä piilottelen, mutta pelkkiä arpia en  piilottele. Esim. kädessäni olevat jäljet ovat olleet siinä kauan, joten miksi peitellä ja hävetä niitä ? Ne ovat osa minua ja menneisyyttäni, turha minun on niitä hävetä. En peittele kättäni mitenkään. Jalkojanikaan en peittele arpien takia, mutta vain silloin, kun olen tehnyt uusia jälkiä, peittelen niitä. Ei kenenkään tarvitse nähdä pohkeessani ammottavia avohaavoja. Enkä tahdo esitellä niitä kenellekkään. Mutta kun haavat ovat arpeutuneet, en enään peittele niitä. Eli lyhyesti: Haavoja peittelen mutta arpia en.

Tuleeko toi olemaan sun eka tatska, vai onko sulla jo muita?
- Kyllä, tuo tulee olemaan ensimmäinen tatuointini. Eli yläselkään kaunokirjaimin teksti " Live before it's too late. "

Millainen oikein olit ala- ja yläasteella? Millainen olet nykyään, niihin verrattuna?
- Ala-asteella olin koulukiusattu ja sen takia omiin oloihin vetäytyvä ja hiljainen. En uskaltanut edes viitata tunnilla vastatakseni opettajan esittämään kysymykseen, jottei minulle naurettaisi. Yläasteella muutuin radikaalisti. Ensimmäisen vuoden olin se tyttö, joka istui jatkuvasti nurkassa itkemässä. Minun oli niin paha olla, että itkin jatkuvasti. Mutta 8 ja 9 luokilla minusta tuli puhelias, olin kaikkien kaveri. Mutta olin rakentanut ympärilleni muurin. Olin iloinen muiden silmissä, mutta oikeasti pelkkä ihmisraunio. Silloin minusta tuli sellainen mitä olen nyt; Muurin takana kyyhöttävä tyttö, joka ei näytä todellisuutta kenellekkään. ( Paitsi J'lle ja M'lle. ♥ )
   Nykyisin olen lähestulkoon samanlainen kuin yläasteen loppupuolella. Omaitseni, mutta kuitenkin suojattu ja jatkuvasti varuillaan. En luota kehenkään 100 %'sti, enkä puhu kenellekkään kaikesta. Sellainen minä vain olen, sellaisen menneisyys on minusta tehnyt. 

Mitä haluat olla tekemässä tulevaisuudessa?
- Haluan valmistua media-assistentiksi, saada alan töitä ja voida hyvin.
Onko se liikaa pyydetty ?

Ajatteletko, että kuolet nuorena tms ?
( Pakko kysyä, koska kaikissa blogiteksteissäsi on sellainen
häivähdys, ettet katso tulevaisuuteen kovinkaan luottavaisesti. )
- Upea kysymys ! Kiitos tästä, tämä sai minut miettimään, sillä en todellakaan katso tulevaisuuteeni. Minä elän hetkessä, en ajattele tulevaisuutta. Ehkä pitäisi, mutta minä en vain pysty siihen. Mutta ajattelenko, että kuolisin nuorena ? No, mielummin nuorena kuin vanhana. En tiedä miksi, mutta en ole koskaan halunnut elää vanhaksi. Mielelläni kuolisin joskus 50 vuotiaana. Älkää tuomitko minua tästä, kiitos.

Kuinka monta ihmistä lasket itsellesi läheisiksi (ystäviksi)?
- Yhden, ja hän on J. Miesystäväni M'n lisäksi, tietenkin ♥.


Minkä tyyppisistä ihmisistä kiinnostut / et voi sietää? (ensivaikutelman perusteella)
- Kiinnitän ( tottakai ) ensiksi huomiota ulkonäköön / pukeutumistyyliin, mutta muuten kiinnostun ihmisistä, jotka ovat avoimia, eivät esitä muuta kuin ovat, ja voivat olla samalla rauhallinen mutta myös räväkkä persoona. Myöskin itsevarmuutta huokuvat ihmiset kiinnittävät huomioni.

Muuttuiko elämäsi radikaalisti äitisi kuoltua, vai milloin ?
- Ei, ei muuttunut. Olin asunut ennen biologisen äitini kuolemaa jo 2 vuotta sijaisäitini luona. Silloin, kun muutin hänen luokseen, elämäni muuttui radikaalisti. Elämäni jatkui samanlaisena biologisen äitini kuoleman jälkeen, joten äitini kuolema ei ole asia, joka olisi elämääni eniten hetkauttanut.

Kysyisin vaan ihan että mitä sulle kuuluu tällä hetkellä (------:
- Minua ahdistaa, mutta yleisesti minulle kuuluu ihan hyvää, kiitos. :'-)

Miten uskallat olla juuri itsesi? Ku uskallat pukeutua miten haluat ja vaikka 
sinulla ei menisikään niin hyvin silti aina vaikutat niin vahvalta. Pidä se : )
- Kiitos, ihana kommentti / kysymys. Siihen olen vain oppinut.. Elämäni tapahtumat ovat tehneet ja muokanneet minusta sellaisen, mitä olen nyt. Syytän siis koko elämääni, sen takia uskallan olla juuri itseni. Minun on aina vaadittu olevan vahva, ja " pakko selviytyä " -luonto on osa minua. En vain osaa luovuttaa. Minun on vain pakko selviytyä, niin on ollut aina.


Kuinka monta eri poikaystävää sulla on ollut? 
- Onhan niitä ollut ( liiankin monta ), mutta 3 lasken oikeiksi poikaystäviksi, joiden kanssa olen ollut enemmän tai vähemmän tosissani.

Ootko bi?
- Kyllä, niin miehet kuin naisetkin vetoavat minuun, mutten nimittäisi itseäni bi -seksuaaliksi. Ihastun ihmiseen, en sukupuoleen. En etsi sukupuolta, vaan seuraan sydäntäni.

Minkä ikäsenä suutelit ensimmäisen kerran?
- Olin joko 13 tai juuri täyttänyt 14.

Entä rakastuit?
- Taisin olla 16 tai 17, ah sitä teinirakkautta.

Minkälaisista ihmisistä tykkäät?
- Aidoista, rehellisistä ja sellaisista, jotka ovat tilanteesta huolimatta aina omia itsejään.

Minkälaisista taas et tykkää?
- Teennäisistä, itsekeskeisistä ja kokoajan äänessä olevista, jotka luulevat tietävänsä kaikesta kaiken, A R R G H !

Vihaatko ketään ihmistä?
- Jouduin pitkään miettimään ja päädyn vastaamaan kyllä, kyllä vihaan.

Tykkäätkö eläimistä?
- En oikeastaan. Kratos on ainoa eläin, jota rakastan, josta pidän. En pidä kissoista enkä koirista. Terraarioeläimet ovat enemmän minun makuuni, oikeastaan vain käärmeet. 

Mikä olis sun haaveammatti?
- Poliisi, moottoripyörä poliisi.

Mihin työhön et ikinä haluaisi?
- Ala-astellaisten opettajaksi.

Mistä ruuasta tykkäät?
- Hedelmistä.

Mistä taas et tykkää?
- Pinaattikeitto on maailman kuvottavinta ( varsinkin kananmunan kanssa ) * URBGH ! *

Mitkä viisi adjektiivia kuvaa parhaiten sun luonnetta?
- Suorasanainen, äkkipikainen, huolehtiva, jääräpäinen ja " pieni mutta pippurinen ".

Minkä asian haluaisit muuttaa sun ulkonäöstä jos saisit?
- Pysäyttäisin rintavarustukseni kasvun.

Milloin joit ensimmäisen kerran alkoholia?
- Sain maistaa alkoholia ensimmäisen kerran vaahtosammuttimen kokoisena saunassa silloisen perheeni parissa. Muistan, että se oli lenkoroa ja sain maistaa sitä pullon korkillisen verran. En tykännyt siitä yhtään, enkä tykkää tänä päivänäkään. Ensimmäisen kerran join kunnolla alkoholia n. 14 vuotiaana.

Mistä leffoista tykkäät?
- Millenium -trilogia & Taru sormusten herrasta -trilogia ovat #1 !

Entä sarjoista?
- Ainoa sarja, josta pidän on L-koodi. En katso televisiota, eikä minulla edes ole sellaista kotonani, joten sarjojen seuraaminen tv'stä on taloudessani mahdotonta.

Ootko ollut ikinä töissä missään?
- Palkallisesti ? En. Palkattomasti ? Kyllä.

Missä maassa haluaisit asua?
- Suomi on hyvä maa elää.

Entä missä maassa et haluaisi asua?
- En halua asua missään muualla kuin Suomessa.

Onko sulla sisaruksia? 
- Kyllä, 2 biologista, yksi biologisen äiti(vainaan) toisesta suhteesta ja 3 sijaisäitini lasta. Biologisen äitini lasta en tosin laske sisaruksekseni. En pidä siitä lapsesta. Mutta sijaisäitini lapset ovat minulle kuin sisaruksia, ja heidät kirjaan ylös, jos minua pyydetään ilmoittamaan sisaruksieni nimet. Biologisen äitini lapsi ei tässä tilanteessa ole koskaan tullut mieleenikään, mutta ajttelin hänetkin nyt kuitenkin nyt mainita ..

- Idiootein sisaruskuva ikinä !

Mikä on sun lempiväri?
- Musta ja valkea, ylläri ylläri !

Entä mistä väristä et tykkää yhtään?
- Sinapin keltaisesta, asdf;lol hyi.

Kolme parasta ja huonointa puoltasi, jotka eivät liity ulkonäköön ?
- Parhaat; Tulen kaikkien kanssa toimeen ( jos on pakko ), pystyn tekemään ihmisten kanssa yhteistyötä ( vaikken siitä pidä ) ja olen myös hyvä lohduttamaan ja neuvomaan ihmisiä ( ainakin kuuleman mukaan ).

- Huonoimmat; Vaativuus itseään ja tekemisiään kohtaan ( vaativa persoonallisuushäiriö ), äkkipikaisuus ja se, että olen huono vastaanottamaan kritiikkiä ja kommentteja, jotka liittyvät omaan itseeni tai tekemisiini.

Mikä on pahin 7 kuolemansynnistä ?
- Ylpeys.

Mitä mieltä olet itse omasta blogistasi, siihen liittyviä ajatuksia ?
- Blogini on suorapuheinen, juuri minua itseäni mitään peittelemättä.

Missä näet itsesi 5 vuoden kuluttua? (jos et näe, kerro missä toivoisit olevasi silloin:))
- Toivoisin olevani hyvässä työssä hyvällä palkalla.

Oletko hyvä vastaanottamaan kritiikkiä?
- Esitän, että olen, mutta oikeasti en. Loukkaannun helvetillisen helposti ja pienistä asioista.

Uskotko Jumalaan ja kuulutko kirkkoon?
- En todellakaan ja en todellakaan.

Oletko sinut itsesi kanssa? Jos et, niin miksi ihmeessä ?
- En ole. Olen itselleni häiriöhelvetti, joka ei kohtele muita niin miten pitäisi. Enkä ole sinut myöskään ulkonäköni kanssa ( perkeleen vaativa persoonallisuushäiriö ). 

Mitkä ovat suurimmat asiat/tapahtumat, joita elämässäsi on tapahtunut, jotka ovat muuttaneet ja vaikuttaneet sinuun eniten ?
- Alkoholismi ja väkivaltaisuus entisessä perheessä, sijaisperheeseen muuttaminen, " kaapista ulos tuleminen ", muutto omilleen ja mieheni M'n tapaaminen. 

Kertoisitko joitain elämäsi suuria, pieniä, mutta ihania tapahtumia ?
- Lastenkodista pois pääsy ja tiedostus siitä, että tätini ryhtyisi huoltajakseni. 

Toivoisitko koskaan oikeasti olevasi joku toinen ?
- Olen joskus toivonut olevani joku muu, mutta enään en sitä toivo.

Minkä ikäisenä olit itsestäsi epävarmin, miksi ?
- Taisin olla 12 vuotias. Minua koulukiusattiin, olin luokan " läski lehmä ".

Mikä on seksikästä ?
- Koko selän tatuointi, pukuun pukeutuminen ja itsestään huolta pitävä mies.

Jos voisit muuttaa elämässäsi jotain, mitä se olisi vai haluaisitko muuttaa mitään ?
- Sen, että olen ollut väkivaltainen rakkaimpiani kohtaan.

Suurin toivomuksesi ?
- Että olisin joskus vielä terve ja hyvinvoiva.

Eikö sinua häiritse, että blogiasi tiiviisti lukevat randomit/tutut saattavat tietää kuulumisesi paljon paremmin kuin irl hyvät kaverisi? ( jotka blogiasi eivät lue ).
- Irl hyvät kaverini tietävät blogini osoitteen, joten tätä ongelmaa ei ole. Blogini on minua itseäni varten, ei minua oikeastaan kiinnosta kuka / ketkä tätä lukevat, jos tahtovat niin sitten tahtovat. Tämä on minun maailmani.

8 kommenttia:

  1. harmi ettet tehny videota:( mut kiva postaus!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Anot !
    Videosta olisi tullu kuolettavan pitkä ..

    VastaaPoista
  3. kerro että miten sä tapasit sun miehes ja miten teidän juttu alko? =)

    VastaaPoista
  4. mä olin sun kanssa samalla luokalla ala-asteella enkä ikinä huomannu et sua oltais kiusattu.. voiei:( koita pärjätä!

    VastaaPoista
  5. Ano, kerro kuka heistä olet .. ? ;_;

    VastaaPoista
  6. "Mitä haluat olla tekemässä tulevaisuudessa?
    - Haluan valmistua media-assistentiksi, saada alan töitä ja voida hyvin.

    - Onko se liikaa pyydetty ?"

    Olen ollut aikanaan parikin vuotta media-alan yrityksessä ja nähnyt siitä paljon. Ala on haastava, tekijöitä työlle paljon, MUTTA todelliset persoonat erottuvat aina ja niitä on aina liian vähän. Olen enemmän kuin varma, että löydät paikkasi sieltä, jos haluat:)

    Hassua lukea noita vastauksia. Usein mietin, millaisia blogien kirjoittajat olisivat, kun heidät tapaisi irl, ja miten tulisimme toimeen. Luulen että olemme hyvinkin samanlaisia monissa asioissa, pelkään myös ettemme tulisi kovin hyvin toimeen, etenkin äkkipikaisten yhteneväisyyksien takia:D Haha, en väitä, että haluan olla oikeassa, mutta inhoan olla väärässä. Lisäksi olen myös huono vastaanottamaan kritiikkiä, vaikka muuhun pyrinkin/annan ymmärtää. En näytä sitä, mutta loukkaannun myös helposti. Paljon samoja ajatuksia.

    ps. Vastasin kommenttiisi poikkeuksellisesti omaan blogiini, jos jollain muulla on samanlainen kysymys!

    VastaaPoista
  7. Nähtävästi olemme todella samanlaisia ! :'-)

    VastaaPoista