• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

lauantai 20. elokuuta 2011

Pukeutumista ja tunteenpurkauksia.





Rakastan pukuja ja tykkään itsekkin pukeutua tähän lookkiin,
varsinkin silloin, kun menen kouluun, sillä tunnen itseni tärkeän näköiseksi
;- ), jota minun ylläni on kuvattu sihteeri -lookiksi. 
Tällainen lookki on mielestäni yksinkertaisesti seksikäs !

-


-


Ei varmastikkaan yllätä, mutta Shanen rento ja poikamainen
pukeutumistyyli on myös yksi lemppareistani. Tähänkin lookkiin
pukeudun joskus, mutta paljon harvemmin ( ei imartele jostain
ilmestyneitä kurvejani, minulle on yht'äkkiä kasvanut rinnat .. 
enkä pidä niistä. Siis en pidä suuresta rintavarustuksesta
ja nyt olen sitä mieltä, että omani on kasvanut jo liikaa ;_;' )

-




-






Kaiken, yksinkertaisesti kaiken on oltava sävysävyyn !
Siitä te ( ainakin vanhat lukijat ) olettekkin varmasti tietoisia ..
Vaativapersoonallisuushäiriö saa tämän pakkomielteen (?) aikaan.
Jos minut pakotettaisiin lähtemään esim. kouluun vaatteissa, 
joita en olisi itse ensin vertaillut ja sovittanut, olisin totaalisessa 
tuskaisuudessa koko päivän, enkä voisi olla omaitseni.

-




-



-

 





Ja ofc niukka pukeutuminen, nahkaiset vaatteet ja asusteet, sekä paljas pinta !
Tähän lookkiin en tosin itse niin usein pukeudu, sillä en ole sinut vartaloni kanssa ..

-


* Snif. *
Anteeksi tunteenpurkaukseni, mutta tarvitsin tätä.
Nyt tuntuu hyvältä. Rakastan häntä niin paljon .. ♥

-

Muistakaa kysymyspostaus,
johon pääsette tästä linkistä ! :'-)

13 kommenttia:

  1. oi oi oi, rakastan pukuja naisilla.
    smokkeja, valkoisia paitoja ja kravatteja ♥

    VastaaPoista
  2. Sä olet rohkeampi kuin minä ikinä yhteensä.

    VastaaPoista
  3. Passion,
    ei voi pitää paikkaansa.. Kerro, mitenniin ? Miten minä olen mmuka rohkeampi kuin sinä, rohkeampi kuin sinä ikinä.. ? Ei, tuo ei voi pitää paikkaansa.

    ♥'ellä, hämmentyneinein ja aamu unisin silmin, Eris.

    VastaaPoista
  4. voi että. apua mulle tuli tästä postauksesta ja videosta sellanen "voi että haluaisin halata sinua" tai jotain , voi eieidkfjdfdk. anteeksi kamalasti minusta olet ihana ja mahtava.

    VastaaPoista
  5. Kiitos sneck, molemmista kommenteistasi.. Hymyilyttää, kiitos todella paljon ! Sinäkin olet ihana ♥

    VastaaPoista
  6. Mä en tykkää mun tisseistä,siks koska musta nää on aina ollut mun kehoon aivan liian isot ;_; mul on siis d-kuppi..asdasd.sulle sopii mun mielest just tommoi pukutyyli,haluisin itekki pukeutuu joskus noin mut tissit vähä esteenä :((

    Ja rakas,toi video..niin sydäntäraastavaa nähä et itkit mut toi selvästi tuli sult suoraa sydämest ;_; M varmasti tietää miten paljon häntä rakastat..<3

    VastaaPoista
  7. Itekkin kun olen tällainen aika pienikokoinen enkä pitkäkään ( 161 cm ), niin ei minulle vain yksinkertaisesti sovi suuri rintavarustus.. Ajattelin jo pitkään, etteivät nuo kaksi tuosta enään kasva, mutta parissa kuukaudessa ne ovat suurentuneet kuin puhallettavat ilmapallot ! Milloinkohan sitten räjähtävät.. asdflol.

    Hetki, jonka ikuistin videolle .. Sen sanat tosiaan tulivat suoraan sydämestä ;_;' ♥

    VastaaPoista
  8. Eris, ihana postaus ja video! Melkein rupesin tässä itsekkin itkemään, rakkaus on ihanaa! <3
    Älä häpee tuota videoo, se oli ihana tunteiden purkaus, kaikki tuli suoraan sydämestä. :) näitä lisää!

    VastaaPoista
  9. Kiitos Bubble, en häpeäkkään, enhän minä häpeä melkein mitään ;-)

    VastaaPoista
  10. Niimpä, aivoissa olisi kätevä olla "poista" ja "tallenna luonnoksiin" näppäin, elämä helpontuisi
    - Sophie

    VastaaPoista
  11. Kaikkea ihanaa vaatetta. Minäkin tahdon! ;-)
    Tsemppihali ♥

    VastaaPoista
  12. Niin, jos kaikki omituisuudet meiltä/teiltä/heiltä laitettaisiin listaan, se menisi varmaan viisi kertaa maapallon ympäri:) Joskus olisi ihanaa jos elämä olisi "simply simple". Jaksamista sinulle!

    VastaaPoista
  13. Awww :3 Sun ei tartte pyyellä anteeksi, et oo säälittävä, et hullu eikä sun tartte hävetä!! Tuo video oli jottain nii.... koskettavaa! että huh huh! Tekis mieli juosta sinne, missä ootkaa, ja halata sua oikein kunnolla! :) Ollappa nyt M:n kengissä :D

    VastaaPoista