• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

perjantai 23. syyskuuta 2011

En jaksa mitään.

" Näen paljon unia ex-poikaystävästäni. 
Yleensä niissä hän on mitä ihanin ja herkin ihminen maailmassa,
mutta oikessa elämässä meillä meni todella huonosti"

" Teillä lienee ollut vaikea haavoittunut suhde. 
Unissasi toiveesi toteutuu sen suhteen, että teillä olisi mennyt hyvin.
Se on hyvä asia, ja pikkuhiljaa sinä palaudut erosi traumasta
Unet eivät häiriköi, ne hoitavat psyykeä. "

- Tämä on inkki alkuperäiseen 
tekstiin, jota muokkasin hieman !


-

Tiedän, että ero oli ainoa ja oikea vaihtoehto, mutta unet exästä lähestulkoon täysin erilaisena ihmisenä häiritsevät. Unet toistuvat lähestulkoon jok'ikinen yö aina samankaltaisina. Mietin pitkään, miksi näen tällaisia unia, mutta kai nämä johtuvat vain siitä, että unet hoitavat psyykettäni, korjaavat "traumaattista" erokokemusta ja siitä, etten saanut mitä halusin ja kaipasin: Vastarakkautta. Haavoituin pahasti suhteen, kuten myös vaikean eron takia. - Miikan avulla olen saanut elämänhaluni takaisin, niin vaikea eroni exästäni minulle oli. Miikan avulla sain itseni nousemaan jälleen jaloilleni, jatkamaan elämääni ja ennenkaikkea siirryttyä uuteen suhteeseen.
   En kaipaa hereillä ollessani exääni millään tavalla, sillä tiedän ettei se ollut mitään verrattuna siihen, mitä olisi voinut olla ja mitä minulla on vielä edessäni. Unissa tunteeni kuitenkin ovat exääni kohtaan samat, kuin Miikaa kohtaan. Joskus exäni kasvot vaihtuvat Miikan kasvoiksi ja tunteeni vain voimistuvat unessa. Eräässä unessa koin samankaltaisen tunteen kuin ensirakkaus. Tässä unessa ei kuitenkaan ollut exäni, vaan Miika. Hämmentävää .. Oletteko te kokeneet jotain tämän kaltaista tai täysin samaa tilannetta ? Kertoisitteko kokemuksistanne .. ?

-

video

" How do i look ? "


-

Törmäsin eräänä iltana inhottavimpaan miestyyppiin minkä tiedän. Naista alistava, ylimielinen ja negatiivisesti arvosteleva minua sekä naisia kohtaan, joita sinä iltana hänelle edustin. " Sua ei halua hyenakaan kun oot nelikymppinen ! " Vain siksi, että omistan kasvoissani lävistyksiä. " Nainen pitää pitää nyrkin ja hellan välissä, myös nyrkin ja patjan välissä. " .. Hänen mielestään miehet hallitsievat maailmaa. Hänen mielestään me naiset olemme eläimiä, joita miesten pitää kouluttaa. Sain kuulla kaikkia muitakin ylimielisiä letkautuksia räkäisen naurun säestämänä. Kohdisti kaiken minuun, olinhan ainoa nainen siinä paikassa ( baarissa Miikan kanssa yhdillä ).
   En omaa kummempaa luottamusta ulkonäköäni kohtaan, joten ei tuntunut kovinkaan hyvältä kuunnella tällaista juttua. Silmissäni sumeni, naksuttelin sormieni niveliä, venyttelin niskaani, sytytin tupakan. Tuntui kuin minua olisi kuristettu. Minä tuskastuin, ahdistuin, aggressoiduin. Olisin tahtonut lyödä sitä miestä, alistajaa. Naista alentava käytös, meitä naisia kohtaan ylimielinen ja negatiivisesti arvosteleva mies .. Minä en enään sinä iltana voinut hyvin. Jostain syystä otin itseeni, vaikkei humalaisten ja tuntemattomien ihmisten puheita pitäisi ottaa tosissaan. Jostain syystä sen miehen sanat koskettivat, onneksi tosin vain hetkellisesti. Ei tämä minusta enään tunnu miltään. Tunnen vain inhoa tuota miestyyppiä kohtaan, kuten myös kuvotusta .. Miten joku voi sanoa ja ajatella noin ? Miten joku voi käyttäytyä noin .. ?

-

Luottamus. Mitä se on ? -Kertokaa minulle. Olen ollut ilman sitä niin kauan, niin helvetin kauan että se tuntuu jo tuntemattomalta käsitteeltä minun päässäni, minun maailmassani, joka on ollut suurimmaksi osaksi pelkkää suurta ja saastaista valhetta. Halajan tietää totuuden tästä minulle tuntemattomaksi tulleesta käsitteestä.

 - Onko se sitä, että osaan ja voin olla omaitseni ja elää tietoisena siitä, 
että minut hyväksytään juuri sellaisena mitä minä olen ?

- Onko se sitä, että voin kertoa jonkin asian jollekkin ihmiselle, 
joka lupaa olla kertomatta sitä eteenpäin ja minä olen itse tietoinen siitä, 
ettei  asia leviä hänen suunsa kautta minnekkään tai kenellekään ?

- Onko se sitä, että voin tehdä mitä vain jonkun ihmisen edessä 
tai hänen kanssaan, eikä kukaan muu saisi koskaan tietää teoistamme ?

-

video

Pst. En jaksa mitään.
Olen henkisesti, kuten myös fyysisesti
väsynyt ja uupunut. En jaksa tätä enää kauaa.

9 kommenttia:

  1. Minäkin olen väsynyt. Koeta jaksaa syksyä.

    VastaaPoista
  2. Luottamus liittyy niin moneen asiaan ja tarkoittaa eri yhteyksissä eri asioita. Parisuhteessa luottamus on esim. sitä, että TIETÄÄ toisen rakastavan minua ja vaikka hän ei sitä aina tunteen tasolla kokisikaan, niin hän aina haluaa minun parastani. Voin luottaa siihen että hän kantaa vastuunsa, ei puhu minusta pahaa, ei ivaile eikä saata minua naurunalaiseksi, vaikka en oli paikalla kuulemassakaan. Voin olla täysin levollinen, ei tartte esittää mitään, ei yrittää muuttaa itseään, ei salailla asioita, vain olla ja nauttia. Tietysti tämä kaikki on vastavuoroista.

    VastaaPoista
  3. jatkuu toisesta aiheesta: jätkä, joka tuollaisia jauhaa, on epävarma itsestään. Ei sellaisia puheita kannata edes kuunnella saati ottaa itseensä. Eihän se susta puhunut, eikä voi sulle mitään pahaa tehdä. Jäin miettimään sitä, että mitä tämä Miika, jonka kanssa siellä olit, teki? Eikö hän tullut miehekkäästi sinua puolustamaan - tai siis yleensä naisia. Olisi ollut upeaa, jos hän olisi sanonut esim. "minun naiselleni et tuollaista paskaa jauha!"

    VastaaPoista
  4. Seronil on tosiaan ihan paska lääke, en ole kuullut keltään posittivista palautetta siitä ja silti sitä määrätään ensimmäiseksi nuorisopuolella... Käytin melatoniinia muutaman viikon, eikä toiminut. Itsekin olen asiaa vähän ihmetellyt kun kaikki muut sanovat että toimii.

    Ps. Mun mielestä oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  5. miksiköhän lääkärini ei voinut ilmoittaa asiasta?
    olehyvä :)

    VastaaPoista
  6. hyi__helvetti__toi alistaja, oikeesti se alko ahistaa muakin ku luin tota >.< kuvittele vielä niitä jotka on erehtynyt seurustelemaan jonkun sellaisen kanssa, sitten noi piirteet paljastuu, mutta onkin jo niin syvällä siinä sopassa ettei enää pääse irti ;__; !

    ja sitten toinen juttu. luottamus todellakin on noita kaikkia mitä sä mainitsit. mulla on tässä maailmassa vaan yks sellanen ihminen johon mulla on sataprosenttinen luottosuhde - samu <3

    VastaaPoista
  7. kiitos vinkistä, juttelen kyllä jos unettomuutta jatkuu :)

    VastaaPoista
  8. rrrraaaahh perkele, mulla nous raivosuoni sykkimään ohimolle ku luin tätä tekstiä ja kohtasin tämän miestyypin. mä olen joskus joutunut tekemiseen tällaisen ns. "karismaattisen" pellen kanssa ja tappeluhan siitä tuli :--D painuisivat vittuun tuommoiset kdsfjksdfk

    VastaaPoista