• desireforthefuture.blogspot.fi

torstai 1. syyskuuta 2011

Helvetillinen vitutus ja nännilävistykset.

16.9.2011 minun on määrä nousta kierreportaat ylös, pimpottaa ovikelloa ja astua sisään ovista, joiden takaa kasvoilleni lehahtaa tuttu ( muttei turvallinen ) tuoksu, ei vaan haju. Mutta tällä kertaa en tule pysyähtymään oven taakse avartuvaan aulaan, vaan jatkan ( vain nyökäten niille samoille vanhoille päivystäville naisille ) matkaani ovien täytteiseen käytävään, jota en ole koskaan ennen kävellyt loppuun. Sen päässä minua odottaa jokin uusi ja tuntematon. Tulen kohtaamaan uuden hoitajan tuossa paikassa. Sama psykiatrian poliklinikka, mutta aikuisten maailma.
   16.9.2011 klo 10:00 ja minua pelottaa. Kuin minun olisi määrä kohdata oikeus, joka määrää elämästä ja kuolemasta. Mutta kohtaan vain totuuden, tulenko toimeen sen naisen kanssa vai en. Kuolema = En tule toimeen. Elämä = Tulen toimeen. Miksi sen pitää olla näin vaikeaa ? En tahtoisi olla niin vaativa, mutta minä en puhu epämiellyttäville ihmisille !

-



-

Tekisi mieli hakata päätä seinään. Mikä siinä on niin vitun vaikeaa ottaa lääkkeet ajoissa, että pystyisin aamulla nousta ajoissa sängystä ja mennä kouluun ? " Kello on viittä vaille kahdeksan. " Ja minä vain käperryn paremmin peiton alle pimeään auringon säteillessä asuntoni ikkunasta sisään. Seuraavaksi herään aamupäivällä kahdentoista jälkeen omaten vain hataria muistkuvia aamusta. Miksi, miksi, miksi ? Miksi en jaksa herätä aamulla ja lähteä kouluun ? Missä on vaativuuteni itseäni kohtaan ? Missä on pääni sisäinen ääni käskemässä minua nousemaan ylös sängystä ? Entä jos olen liian stressaantunut ?
Kun koulu jälleen alkoi kesäloman jälkeen, aloin joka yö heräillä hengästyneenä ja hikisenä painajaisista. En ole koskaan ennen herännyt painajaisista samalla tavalla tavalla kuin nykyisin. Herään totaalisessa paniikissa ja nousen hengästyneenä istumaan pyyhkien kylmää hikea kasvoiltani. Lakana on tarrautunut ihooni, tunnen syämen kiivaat lyönnit rinnassani ja yritän muistella painajaista, mutta tuloksetta. En pidä tästä ..
-


 " Mitä vittua mä täällä teen ? " Uhkasin opinto-ohjaajaa lopettamalla koulun käynnin, jos en pääse vaihtamaan opiskelualaa. Koko kesäloman haudoin mielessäni ajatusta, että vaihtaisin audiovisuaalisen viestinnän opiskelun autoasentaja koulutukseen. Ja sinne minä tahdon, minä tahdon kouluttautua autoasentajaksi. Se kiinnostaa minua, toisin kuin media-ala .. Minä vain kituutan itseäni media-alan opintojen kanssa, sillä ala ei kiinnosta minua vittuakaan ( näin sanoin myös opolle ). Autopuolella pääsisin oikeasti tekemään kaikkea, enkä vain päivät pitkät istuisi tietokoneen ääressä päivittämässä facebookin ja bloggerin etusivua. Yksi mahdollisuus on mennä autoalan töihin oppisopimuksella ja hakea ensi vuonna autopuolelle opiskelemaan. Mutta en minä tahdo saati jaksa odottaa vuotta prkl !
   Hetkeä myöhemmin, kun olin lähtenyt opinto-ohjaajan luota, koin totaalisen vitutuksen multihuipentuman. Vitutti niin paljon, että teki mieli itkeä ! Päätin lähteä kotiin, "onneksi" Miika poti samankaltaista vitutusta, ja kerkesi ehdottaa kotiin lähtöä ennen minua. Minä en tee mitään, jos minua ei kiinnosta ja sillä selvä ! Sukuni naiset ovat harvinaisen jääräpäisiä, enkä minä ole poikkeus. Miika kutsuu minua tuittupääksi tämän takia ..

-

" Saako huutaa ? "- Minä
" Saa, ja purrakkin hellästi. " - Lävistäjä.

Tämän sananvaihdon jälkeen omasin nännilävistykset. 
Hell Yeah, rakastan lävistyksiä ! ♥

- Pst, kuvassa en ole minä !

Seuraavaa kertaa innolla odottaen, eli lisää lävistyksiä luvassa !
Mitä te tykkäätte lävistyksistä, onko teillä niitä paljon tms ? :'-)

9 kommenttia:

  1. tiedät varmaanki ettei mul oo lävistyksiä, enkä oo hankkimassakaan paisti korviini c: mutta kullalla on kulmakoru oikealla ja hän aikoo ottaa labretin tässä jossain vaiheessa.. c:

    ja toivottavasti pääset koulua vaihtamaan!

    VastaaPoista
  2. Awws lävistykset on ihania : ) itelläni on huulikoru, jossain vaiheessa olen ottamassa toista. Ja haluaisin kanssa kieli- ja kulmakorun. Eniten tykkään siis naamalävistyksistä

    VastaaPoista
  3. Miten uskallat julkaista tollasen kuvan? :o

    VastaaPoista
  4. saanko kysyä mikä sun kuppikoko on?

    VastaaPoista
  5. KUVASSA EN OLE MINÄ ! NIIN LUKEE KUVAN ALLA OLEVASSA TEKSTISSÄKIN ! EN TODELLAKAAN USKALTAISI JULKAISTA TUOLLAISTA KUVAA ITSESTÄNI MISSÄÄN !

    VastaaPoista
  6. Mutta omia tissejäni on kuvattu käteen sopiviksi, sen enempää en sano :'---D

    VastaaPoista
  7. kulma- ja huulikoru löytyy sekä useempi korvakoru. nännikoru ois vissiin sit seuraava :D

    VastaaPoista
  8. Ooi vautsi, nännilävistykset! Itsekin olen harkinnut, mutta tuskin uskallan ottaa..omistan jo kielilävistyksen :)

    VastaaPoista
  9. lävistykset on just jeees! mulla on vertical labret, normi oikealla puolella huulta, kielikoru, napakoru, venytykset.

    VastaaPoista