• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

keskiviikko 5. lokakuuta 2011

I don't wake up every day to impress you.

Suunnittelin tekeväni jotain harvinaisen radikaalia..
Nimittäin räikyvän, syntisen punaisten hiusten värjäämistä ! 


Mitäs sanotte ideasta ? :'-)

-







" Don't like me ?
Cool, i don't wake up every day to impress you.
"

~ Kuvat kertovat asiani paremmin, kuin minä itse.

-


Tiistai iltana piristin ja "hemmottelin" itseäni hieman
ostamalla ( rakastamaani ) alkoholia, suklaata ja kaksi naistenlehtä.


Nam ! ♥


Oli pakko ostaa Trendi, juuri tämän takia .. ;_;'
En vaan voi jättää ostamatta jotain tällaista,
esim. suklaapatukkaa, jos siitä menee jonkin
verran rahaa syöpäsäätiölle tai afrikan lapsille tms ..

-

Postausehdotuksia otetaan vastaan ! ♥
En keksi mitään kirjoitettavaa, joten
ehdotuksia otetaan enemmän kuin
mieluusti ja odottaen vastaan, pus.

10 kommenttia:

  1. Muuten, Mä tunnen tuon julian joka on trendin kannessa ;)

    VastaaPoista
  2. Mä oon väsänny koko päivän yhtä hikistä meikkivideoo, joten nyt kun ajatukset pyörii vaan siinä niin en osaa ehdottaa muuta kun meikkitutoriaalia. Oot tosi nätti ja aito, that's what I like ^^

    VastaaPoista
  3. Taidan kommentoida ekaa kertaa.. olen kuitenkin seurannut blogia jo aika pitkänkin aikaa, ei vain ole tullut mitään kommentoitavaa mieleen, joten jätin sen suosiolla sitten myöhempään. Taisin löytää tän blogin sitä kautta, että kommentoit Pinjan kirjoittamaan Against Pro-Ana blogiin, ja sitten älysinkin että 'hei oon varmasti nähnyt ton jossain' ja sitten sain varmuuden siihen kun paljastit etunimesi :D Asunpas siis samalla paikkakunnalla kuin sinäkin.
    Jotenkin sun kirjottamisiin on helppo samaistua, joten oon jäänyt seuraamaan tätä. (mulle on tosi harvinaista että mä luen jotain blogia koska mulla ei vaan kiinnostus riitä...) mutta tästä on jotenkin tullut sillain suosikki :)

    VastaaPoista
  4. Sulle vois sopia punaset hiukset hyvin :-)
    Mäkin oon suunnitellu hiusten värin vaihtoa punaseen,
    kattoo jos sitten kampaajalle päästessä uskaltaa ottaa riskin.

    Pidän sun blogista koska kerrot paljon omia mielipiteitä,
    eli jos joku kertoo hyvän aiheen, voisit tehdä mielipidepostauksen (:
    Olet niin suorasukainen nainen että uskon että sinulla on monta hyvää mielipidettä muistakin,
    kuin omista asioistasi.
    Jos ymmärsit (:

    Ihanaa että pystyt hemmottelemaan itseäsi tuolla tavalla,
    itse en kykene vain ostamaan suklaata ilman suuria tunnontuskia.

    Oot ihana ! (:

    VastaaPoista
  5. Ano, ota minuun henk.koht. yhteyttä, jos viitsisit. Olisi kiva tietää, kuka in real life minut tietävä, lukee blogiani. :-)

    Kiitos Demonilesboankka ja Piudeee, pistetään ideat muhimaan mieleen ! ;)

    VastaaPoista
  6. Meikkis on lukenu tätä hetken, ja menee kyllä liian erotiikaks noi punaset hiukset. terveydellä in riil life tuttusi. Muuten digailen täst blogist!

    VastaaPoista
  7. uauauauaaa punaset olis helvetinhienot ;A; ♥

    VastaaPoista
  8. Ano, who're u in real life ?

    VastaaPoista
  9. iii dont tell to juu!

    VastaaPoista
  10. Punanen väri on pop, senkus laitat :)

    VastaaPoista