• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

tiistai 11. lokakuuta 2011

~ Itsensä hyväksyminen.


Webbi tykkää vääntää värit päin helvettiä.
Ja en todellakaan harkitse pinkkiä hiusväriä !

-

Olen se jonka pillifarkuista tulee jenkkakahvat. Olen se kenen mahaa voi puristella kun tyynyä. Olen se isokokosempi tyttö. " Joskus minusta tuntuu tältä, isommalta ( tai ainakin isommalta kuin ennen ).
    Ennen olin enemmän kuin vain tarkka painostani, mutta jotenkin olen onnistunut lipsumaan painon ja syömisten tarkkailusta. En oikeastaan tarkkaile niitä enään lainkaan. Olen lihonut n. 5 kiloa, ellen enemmänkin ( en ole käynyt aikoihin vaa'alla ). Oikeastaan en vaakaa kaipaakkaan. Ei vaa'an luku määrittele minua, ei se määrittele ketään.
   Olen syönyt mielihalujeni mukaan. En mieti kaloreita, vaan syön mitä mieli tekee. Tosin ei tämä hauskaakaan ole, kun huomaan, miten ylimääräiset kilot näkyvät kropassani. Reidet löllyvät, jenkkakahvat paistavat, persekkin näyttää levahtaneelta. Tosin tuntuu paremmalta, kun en enään stressaa kiloista ja kaloreista, mutta kuitenkaan ei tunnu kivalta huomata tätä ylimääräisyyttä omassa kehossaan.

- Turha minun on kuitenkaan valittaa. Ylipainosta kärsivät 
antaisivat ( lähes ) mitä vain, jos saisivat minun vartaloni ..
Ok, nyt minusta tuntuu pahalta. Ei pitäisi valittaa asioista, jotka
todellusuudessa ovat toisille todellinen ja vaikea ongelma .. : (


Siinä on mimmillä hyvä kroppa. " -Oona
Tollanen, ku siihen koskee niin se katkee. " -Miika

-


Helvetti, kuinka paljon tätäkin kuvaa on muunneltu ja muokattu ?
Ihoa korjailtu ja siloitettu, käsivarsia ja ja reisiä kavennettu,
keskivartaloa hoikennettu, vatsaa pienennetty ja rintoja kohennettu ..

" Kukaan ei voi olla fantasiansa kaltainen.


-


-


Haasteen tarkoituksena on kirjata ylös 10 asiaa itsestään, 
joita ei usko lukijoiten vielä tietävän. Kiitos Demonilesboankka ! (;
Sain myös toisen haasteen, kiitos siitä Bubble !
Toisessa haasteessa pitäisi kirjata 7 faktaa itsestään.
Teen nämä haasteet siis samaan syssyyn,
niiden idea on keskenään nlähes täysin samanlainen.

..

1. Olen oikeasti blondi ( hiukset ).

2. Olen seurustellut vain miesten kanssa,
vaikka olen kiinnostunut myös naisista.

3. En muista lapsuudestani lähestulkoon mitään.

4. .. Mutta silti diagnoosi listassani on diagnoosina
 Z61.8 Kielteiset lapsuudenaikaiset elämäntapahtumat.

5. Olen sairastanut masennusta jo ala-asteelta asti. Tutkimuksien 
mukaan masentuneisuus saattoi alkaa jo ensimmäisten 
kouluvuosien aikana ja on niistä ajoista saakka ollut osa elämääni.

6. Biologisen äitini kuolema ( 23.12.'08 ) oli minulle helpotus.
( Ai miksi ? Vanhemmat tekstit kertovat sen. )

7. Tunnen / tiedän monta ihmistä, jotka eivät pidä minusta,
mutta minulle / minun läsnä ollessani he esittävät pitävänsä minusta.

8. En osaa syödä monipuolisesti saati terveellisesti, vaikka tahtoisin.

9. Joskus tuntuu, kuin olisin itse patologinen valehtelija.

10. Olen alkanut pelaamaan ( lue: kokeilemaan ) WoWia
ja koneeni on ylikuumentunut tämän pelin takia 2 kertaa (lol) !


-


Muokkaamaton & muokattu.


~ Photoshop CS5 tekee ihmeitä,
eikä media-assistentin koulutus ole antanut 
minulle taitoja kuvan muokkauksen osalta ..

1 kommentti:

  1. niin, en yleensä rukoile, mutta tässä tilanteessa kun elämä on alkanut mennä niin huonosti, se tuntui viimeiseltä vaihtoehdolta.

    ps. olet todella kaunis :> !

    VastaaPoista