• desireforthefuture.blogspot.fi

keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Se tunne, kun tiedostat hymyileväsi onnistumisen tunteen vallassa.

!

-

Sain ihanan sähköpostiviestin sunnuntai-illan tylsyyden jälkeen ..
Laitoin siis kolmeen eri liikkeeseen ( Backstreet, Cybershop & Morticia ) sähköpostia, 
olisiko mahdollista päästä malliksi ja jo maanantaina minulle vastattiin yhdestä niistä,
eli siis Backstreetilta minulle vastattiin jo seuraavana päivänä ! :'-) 

Moikka! Mielellään käytettäisiin sua mallina! 
Katsotaan jos lähiaikoina tulisi lisää uutta kuvattavaa, 
niin otetaan sitten yhteyttä uudestaan jos näyttää 
siltä että sopisit niiden tuotteiden kanssa kuvaan!:)"

Olen niin helvetillisen innoissani, tulen kyttämään sähköpostiani joka ikinen päivä.
En ole ikinä ollut mallina missään, ja nyt tämä toteutuu .. Onnistumisen tunteet !

-



En ole puhunut biologisesta isästäni täällä blogimaailammsa lähestulkoon ollenkaan. En oikeastaan muista, olenko puhunut hänestä .. Nyt ajattelin kuitenkin kirjoittaa asiasta, johon tämä biologinen paska alkoholisti valehtelija liittyy. Niin, en tunne häntä, hän ei ole oikeastaan koskaan kuulunut elämääni. Minä vihaan häntä. Biologisen äitini tavoin hän hukuttaa itsensä viinaan vielä joku kaunis ( tai ei niin kaunis ) päivä.
   Muistan, kuinka kamalaa syntymäpäivinäni oli odottaa kyseisen miehen soittoa / tekstiviestiä. Aina kännissä, aina yhtä paskan jauhamista ja sanoja, jotka saivat minut puhelun aikana kyynelehtimään. " Sä oot samanlainen kun äitis. " Kerran hän taisi nimittää minua huoraksi, kun vertasi minua synnyttäjääni. Tästä ajasta on kuitenkin aikaa enemmän kuin vuosia. Tuona aikana kestin niin biologisen äitini kuin isänikin alkoholismi leikkejä. Äitini kuitenkin kuoli ja isäni vajosi entistä syvemmälle pohjamutaan kohti kuolemaa. En ole oikeastaan koskaan välittänyt hänestä, eihän hänkään ( enää ) välitä minusta ja muista lapsistaan.

   Jok'ikinen syntymäpäivä olen joutunut sietämään niitä kännisiä tekstiviestejä ( koska en ole vastannut vieraisiin / tuntemattomiin puheluihin ), mutta siskoni koki viime syntymäpäivänään jotain ennen kokematonta. Isäni, eikä kukaan, ei kukaan isämme puolen suvusta ottanut häneen yhteyttä. Miksi ? En tosiaan tiedä .. Pikkusisarukseni ovat olleet lähemmissä tekemisissä isämme kanssa kuin minä, joten oletan, että siskoani tämä kosketti. Sanojensa mukaan häntä ei vittuakaan kiinnosta syntymäpäivänään isänsä kännipuhelut - ja tekstiviestit, mutta tunteekohan hän silti jonkinlaista hylätyksi tulemisen tunnetta syvällä sisimmässään ? Kuintekin totuus on se, että hänen isänsä on unohtanut tyttärensä syntymäpäivän. Vain siksi, koska alkoholi menee kaiken muun edelle. Kuinka säälittävän paskamaista. Vihaan tuota alkoholistista valehtelija paskaa, joka kaiken järjen mukaan kuolee pian. Niin sijaisäitinikin sanoi. Eikä minusta tunnu miltään. Kuolkoot pois, hän on aiheuttanut minulle, sisaruksilleni ja uudelle ihanalle perheelleni pelkkää huolta ja murheita. Me emme jää kaipaamaan häntä, en ainakaan minä. Minä en edes pidä häntä isänäni, hän ei ole isäni. Hän on vain kaukaisen suvun alkoholisti.

-


Lisbeth Salander, Millenium trilogia.

(Sijais)Äitini on ihana, osti minulle koko kirjasarjan !
Miehet jotka vihaavat naisia, Tyttö joka laikki tulella, Pilvilinna joka romahti.


-


Mielinmäärin kahvii ja tupakkaa !
+ Kiva käsivarsi & tuhriintuneet kulmat ..

-

Mies, kumpa tietäisit tämän naisista ! artikkelin minuun parhaiten osuvimmat.

- Pelkään menettäväni itsenäisyyteni.

- Annan sinulle anteeksi enemmän kuin minun pitäisi.

- Jos en harrasta kanssasi seksiä tänään,
a) tunnen oloni valaaksi, lihavaksi tai epäviehättäväksi
b) en tunne välillämme yhteyttä c) kiristän sinua.

- Kun vertaan omaa vetelää, pöhöttynyttä masuani kengurun vatsapussiin, älä sano mitään.

- Älä vaan ikinä kerro minulle, mitä minun pitäisi tehdä.

- Olen otettu, kun kysyt minulta neuvoa.

- Minuun ei tee vaikutusta mies, joka ei ota asioita omiin käsiinsä.

- " Ihan hyvältä. " tai " Kivalta. " ei ole koskaan oikea vastaus, kun kysyn miltä näytän.

- Kun fantasioin, fantasioin suurimmaksi osaksi sinusta, en Johnny Deppistä.

- Se on pettämisestä, jos teet toisen naisen kanssa jotain mitä et haluaisi minun 
näkevän, kuulevan tai lukevan.

- Tiedoksi: Mieluummin jätät minut, kuin petät minua.

- Jos itken, älä sano lässyttävällä äänellä: " Kaikki järjestyy. "

- En pidä siitä miten äänensävysi muuttuu, jos soitan sinulle kun olet kavereittesi kanssa.

4 kommenttia:

  1. aa ihanaa mallinhommia♥ ! saaks noista paljonki rahaa : o

    VastaaPoista
  2. Rahaa ei, mutta lahjakortin kyseiseen liikkeeseen (:

    VastaaPoista
  3. Jee, siistiä! Olet kyllä just sopiva malli vaikka noihin kaikkiin mun mielestä. Cybershop on jees, tai siis on ainoa johon oon itse tutustunut.

    VastaaPoista