• desireforthefuture.blogspot.fi

maanantai 14. marraskuuta 2011

Itse postaus kertoo kaiken.


M a a n a n t a i   a a m u n a   k o u l u s s a .

Pst, olen alkanut himoitsemaan ( jälleen kerran ) pitkiä hiuksia, 
mutta päädyin vaihtoehtoon, että hankin peruukin tai kaksi !
Mustan pitkän ja kiharan, sekä punaisen pitkän ja suoran tms ..

-

O o n a : "Tiedän, että olen mielestäsi ruma ja meikkaan päin helvettiä ja olen myös vitun nolo, koska olen joskus viillellyt ja arpeni ovat näkyvällä paikalla. Olen tosiaan joo vitun angsti pelle, niinkuin olet kaikille sanonut. Kiva, että sua mun asiat niin vitusti kiinnostaa ja tykkäät mun asioista noin puhua. Teetpähän musta kuuluisan noilla sun jutuillas. " Kato kun toi viiltelee ja esittelee noita sen arpia. " Njääh, minä niitä esittele, mutta en kyllä niitä häpeäkkään. Mieti mitä suustasi päästät, sun jutut on ollu kuuleman mukaan vain säälittävää paskaa. Tuun sulle nyt tästä "avautumaan", koska niin hyvin näytät mun asioista ja musta itsestäni tietävän esim. kaiken. Eikä mua oikeastaan vittuakaan kiinnosta, mitä ihmiset musta ja mun ulkonäöstä ajattelee, mutta tuollainen ei ole kovin hauskaa kuulla sun kaltaisen ihmisen suusta. Sanot, että muutkin ihmiset puhuu musta samanlailla kun sinä, mutta kun kuulen jonkun ( tässä tapauksessa sut ) puhumassa musta kun tuntisit mut ja tietäisit kaiken mitä mun pään sisällä liikkuu .. En voi olla aukomatta päätäni takaisin. Jotkut ihmiset näköjään vaan tarvitsee toisten elämää pystyäkseen itse elämään. Älä elä toisten ihmisten kautta. Jos on pakko, älä käytä mun elämää siihen, että saaat itse omaan elämääs jotain sisältöä. Oon itekkin kuullu susta paljon kaikkea, mutta en sentään itse mene kaikille puhumaan susta mitä sylki suuhun tuo. Mulla ei ole tarvetta levitellä " sun asioita " ja " puhua susta paskaa ", toisin kuin sulla näköjään mun suhteen. Mietin, minkäköhän takia .. Joten kiitos, lopeta mun tekojen ja ulkonäön arvostelu, äläkä jaksa tollaista turhaa paskaa. Ketään ei kiinnosta, enkä häpeä itseäni. 
   Otin asian näin suoranaisesti ja hieman ilkeästi esille, koska en yhtään ihmettele sitä, että musta puhuttais ulkonäköni takia tollaista. En vaan pidä siitä, että ihmiset musta puhuvat sävyyn, ihan kun mut tuntisivat. Vihaan sitä. Tietysti omat mielipiteet saa sanoa, esim. " vittu toi ton touhu on tyhmää ", mutta jos mun asioista alkaa puhumaan, ihan kuin mut tuntisi tms .. Saa mun aivonesteet kiehumaan. Kiva, että pyydät anteeksi ja myönnät mitä oot tehty / sanonu musta, vaikka et mua mitenkään tunne saati musta asioita tiedä. Arvostan .."

Tuollaista kommenttia sai eräs, kenen
käytöksestä ( itseäni kohtaan ) en pitänyt.


-


Vietimme tytsyjen kanssa lauantai iltaa 
huomattavan hilpeissä tunnelmissa .. :'-)

6 kommenttia:

  1. Ei todellakaan ole !
    H&M'ltä ostettu tekoturkiskauluri vain. En siedä okeita turkiksia ..

    VastaaPoista
  2. Pakko tulla kommentoimaan, että tuo eka kuva on mielettömän kaunis :)

    VastaaPoista