• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

perjantai 4. marraskuuta 2011

Punaiset hiukset ja mustaksi maalatut huulet.

Kasvoni iho on kuin perunapelto .. En muistanutkaan kuinka vittumainen akne on. Perin tämän " ihanuuden " biologiselta äidiltäni, joka omasi pahimman aknen mitä olen koskaan kenelläkään nähnyt ( kasvot täynnä kunnon ruusufinnejä, ällöttäviä ja valtavia ). E -pillereitä ei ole tullut syötyä, sen seurauksena tahtoisin kävellä jokapaikassa pussi päässä .. E -pillerit, joita olen syönyt 14 vuotiaasta saakka, ovat olleet pian kuukaudenpäivät tauolla. Miksi ? Ei mitään vitun hajua. En vain ole saanut aikaiseksi hankituksi niitä lisää ja sen näkee naamasta ! Hyi helvetti, oikeasti kasvoni ovat kuin perunamaa .. Perimmäinen syy E -pillereiden hankkimiseen oli siis perinnöllinen akne, mutta aina se on ollut myös ehkäisy. Hyvin toiminut jo monta vuotta ! Onneksi sain raahattua ruhoni paikalliseen sairaalaan ja vietyä reseptin uusittavaksi, ei tästä muuten tulisi mitään, en siedä katsoa näppylöiden peittämiä kasvojani .. 

Lääkkeistä puheen ollen, en ole yli kuukauteen syönyt unilääkkeitä ( melatoniinia ) ja olen tästä huolimatta  nukkunut hämmästyttävän hyvin ! Tiedän, ettei mitään tällaista lääkitystä saisi lopettaa seinään, mutta näin nyt vain kävi .. En saanut hankittua lääkkeitä lisää kun ne loppuivat, joten unohdin koko asian ja tässä ollaan edelleen ihan hyvin mielin. En olisi kuvitellut, että voisin ilman iltaista melatoniini annostusta ( 6 mg ) nukkua lähestulkoon normaalisti. Olen itseasiassa nukkunut hyvin ! Hymy kasvoillani. Melatoniini on näköjään vain varmistanut yöunieni, kun ilman niitä olen nukkunut niin sikeästi. En ole välttämättä edes herännyt siihen, kun Miika on lähtenyt aamulla töihin ja herännyt vasta 09:00 - 11:00 aikaan aamupäivästä .. :'-) 

-


Mustaksi maalatut huulet nauttivat intohimoani .. ♥


-

Perjantaina 4.11 koulussamme siis vietettiin Halloween päivää, ja itse päätin 
tapani mukaan panna parastani ( ← lol sanavalinta ), joten miten pukeuduin ?


No Rick Genest 'iksi tietenkin ! ;-)




-


Eikä varmaan yllätä,  minkä biisin mukaan fiilistelin ? ;-)
Genest on vain jotain niin seksikästä tässä videossa.
No siis onhan hän muutenkin seksikkäin mies ikinä ! ♥

-




Tällainen arsenaali löytyy tietokonepöytäni kulmasta.
Tuo peili oli " pakko saada " -ostos Tiimarista 7e .. :'-)

-

" Oon todella iloinen teidän puolesta.
Pakko myöntää että te jos jotkut ansaitsette yhteistä onnea ! "


- Nämä sanat facebook shatissa saivat minut hymyilemään ..
Kuinka suloista ..  Olen todella kiitollinen ;_; ♥ !

9 kommenttia:

  1. Voikun kivoja kuvia susta, varsinkin noi ekat on tosi tyylikkäitä <3

    VastaaPoista
  2. mustat huulet uuuuh täydelliset <3 ! ja vertaistukea senverran että mullakin on ollut vaikee akne johon söin vuoden antibiootteja että tulehdus laskisi ja sitten roacuttania (emt miten kirjotetaan mut joku tommoi kumminkii) joka autto hyvin. tosta on nyt joku kaks vuotta ja mun naama on silti täynnä niitä arpia ja vaikka putsaan naaman joka vitun ainoo ilta ja aamu tosihyvin niin mulle tulee silti tosihelposti finnejä ;__; ja esim nenä, rinta ja yläselkä on täynnä sellasia pieniä mustapäitä mitä ei voi puristaa että huhhuh voit kuvitella mikä meikkivoidemäärä tähän naamaan menee D:

    VastaaPoista
  3. vautsi, ihan täydellinen halloween-meikki! :)

    VastaaPoista
  4. Aivan ihania kuvia ja nuo halloween kuvat on aivan mahtavia! Jaksaispa itekki nähä vaivaa halloweenina joskus :DD

    VastaaPoista
  5. No joo, todella hieno Halloween-meikki! Vau!

    VastaaPoista
  6. Cut the drama. Melatoniini ei ole unilääkkeeksi laskettava valmiste, vaan luontainen hormooni, jota saat ihan ilman reseptiäkin ja turvallinen syötettäväksi myös lapsille. 6 mg annostus ei ole edes suuri. Melatoniinin todellakin saa lopettaa kuin seinään, sitähän käytetään mm. jetlagista toipumiseenkin! Ei aiheuta riippuvuutta eikä sivuoireita. Unilääkkeet on aivan eri valmisteet, jotka luokitellaan lääkeaineiksi.

    VastaaPoista
  7. voi ei, tsemppiä aknen kanssa, toivottavasti pillereiden paluu vaikuttaa nopeemmin kun siskollani, jolla meni oikeesti juurikin tollasen kuukauden e-pilleritauton jälkeen viisi kuukautta saada naama entiselleen. omg, en uskalla ehkä ikin lopettaa mun pillereitä :D

    VastaaPoista