• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

torstai 24. marraskuuta 2011

Tylsä (blogi)elämäni kaipaa nyt jotain ..



~ Pst. Miikan kysymyspostaus ( valitettavasti ) viivästyy.


-

Unessa koin kuin jotain taianomaista,
mitä ei oikeasti ollut olemassa.
Olin kuin toisessa maailmassa,
täysin toisenlaisessa todellisuudessa.
Kaikki oli hyvin, olin onnellinen.
Jokin kiersi pääni ympärillä, jokin pieni ja hentoinen.
Jokin, mikä ei oikeasti ollut olemassa.
Seurasin sitä katseellani, olin kuin taian lumossa,
taian jonka tuoma tunne oli sanoin kuvaamaton.
Olin paikassa, jossa vallitsi rauha.
Rauha, jollaista ei oikeasti ollut olemassa.
Se oli sanoinkuvaamaton onnentunne.
Olin saavuttanut täydellisen rauhan ja onnen.


- En voi sanoin kuvailla, millainen se tunne oli, se oli jotain niin käsittämätöntä, ettei 
sitä voi olemassa olevilla sanoilla kuvata. Ei ole olemassa sellaista tunnetilaa, jonka 
unessa koin. Ei ole olemassa niin totaalista rauhan ja onnen täyteläistä olotilaa.

1 kommentti:

  1. Et ole aikoihin kirjoittanut käärmeestäsi. Videoi tai ainakin kuvaa sen ruokailu ja postaa video tänne. Sekin pitää kuvata, kun käärme ruokailun jälkeen asettelee leukaluut takaisin paikoilleen (söpön näköistä, vähän kuin haukottelua, enkä ole vuosiin sitä nähnyt). Se on varmaan kasvanutkin, onko? Joko hankit isomman terraarion? Kuin vanha se on? Haluan tietää siitä ihan kaiken! :)

    VastaaPoista