• desireforthefuture.blogspot.fi

sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Sanon, että kaikki on hyvin ja kasvoilleni nousee valheellinen hymy.

Mielialani ovat vaihdelleet astetta ankarammin noin viikon ajan.
Ensin olen hyväntuulinen, sitten tunnen oloni todella aggressiiviseksi
ja seuraavaksi minä tahtoisin vain käpertyä peittoon ja olla yksin.

Olen jo muutaman päivän ajan tuntenut oloni jokseenkin masentuneeksi.
Aluksi päivät tuntuvat alkavan hyvin. Jaksan olla koulussa, enkä edes
tiedosta sanaa masentuneisuus, mutta illan mittaan se olotila on
jälleen läsnä ja tunnen surumielisyyden aallon huokuvan ylitseni.
En omaa samankaltaista elämänhalua kuin kuukausi sitten,
olen surumielinen, olen masentunut, mutten tiedä miksi.

" Mitä minulle on tapahtunut ? "
- Mietin mielessäni sanomatta kenellekkään mitään olo- ja tunnetiloistani.

" Jaksottaiset masennusjaksot " - lukee diagnoosilistassani,
enkä minä tahdo kokea sitä jaksoa enää. Minä en tahdo.


Haluan tämän vain loppuvan.
Koulussa on juuri alkanut uusi jakso, enkä tahdo enään
antaa itseni lipsua koulunkäynnin suhteen. Tahdon onnistua.

Ja paskanvitut ! Minähän valmistun media-assistentiksi, vaikka väkisin ! "
- Lukee facebook päivityksessäni.

Vihaan ihmisiä. Puhuvat niin paljon paskaa ja levittävät perättömiä juoruja.
Ensin sanovat minun huoraavan kotipaikkakunnallani ja nyt väittävät,
että minulla olisi jonkinsorttinen seksuaalinen suhde liikunnanopettajani kanssa.

" Mitä vittua ?! "

-


Ensimmäistä kertaa elämässäni tilasin itselleni jotain
netin välityksellä, enkä katunut päätöstäni, 
sillä nämä ovat vain jotain niin ihanan täydellistä ! ♥

-

Juuri tällaisella tekstillä tahtoisin tatuointini ( yläselkään ) kirjailtavan !


Live, before it's too late. "

2 kommenttia:

  1. Tosi ikävää kuulla että on nyt tuollaista. Toivottavasti olo kääntyy mahdollisimman pian paremmaksi. Ihmiset osaavat myös olla aikamoisia idiootteja, mutta sinä jos kuka osaat kääntää asioille toisen posken jos haluat. Halauksia, tsemppiä ja uskoa itseen!♥

    VastaaPoista