• desireforthefuture.blogspot.fi

sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Vierii kyynel, vierii toinen vierii silmistä vesi veden jälkeen, rinnoilta helmoille, helmoilta joeksi ja joesta järveen.

Anteeksi, ettei kirjoittamisesta ole tullut mitään.
On tapahtunut niin paljon, liian paljon pahaa.

Pstteitä lukijoita on tullut lisää
Tervetuloa te kaikki oman maanne kuninkaat ja kuningattaret ♥

-

Sunnuntai aamu klo 09:04,
enkä minä pysty nukkumaan enää, vaikka kuinka tahtoisin. 
Vitun painajaiset ja äitivainaa, jonka kuolinpäivä on 23.12.

Viimepäivät olen tuntenut itseni yhdeksi paskimmista ihmisistä.
Onnistun aina pilaamaan kaiken, satuttamalla minulle niitä kaikista rakkaimpia.
Olen kamala ihminen. Läpimätä paskiainen, joka ei ansaitse sitä, mitä hänellä on.
Joskus en yksinkertaisesti kestä enkä siedä itseäni. Peilikuvakin kuvottaa.

Enkä minä tiedä, mitä minun pitäisi tehdä.
Kuinka voisin korjata tämän kaiken, jonka olen rikkonut ?
Kuinka voisin korvata tämän kaiken, jonka olen tuhonnut ?

Miksei tapahtunut voisi olla vain pahaa unta.


Olen pakoillut kameraani ja sen muistikortin sisältöä.
Olen pakoillut niitä kuvia, sitä ikuistettua kipua ja hänen kasvojaan.
Kuulin vain ulko-oveni sulketuvan ja ymmärsin hänen lähteneen.
Hänen tuoksunsa ei viipynyt sohvatyynyissäni kuin pienen hetken,
enkä minä tiedä näenkö häntä enää koskaan.

-

Mutta nyt minun on pakko kohdata  k i v u l i a s  ja  o n t u v a  totuus.


Vierii kyynel, vierii toinen vierii silmistä vesi veden jälkeen.
Rinnoilta helmoille, helmoilta joeksi ja joesta järveen. ♪

Niin, minä en muista viikonlopusta muuta kuin ne tuhannet ja taas 
tuhannet lämpimät kyyneleet. Enkä minä tahtoisi muuta muistaakkaan. 

Tiedostan vain, ettei viikonloppu mennyt ihan suunnitelmien mukaan ..


+ Tämän lisäksi omaan kyynärsauvat.

-

Mutta minulla on jotain, mitä en tahdo koskaan enkä ikinä menettää.
Minulla on kihlattuni, rakkauteni, jota ilman en tahdo edes kuvitella eläväni.
Minä en tahdo elää ilman häntä, sillä hän on elämäni, hän on kaikkeni.


Miika, rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta.
Olet kaikkeni, olet ainoani. En olisi mitään ilman sinua.

3 kommenttia: