• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Älämäen jälkeinen ylämäki.

Pyydän anteeksi viimeisiä postauksiani. 

Ne ovat olleet ehkä liiankin angstisia ( 
jos näin voi edes sanoa ) .. Mutta nämä postaukset sisältävät hetken.
No, kaikesta huolimatta päätin seuraavaksi tehdä postauksen muutamista
 elämäni positiivisista asioista.
Koska alamäen jälkeen tulee aina ylämäki ( 
vaikka minä en sitä aina muistakkaan ), minun tulee nyt muistuttaa itseäni siitä.
Vaikka olen juuri eronnut kihlatustani, vaikka olen juuri tehnyt itselleni enemmän pahaa kuin koskaan ennen,
 eivät asiat ole niin huonosti kuin ne ehkä hetken aikaa tuntuvat ja vaikuttavat olevan.
Joten nyt kerron kuvin ja lyhyin lausein, mitä positiivisia asioita elämäni sisältää.
 


-


Minulla on rakastava ja huolehtiva perhe. Äiti ja isä ( kumpikaan ei biologinen ),
3 pikkusiskoa ja 3 pikkuveljeä. Kesällä perheen lisäystä vielä yhdellä kakaralla .. :'-)
Tosin näistä lapsista 2 ovat biologisia sisaruksiani, mutta rakastan heitä kaikkia.


Saan syödä aamiaisen milloin haluan ilman, että kukaan häiriintyy siitä.
Tämä tarkoittaa myös sitä, että jääkaappi on täynnä minun ruokiani.


Saan tehdä tietokoneellani mitä tahdon, milloin vain tahdon, eikä kellon ajalla ole väliä.
Esim. huudattaa Turmion Kätilöitä 07:00 am tai kuunnella koko päivän Antti Tuiskua.



Pienen pienetkin asiat saattavat saada minut hyvälle tuulelle.

Esim. vasta siivottu asunto tai luminen maisema parvekkeeltani.



.. Tai vaikka Hello Kitty -kupillinen mustaa kahvia !


Saan juhlia, ryypätä ja rällästää milloin vain huvittaa.


Rakastan lukemista ja kirjojen maailmaan uppoutumista, kuten myös elokuvien.


Minulla on rakas lemmikkini, käärmeeni Kratos .. ♥ !




Tykkään myös valokuvauksesta ja kuvankäsittelystä
( vaikka olen siinä huono ).

-

Ja nämäkin kaikki listatut asiat ovat vain esimerkkejä.
Tottakai niitä legendaarisia elämän iloja on enemmänkin.

Vaikka rahatilanne on huono ja olen juuri eronnut kihlatustani,
ei elämä ole niin kurjaa miltä se aluksi tuntuu ja vaikuttaa.

6 kommenttia:

  1. Darling, U need a lot of TLC.

    Tää on messevän rauhoittava biisi, toivottavasti pidät.
    http://www.youtube.com/watch?v=m6ozBYvbtUQ

    -Hessu

    VastaaPoista
  2. Olet uskomattoman kaunis ja vahva! Paljon voimia sinulle vaikeiden aikojen keskellä, tunnelin päässä on onneksi aina valoa. :)

    Anny

    VastaaPoista
  3. Äläkä pyydä turhaan anteeksi kirjoittamaasi! Se on sun elämääsi. Halauksia <3

    VastaaPoista
  4. sinä olet niin hurjan kaunis ja sinulla on ihana tyyli ja suloinen kärmes ja tuo on mun mielestä hieno kuva jossa on lintu. ja tämä ei ole mitään pepan-nuolenta-tekstiä, jos tämä sattuu siltä nyt kuullostamaan vaan näin minä ajattelen. aamen.

    VastaaPoista
  5. voi hitsi, ensimmäinen kuva on kaunis :O

    VastaaPoista