• desireforthefuture.blogspot.fi

perjantai 13. tammikuuta 2012

Videosta exiin.

Videossa puhun siis TÄSTÄ POSTAUKSESTA !

video

Eräs lukijani ilmoitti, ettei voi kommenoida blogini K 18 -asetuksen takia muuten kuin anonyymisti.
Muilla samaa ongelmaa ? Jos on, otan tämän asetuksen pois käytöstä sen aiheuttaman haitan takia.
Bloggerin mukaan K 18 materiaalisesta blogista varoitetaan ja pyydetään varmistamaan, että lukija
haluaa jatkaa blogiin. Mutta pääseväthän kaikki seuraamaan, lukemaan ja kommentoimaan blogiani ?

~ Kyselen, koska olen tietämätön asiasta ..

-

 

-




Muuraan sydämeni umpeen, hautaan tunteeni kuoppaan .. 

-

Itse henkilökohtaisesti olen ainakin tuoreita exiä kohtaan todella mustasukkainen. Stalkkaan heitä lähestulkoon kaikilla mahdollisilla tavoilla ( eniten käytössä facebook ) ja tahdon tietää keiden kanssa he liikkuvat, ja ketä kaikkia he ( tuoreen eron jälkeen ) tapaavat. Joskus olen tehnyt jopa sitä, että kyselen heiltä jatkuvasti miten heillä menee, mitä he tekevät sinäpäivänä yms. Saatan pitkäänkin kantaa kaunaa exiäni kohtaan, vaikka minulla ei olisi mitään syytä siihen. Jostain syystä kuin pakotan itseni vihaamaan heitä. Ja vaikka se olisin minä jonka takia suhde on kariutunut, yritän aina jollain tapaa saada syyn sen toisen osapuolen niskoille. Ja sitemmin yritän saada hänet tuntemaan itsensä syylliseksi kaikkeen tapahtuneeseen, joka on johtanut eroon. Ja jälleen päädyn siihen johotopäätökseen, että yritän kontrolloida kaikkea ja kaikkia.

Omaako kukaan teistä samankaltaista käytöstä exiänsä kohtaan ?

Loppuenlopuksi tahdon kuitenkin pysytellä exieni kanssa hyvissä väleissä, joistakin toivon jopa kavereita tai hyvänpäivän tuttuja. Tämä on kuitenkin osoittautunut lähestulkoon suurimmanosan kohdalla mahdottomaksi. Enkä ole vielä saanut yhdeltäkään kunnon selitystä tähän. Joku sanoo, että pelkää vanhojen tunteiden heräävän uudestaan eloon ja joku, että ei ole tottunut olemaan minkäänlaisissa tekemisissä exänsä kanssa. En jää kuitenkaan roikkumaan heihin, jos he vaativat minun katoavan heidän elämästään kokonaan. Onneksi ihmiset ovat erilaisia, eikä kaikkien exien kanssa ole tarvinnut pistää välejä poikki. 


-


En tarkoittanut pahaa vaikka ehkä niin sanoinkin, en puhettani saanut tahtoon taipumaan.
En tarkoittanut pahaa vaikka joskus niin toiminkin, en luontoani saanut kuriin taipumaan.
Toivon että huomen sinulle kuin minullekin toisi tullessaan parempaa. ♪

-

15 kommenttia:

  1. Mun kohdalla Blogger valitteli samaa noiden K-18 -asetuksien kohdalla :/

    VastaaPoista
  2. Mutta nyt pystyt kommentoimaan omalla käyttäjällään ? Onko siis niin, että alle 18 vuotiaat eivät pysty täällä kommentoimaan muuten kuin nimimerkillä ? : o

    VastaaPoista
  3. Öää, kirjauduin ulos käyttäjältäni ja vaihdoin 'kommentti nimellä..' kohdasta tuon nimi/url-osoite.. Nyt pääsin omalla käyttäjälläni tänne ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmh taitaa käydä niin, että otan tuon K 18 jutun pois. Lisään tosin sivupalkkiin isolla K 18 blogi : D

      Poista
  4. Jos sivuillasi on K-18 asetukset, ei alle 18-vuotias, kirjautunut käyttäjä pääse edes lukemaan tekstejäsi :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asia korjattu badgatin varoituskuvalla ja K18 -asetuksen poistamisella.

      Poista
  5. Itse ainakin pystyin edelliseen kommentoimaan, mutta olen yli 18 ja seluultavasti näkyy jossain profiilissani / on profiilin asetuksissa.

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Lopetin videon sen käsittelyssä kesken, kun sain törkeän yskäkohtauksen X'D

      Poista
  7. Tuleepas multa nyt miljoona kommenttia kun kaikki jutut tulee viiveellä mieleen (anteeksi siitä)

    Mutta koska kysyit tossa eksäjutussa, onko muilla saman kaltaisia.

    Mä oon aina eron jälkeen alkanut vihaamaan mun eksiä.
    Joka kerta! (Tosin ei tässä mulla ole "kuin" 3 exää)
    En tiedä mistä se johtuu, mutta tuntuu, että on helpompi päästä
    yli vihaamalla, ja lopettamalla rakastamisen.

    VastaaPoista
  8. Mulla oli eksääni kohtaan kauhea stalkkaus, muttei muuta. Ja en usko että pysytyisin koskaan olemaan hänen kaverinsa. Mutta niin kai se on ihan normaalia.. :'P

    VastaaPoista
  9. Sä oot fiksu gimma! Elämästä tulee vielä ihan hyvä.
    Katsoin vasta nyt ton sun videopostauksen... siksi myöhässä tää kommentti.

    - Hessu

    VastaaPoista