• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Mutta olen aina valinnut elämän.

Pituus: 163cm

Paino: En ole varma, mutta varmasti ~50-56 kg välillä. Olen lihonut vuoden 2011 elokuusta monta kiloa ! Vielä kun asuin sijaisäitini luona, painoin ~48 kg. Omilleen muuttaminen toi mukanaan siis muutaman lisäkilon .. Mutta eipä ole intsetuntoa kolhinut tai muuten haitannut. Vaatteet istuvat paremmin ja naisellisia muotojakin on enemmän. Ja suoraan sanottuna rintanikin ovat paljon .. Öhm, heh .. paremman näköiset painon nousun ansioista !

Hiukset:
- Lyhyet, tällähetkellä mustasta tummanruskeaksi haalistuneet,( jostain kumman syystä ) pehmeät ja ujosti laineikkaat. Oikeastaan hiuksissani on sellainen leikkaus, että nämä saa näyttämään joko keskipitkiltä ja naisellisilta, tai lyhyiltä ja poikamaisilta.

Kasvot:
- Sinivihertävän harmaat silmät, jotka ovat kuulemma todella sielukkaat. Alahuulessa kolme lävitystä ja ylähuulessa yksi. Vasemmassa korvassa kolme korua ja oikeassa yksi. Nenästäni en ole koskaan pitänyt, se on mielestäni omistuisen muotoinen .. Mutta muuten olen yllättävän tyytyväinen kasvoihini ! :'-) Omaan myös perheeni mielestä hämmästyttävän pienet korvat, lol. 

Perusmeikki:
- Yleisesti ottaen käytän vain meikkivoidetta, puuteria, ripsiväriä, eyelineria, kajaalia ja luomivärejä.

Iltameikki:
- Yleisesti ottaen kaikki yllämainittu ja riippuen pukeutumistyylistäni ( olenko naisellinen vai poikamainen ) saatan käyttää muitakin juttuja .. Huomaako kenties, etten ole mikään meikkiexpertti tms ? :'---D

Kuvaile tyyliäsi yhdellä lauseella:
- Joskus poikamainen ja joskus naisellinen, mutta aina yksityiskohtainen ja tarkkaan harkittu / valittu.

Tyylisi pääpilarit:
- Ehdottomasti korut !

Lempimerkkisi:
- Merkillä ei ole mitään helvetin merkitystä, kunhan vaate miellyttää ja näyttää päällä hyvältä !

Mistä ostat yleensä vaatteesi:
- Kaikki perus vaateliikkeet ovat suosiossa, esim. H&M, Kappahl, Lindex ja Ginatricot. Kirpparit ovat myös (y) !

Keiden tyyliä seuraat:
- En kenenkään, tai oikeastaan vain omaani ! ;-)

Mitkä ovat vaatekaappisi päävärit:
- Musta, valkoinen ja beige. Yllätyin viimeisimmästä itsekkin !

Päämateriaalit:
- En minä moista jaksa tarkistaa, eikä oikeastaan kiinnostakkaan.


-

" Olen katsonut alas ja kuvitellut sen tapahtuvan.
Olen katsonut tielle ja kuvitellut sen tapahtuvan. "

- Mutta olen aina valinnut elämän.
Olen aina kävellyt kotiin ja herännyt seuraavana aamuna.



Joskus ( ehkä liiankin usein ) tuntuu siltä, kuin olisin se suvun häpeäpilkku. Saan itse itseni tuntemaan niin, mutta myös perheeni saa minut tuntemaan niin. Olen epäonnistuja. En saa koulua käytyä ajallaan, enkä ole kykenevä käymään koulun ohella töissä, saati muutenkaan. En aina tee niitä oikeita valintoja ja joskus saan itseni ongelmiin valintojeni takia. Minut haukutaan aina, kun teen yhdenkin virheen tai muuta vastaavaa. → Ja vaikka tekisinkin jotain oikein tai onnistun jossain, en kuule kehuja enkä positiivisia kommentteja. Asia vain sivuutetaan, toisinkuin ne virheet, epäonnitumiset ja väärät valinnat. Ne muistetaan niin kauan kuin vain jaksetaan. Vähemmästäkin tuntisin itseni epäonnistuneeksi ja turhaksi, *huoh* .. Sairauksieni takia en ole sellainen ihminen, minkälainen minun toivottaisiin olevan. Elämäniloa täynnä. Ei. Olen pahoillani että sairastuin masennukseen. Olen pahoillani että sairastuin yleistyneeseen ahdistuneisuushäiriöön. Olen pahoillani että sairastuin paniikkihäiriöön. Olen pahoillani että sairastuin nuoruusaikaiseen vaativaan persoonallisuushäiriöön. Olen pahoillani että sairastuin traumaperäiseen stressihäiriöön. Olen pahoillani että kaikki nämä diagnoosit löytyvät kirjattuina ylös. Olen pahoillani etten pysty sivuuttamaan niitä ja elämään kuten normaali ihminen ( minkälainen sellainen sitten onkaan ) ..
   " Älä pakene diagnoosien taakse. " - Kiroitti kerran eräs anonyymi pitkässä ( negativiisessa ) kommentissaan. Ja minä olen miettinyt näitä sanoja. Pakenenko minä diagnoosieni taakse ? Empä tiedä. Otan vastuun teoistani, vaikka tekojeni takana olisikin jokin diagnooseistani. En minä voi sille mitään, että olen mitä olen ja sairastan mitä sairastan. Mutta ainakaan tarkoituksenomaisesti en pakene itseäni tai käytöstäni diagnoosien taakse. Otan vastuun siitä mitä olen tehnyt, enkä vain kohtauta olkiani ja totea, että se oli diagnoosi, en minä.


Mutta alamäen jälkeen tulee aina ylämäki,  ja
pilvien takana on sininen taivas
( jonka takana ikuinen pimeys ) ..

-


- Milloin joku sanoo minulle noin ?
Kenelle arpeni merkitsisivät samoin .. ?

17 kommenttia:

  1. Kamalaa ettei sun oikeita tekoja oo huomioitu :( se on tuttua, mutta kunhan ite tiiät millon teet oikeitn ja kiität ja kehut ite nii seki tuntuu jo kivalta :)
    eikä sun tarvitse pyydellä keneltäkään anteeksi noita asioita, se on niiden ongelma jos ne ei ymmärrä. tätä blogia seuraillessa kyllä huomaa kuinka vahva olet, ja että varmasti selviät kaikesta mitä elämä keksiikään naamalles heittää, iiiso voimahali sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista Sazr ! ♥

      Poista
  2. Olen itsekin tehnyt tyhmiä asioita, käyttäytynyt kuin idiootti, oireillessani sairaudestani - mutta loppupeleissä vastuu teoistaan on otettava.
    Ja se on rohkeaa ja oikein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tottakai asaa voi perustella diagnoosilla, jos teko sellaiseen perustuu !

      Poista
  3. Nainen sä olet kaunis! Herrajumaa :O

    VastaaPoista
  4. Minunkin perheessäni olen pettymys. Juuri noissa samoissa asioissa, joissa sinä sanoit olevasi pettymys. Haluan kuitenkin tehdä vanhempani jonain päivänä ylpeäksi, en vain tiedä miten ja välillä se tuntuu hyvin kaukaa haetulta ajatukselta, että joskus he olisivat minusta ylpeitä. Minunkin onnistumiseni sivuutetaan, mutta virheet muistetaan aina. Ja tuosta anonyymistä - älä siitä ainakaan välitä. Mitä olen sinun tekstejäsi lukenut niin et mielestäni piiloudu diagnoosiesi taakse - päinvastoin. Täällähän sinä kirjoitat totuuksia omasta elämästäsi, kuvalla ja kaikella muulla. Otat vastuun omista sanoistasi ja kirjoituksistasi. Itse en uskalla kirjoittaa 'omalla naamallani', siksi siis turvaudun turvalliseen anonyyminä kirjoittamiseen. Ihailen sinua.

    VastaaPoista
  5. niin tuttua, itellä vähän sama että kaikki mitä teet väärin niin siitä saa kuulla kyllä, mutta jos jossain onnistut niin ei mitään, kaikki onnistuminen on niin itsestäänselvyyttä. mutta muista, että vain sinä olet sinä, vain sinä olet sinunlainen, mikään ei ikinä voi korvata sinua ja sinä olet ainutlaatuinen ja kaunis, juuri hyvä, juuri tuollaisena. :)

    VastaaPoista
  6. http://caseysheaven.blogspot.com/2012/02/challenge.html Blogissani on sinulle haaste : )

    VastaaPoista
  7. Heipparallaa, musta ois kiva jutella sun kanssa, saman suuntasista kokemuksista yms... Käytätkö meseä? Saako lisätä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heip, laita ihmeessä mulle ensin sähköpostia osoitteeseen oonamoi@hotmail.com !

      Poista
  8. luoja olet kaunis ♥________♥

    täällä uusi lukija, moi :)!

    VastaaPoista
  9. Hei, oon selaillu sun blogia nyt eilisestä ja tää on oikeesti tosi hyvä! Itse en laittaisi mitää verilammikko kuvia, mutta jos se sua auttaa en todellakaan tuomitse. Oon ylpee susta ku pystyt puhumaan sun diagnooseista noin avoimesti, ja kertomaan sun kokemuksista niin yksityiskohtaisesti. Ite oon just selättäny masennuksen, mutta esim. omaa vartaloa en hyväksy. En tiedä vielä syytä siihen. Mutta kuitenkin, lukijaksi ryhdyin ja tsemppiä sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista ja tervetuloa uudeksi lukijaksi ! :'-) ♥

      Poista