• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

torstai 2. helmikuuta 2012

Poikatyttömäisyys.

Tervetuloa te kaikki uudet lukijat !
Teitä on tullut hymyilyttävän paljon lisää .. :'-)

-

En osaa sanoa, mikä niissä ns. poikatyöissä ( tomboy ) viehättää !
Kun näen tällaisen ilmestyksen kävelevän ohitseni, en voi olla katsomatta perään.
Heistä huokuu itsevarmuus, asenne ja tietoisuus siitä mitä tahtoo olla .. Ah ! ♥
Mutta nyt en puhu näistä ikäluokkaan ~12-15 poikatytöistä, anteeksi vain ..

Tässä hieman kuvamateraalia siitä, mistä oikein puhun;





-

Viimeaikoina olen ollut totaalisen hurmoksissa poikamaiseen pukeutumistyyliin ja pukeudun poikamaisesti edes ajattelematta sitä !




.. Minua ei ole oikeastaan koskaan pystynyt luokittelemaan johonkin tiettyyn pukeutumistyyliin. Joskus olen poikamainen, joskus naisellinen, joskus sihteerilookissa ja joskus näytän gootti -tyylin edustajalta. Pukeudun siten, mitkä vaatteet sinäpäivänä koen miellyttäväksi pukea ylle.

-




 -

4 kommenttia:

  1. Poikamaiset tytöt, ah ♥

    Ton alimman kuvan punaiset hiukset on tosi ihanat, sopii sulle hyvin!

    VastaaPoista
  2. Mä niin tiedän mitä tarkotat <3

    VastaaPoista
  3. Punainen tukka on hauska!
    Toi pärräkuva on hieno, mutta siinä on ihan skeida mopo.
    HD on the one and only.

    -Hessu

    VastaaPoista
  4. On mahtavaa kun uskaltaa olla mitä on. Minä pidän todella paljon kaikista hieman tavallisesta poikkeavista. En tosin ymmärtänyt sitä mitä tarkoitit tuolla ikäluokittelemisella? Löytyyhän niitä poikamaisia tyttöjä kaiken ikäisitä.... :P

    VastaaPoista