• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

maanantai 20. helmikuuta 2012

So gay !



En tiedä mikä siinä on, mutta nämä / tällaiset
housut on vaan niin totaalinen G A Y -juttu !

-


P a k k o   s a a d a   !


P a k k o   s a a d a   !


- Hattu & huivi Lindex'ltä, 
vyö Petri Nygård'lta,
kynsikkäät Backstreet'ltä.

-

Kaikista eniten minua pukeutumisessani on inspiroinut ( ei varmasti niinkään
suurena yllätyksenä ) L -koodin Shane McCutcheon / Katherine Moennig.




~ Btw !
Yllä oleva Giff kertoo, millaisen hiukslookin aion 
seuraavaksi itselleni hankkia ! Mitäs tykkäisitte ? ;-)

18 kommenttia:

  1. aa tykkäään tost ekast kuvast! ja toi uus hiustyyli saattas sopii sulle paremmin ku hyvin :>

    VastaaPoista
  2. aww kate♥ siitä nyt ei vaa pääse yli eikä ympäri! vaikka jotenki ärsyttää kun kaikki matkii sitä :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En nyt sanoisi että matkivat .. Tuo nyt vain on tuollainen stereotyyppinen lesbo -juttu näyttää Shanelta/Katelta .. -.-' Itse otan vaikutteita pukeutumisestaan, koska itse viihdyn tällaisessa tyylissä paremmin kuin missään muussa !

      Poista
  3. Uuuuh Shane/Kate ♥ Kuumin naikkonen ikinä!

    VastaaPoista
  4. Toi hiustyyli ois varmasti just sua.

    Born to be a GAY. ♥ ;D

    Hienoo et uskallat olla oma itses, se
    on oikeesti tosi suuri ylpeydenaihe koska
    monet on kaapissa vuosikaudet eikä uskalla elää.
    Sulla on nainen asennetta ja rohkeutta vaikka muille jakaa!
    :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista ! Ihanan tsemppaava olet, pus ♥

      Poista
  5. OMFG vittu oon ettiny tollasii kynsikkäitä niinku sulla, mennää perjantain treel ni toivottavasti siellä bäkkäril ois noita ;_; ! ja muuten, kerro mulle et näytteleekö toi l-koodin muija kans sellasessa leffassa ku war games? :-o tai sitte siinä oli vaa joku samannäkönen. ja oon kyllä ihanvarma että sulle sopis tollasseet hiukset c:

    VastaaPoista
  6. Mulla toi melatoniini ei ainakaan ole auttanut. Olen kyllä väsynyt (ilman ja lääkkeiden kanssa), mutta aivojeni sammuttamiseen tarvittaisiin varmaan jotain norsuille suunnattuja rauhottavia :D Ja mulle määrättiin 1-2 tablettia illalla ja olen nyt jo syönyt huomattavasti enemmän.. Noh kohta pääsen lääkärille valittamaan siitä sitten.

    Shane ♥ Uusi hiustyyli sopisi varmasti!

    VastaaPoista
  7. Morskis,

    oon utelias ja kysyn, vastaa tai not: kummat sua kiinnostaa enemmän - miehet vai naiset?
    Vai onks se vaan persoonakysymys, mikä saa lämpenemään oikeesti?

    Itse pidän naisia paljon kauniimpana, tuijottelen röyhkeästi mimmejä, mutta en mä jaksa niiden kanssa pitkään hengailla. Tai sit ei oo vaan sattunut just täydellistä kohdale. Enkä mä ees hirmusti pidä butcheista, musta femmet, naiselliset naiset on ihania.
    Äijien kans jaksan olla yhdessä pidempään. Seksi on vähän se ja sama, kummankin sukupuolen kanssa se on kivaa. Fantasioin molemmista.

    Hessu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaan tähän kommenttiin pidemmän kaavan mukaan erillisessä postauksessa ! :'-)

      Poista
  8. (:

    olet muuten aivan oikeassa siinä, että itse minä täältä loppujen lopuksi pelastan.

    ps. olet niin kaunis. <3 ihailen persoonallista pukeutumistyyliäsi :> !

    VastaaPoista
  9. Oot ollut pitkään hiljaa... postaa jotakin!
    Sua on kiva lukea :)

    VastaaPoista
  10. Mistä noi housut on ja muistatko paljonko maksoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat aikoja sitten ostettu Seppälästä :'-D

      Poista