• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

torstai 2. helmikuuta 2012

Uudistunut koti !

1. pv helmikuuta oli päivä, jolloin olin asunut tässä asunnossa,
ensimmäisessä omassa kodissani tasan puoli vuotta ! ♥

video

Ja sitten vielä vähän kuvia ;


Ei, tämä ei ole mikään fanituspyhäkkö .. :'---D
Vaikka siinä onkin esillä Millennium -trilogia kirjasarja ja
kuvat ( jenkkiversio ) elokuvien Lisbethistä ja Mikaelista ..


Nimikko -kahvimuki on paras kahvimuki !
Okei, heti Hello Kitty -kahvimukin jälkeen .. ;-D



" Jos epäröit - kaada lisää ! "




-

Ja vielä pari kuvaa itsestäni viimepäiviltä ;


-

10 kommenttia:

  1. Ihana pieni asunto <3 Paljon on neliöitä?
    Ja missä kaupungissa asut :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neliöitä tässä asunnossa on 32, riittävästi minulle ^^' Ja en viitsi paljastaa asuinpaikkaani, anteeksi siitä.

      Poista
    2. Hui, mulla 10m2 pienempi asunto.. :D

      Poista
  2. Eikä, sullakin on tollanen Hello Kitty -muki :D
    Mistä niitä oikein saa? Oon halunnut samanlaisen jo pitkään, snif.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaha, se on ihana ! Ostin sen jostain japaniihkutus kaupasta kun olin 8'lla luokalla ..

      Poista
  3. ihana asunto, jotenkin sopii sun tyyliin! ja toi kylppäri, mäkin tahon tollasen ! (== oma asunto tuntuu ihan tylsältä, ja persoonattomalta ku kattelee sun asunnosta kuvia (=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Kyllä tässä oli tekemistäkin .. :s

      Poista
  4. Nyt on kyllä pakko kommentoida, että aivan ihana koti siulla! Miulle kelpaisi tuollainen koska tahansa ._. Saako kysyä sen verran, että ootko vuokralla tuossa (ja jos olet, niin kui paljon vuokra kuukaudessa)? C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyllä vuokralla tässä asunnossa, vuokra on 400e kuussa, sis. veden :-)

      Poista