• desireforthefuture.blogspot.fi

keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Elämässä ei pääse kuin eteenpäin, se on karu totuus.


---

Odotan tämän päättyvän. Odotan kaiken loppuvan. Ajattelen; *Olisipa kaikki tämä vain pahaa unta. Heräisimpä vihdoin.* Tämä painajainen on kestänyt jo tarpeeksi kauan. Odotan sitä hetkeä, että avaan silmäni ja hetken kuluttua huokaisisin helpotuksesta, että kaikki olikin vain yhtä samaa painajaista jatkumoa, pelkkää helvetillisen pahaa unta.
   En osaa sanoin kuvailla tätä tunnetta. Taaskaan. Tämä on kamalaa. Olen yrittänyt purkaa olotilaani ja ajatuksiani, mutta en saa puettua tunnetilaani yhdenkään olemassa olevan adjektiivin pukuun, jotta se kuvailisi tätä tunnetta täysin, enkä osaa puhua ajatuksiani sanoiksi. Olotilani on pitkästä aikaa täysin paska. Tuntuu kuin minut olisi kaadettu maahan ja tallottu täysin tohjoksi. Siltä henkinen olotilani tällä hetkellä tuntuu. Olen hukassa, olen täysin eksyksissä.
   Olen virhe, säälittävä, turha. Olen pakenija, piiloutuja, pelkuri. Olen laiska, tyhmä, saamaton. Olen kaikkea tätä, enkä edes muista milloin viimeksi olisin kuullut sijaisäitini sanovan minulle jotain positiivista itsestäni. En muista kuulleeni kehuja tai muuta vastavaa. Korviini kantautuu vain negatiivisia sanoja, lauseita lauseiden perään. Vain solvauksia, kirosanoja, haukkuja ja negatiivisia kommentteja. Minut lannistettiin jälleen kerran täysin, eikä minua tsempata lainkaan, vaaditaan vain. 
   Siskoni on parempi kuin minä. Siskoni pärjää aina. Siskoni ajattelee, että elämässä on pakko pärjätä. Siskoni tekee enemmän kuin vain yrittää. Ja minä olen vain yksi vitun iso kasa paskaa. Jumalauta olen niin saatanan kyllästynyt tähän ! Ei mitään muuta kuin negatiivista paskaa niskaan, haukutaan ja sanellaan mitä sylki suuhun tuo, eikä mitään pyydetä myöhemmin edes anteeksi, ihan sama kuinka paljon minuun olisi sattunut. Ei sijaisäitini koskaan pyydä minulta anteeksi. Hän on sitä mieltä että ansaitsen kaiken, ettei hänellä ole syytä pyytää anteeksi.

^
Yllä olevan tekstin kirjoitin iltalääke -pöhnässä keskiyön 
aikoihin, mutta nyt on jo seuraava päivä, parempi sellainen.
Mutta tarkoitan edelleen jokaista kirjoittamaani sanaa ja
ennenkaikkea kaikki tuo on totta. Se satutti, ja  p a l j o n .

---

Mutta kyllä se tästä .. Tuon helvetillisen tiistain jälkeen sain otettua itseäni niskasta kiinni ja hoidin kaikki hoitamattomat asiat. Kävin kelassa, hoidin sosiaalitoimisto -juttuja, täytin hakemuksia, hoidin Vero -ilmoituksen ja kaikkea muuta vittumaista. Lähetin myös asuntohakemuksen. Ja kun kerroin tämän kaiken tekemäni sijaisäidilleni facebookin kautta, sain vain vastauksen " :) " , ei muuta. Sentään edes yksi hymiö, onhan sekin sekin jotain .. Öö, jotain positiivista ? Nojaa .. Nyt pitää enää siivota asunto edustuskuntoon. Välittäjä tai joku muu vastaava tulee tänne torstaina joten asuntoni pitää olla niin siisti kuin mahdollista. Voin tosin vain kuvitella, että vaikka teen siivouksen suhteen parhaani, saan huomenna sen ihmisen käynnin jälkeen kuulla joko mummoltani tai sijaisäidiltäni, että kämppä oli kamalassa kunnossa, eikä sitä olisi kehdannut esitellä kenellekkään. Mutta paskat, saa luvan kelvata, koska olen siivonnut tätä 3 päivää ! Jos ei kelpaa niin ei kelpaa, sille en mahda mitään. 
Ja vielä tästä asunto -jutusta .. En minä häätöä saanut, vaikka minun ensin annettiin ymmärtää niin. Tämä on mummoni omistama asunto, jota hän vuokraa minulle, mutta aikoo nyt myydä tämän. Jos tämän asunnon ostaa joku joka tahtoo jatkaa sen vuokraamista, saatan saada jäädä tähän asumaan, mutta en ole enää edes varma tahdonko asua tässä asunnossa .. On myös mahdollista että joku ostaa tämän täysin omaan käyttöönsä, ja jos näin käy, joudun muuttamaan pois. Enkä todellakaan tiedä vielä minne ! Sen näkee sitten .. On minulla tässä vielä aikaa asua ( kai ainakin ? ) pari kuukautta. Odottelen nyt vain asian selviämistä, ja tämä stressaa minua ihan helvetillisesti. Haluaisin muuttaa pois tältä paikkakunnalta, mutta en ole kuitenkaan varma mistään. Asun nyt Nurmijärvellä ja käyn ammattikoulua täällä, mutta tahtoisin niin kovin muuttaa Järvenpäähän .. :/ Ei se kaukana ole, mutta olen koko ikäni asunut täällä .. Argh ! Pääni hajoaa jos jatkan tätä aihetta yhtään enempää. Aika näyttää !

---

Ainiin, sain pari päivää sitten 
kommentin liittyen sijaisäitiini !

" Ihmettelen vaan minkä takia sun sijaisäiti käyttäytyy noin ilkeästi sinua kohtaan ? 
Tuntuu, että aina kun kerrot jotain hänestä, niin koskaan se ei ole mitään hyvää. Ethän 
sä ole vielä edes täyttänyt 19 vuotta, joten mikä ihmeen kiire sulla ylipäätään on hakea 
töitä, jos opiskelut on joka tapauksessa kesken ? Aika törkeää käytöstä häneltä. "

- En todellakaan tiedä miksi hän käyttäytyy noin. Hän vain on tuollainen. 
Näin hän hoitaa kaikki asiat. Ei se ole koskaan tuntunut kivalta, että saan pelkkää 
paskaa niskaani, mutta olen jo tottunut tähän. Vaikka ei minun tarvitsisi tottua tällaiseen 
kohteluun ? Nojaa, totuttu jo .. On totta, että kun kerron jotain hänestä, se ei ole 
mitään hyvää ehkä siksi, koska hyviä asioita ei tapahdu kovinkaan usein ja siksi, koska 
ne ovat jotain niin käsittämättömän pieniä juttuja etteivät ne edes kiinnosta ketään. 

---

Ja loppuun vielä 
päivän outfit - teema !


---

4 kommenttia:

  1. Liittyykös tämä mukaan ilmaantunut uusi? rakas ja muuttosuunnitelmat yhteen? :) Paljasta vähän tästä ihmisestä :3

    VastaaPoista
  2. Hei kiitti kuvapostauksesta!! Aivan mahtava.

    VastaaPoista
  3. Minul on muuten samallainen batman paita! :3

    VastaaPoista