• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

lauantai 7. huhtikuuta 2012

Elämästäni on tasapaino kaukana.

Olen pahoillani. En ole moneen päivään jaksanut lukea 
blogejanne, saati edes itse kunnolla päivitellä omaa blogiani ..

Elämäntilanteeni on vain niin sekasortoinen, eikä lähes mikään tunnu olevan hyvin.
Kokoajan tapahtuu jotain, joka horjuttaa elämäni tasapainoisuutta.
.. Miksiköhän minä sanoin noin ? Eihän elämäni ole koskaan ollut tasapainoista.

-


-

Aina, kun minulle sanotaan " Pärjäile. ",
vastaan aina samoin sanoin " Niinkuin aina. "

- Koska minun on pakko pärjätä,
eihän minulla ole muita vaihtoehtoja ?

---

 " Susta tiedetään ei mitään, susta tiedetään ei yhtään mitään. 
Ympärilläs tahallista tyhjää, se etäämmälle työntää. 
Minä näen sut, näen sun voitot ja taistelut. 
Tunnen sun ilot ja naurut, jotka oot aina padonnut. 
Minä näen sut, kuulen ne toiveikkaat laulut, piilossa soitetut. "

..

5 kommenttia:

  1. niinhä se meillä joillaki on. sitä yrittää elää, vaikka tuntuis kuolevansa koko ajan sisältä. sitä haluaa pärjätä, yrittää, edes muiden vuoksi. minäkin joskus mietin, tulenko koskaan pelastamaan itseäni. tai pystyykö joku muu siihen. haluan edelleen toivoa. aika näyttää, oliko toivominen turhaa vai saanko sen mitä oon aina toivonu. olon, että ansaitsen elää. että ansaitsen sen aidon hymyn tulla viimeinki munki huulille.

    aina ei jaksa. mut aina pitää yrittää
    pus,
    ♥:sophie

    VastaaPoista
  2. Oho, musiikkimakusi yllätti. Ajattelin ettei antti tuisku kuuluis sun musiikkimakuusi. :p
    Mutta joo, elämä on hankalaa.
    Paljon hyvääkin siinä silti on, eikö, vaikkakin ihan alkaen pienistä asioista.
    Ja sähän oot nainen ihan helvetin vahva, mitä nyt muistelen että olet kertonut kokeneesi, ei monet tuollaista kestäisi.
    Sä seisot vielä siinä ja saat olla hemmetin ylpee siitä!

    Halauksia. ♥

    VastaaPoista
  3. :0 onhan sulla lupa käyttää Mikko Puttosen kuvia ?
    http://pictureputtonen.blogspot.com/2012/03/until-we-bleed.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HUI ! Taisin löytää tämän kuvan kylläkin we♥it'stä .. :o Taidan postaakkin kuvan ja laittaa tilalle toisen ! Kiitos huomautuksesta, en tätä todellakaan tehnyt tahalleni !

      Poista
  4. samat fiilikset täällä, mut mieti nyt että mitä muutakaan mä voisin sanoa kuin et pärjäile. siihen tarvitaan tahdonvoimaa mut jos todella haluaa niin parempaa on luvassa. pahinta on nauttia siitä surkeudesta missä elää ja velloa surussa.... ps oikeesti nähään joskus ;_; !

    VastaaPoista