• desireforthefuture.blogspot.fi

keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Päiväni kuvina.

Mukava sattuma, että juuri tänään kun päätin tehdä
normaalista poikkeavan Päiväni kuvina -postauksen,
blogini lukijamäärä oli noussut ja on nyt tasan 200 !
Olkoon tämä postaus sitten vaikka sen " kunniaksi ",
mutta siis; Tervetuloa kaikki uudet lukijat !

---



Radio Rock'n Korporaatio raikaamaan,


kolme isoa kupillista mustaa kahvia kurkusta alas,


pari aamutupakkaa,

Kratoksen terraarion valo päälle
ja sanat " Huomenta rakas. ",


hiukset pystyyn, naama kuosiin, kledjut sekä 
asusteet päälle ja sitten olen valmis  lähtöön !


Sitten ollaankin "innostuneena" TB'llä odottamassa bussia
kuunnellen Arch Enemyn kappaletta End of the line .. ♪

 

Tältä näyttää " työpisteeni "
ainakin ) ensimmäisen tunnin,

 

mutta kyllä minä myös kouluduunia 
jatksoin hieman jatkaa eteenpäin .. :'-)




Yhden jälkeen olin jo valmis lähtemään kotiin, mutta 
odottelin bussin tuloa 45 minuuttia tyhjässä luokassa,


ja sitten dösärille odottamaan bussia, polttamaan tupakkaa
ja huudattamaan aggressiivista metallimusiikkia \,,/ !



Kotona minua odotti Kelan lähettämä kirje.
 No, tulempahan saamaan enemmän rahaa ..


Iltapäivällä alkoi tekemään niin kamalasti mieli olutta,
että oli pakko lähteä kauppaan ostamaan sitä .. ;-)


.. ja matkalla kauppaan huomasin ambulanssin, poliisi- ja 
paloauton vilkut päällä kylän keskellä sijaitsevassa risteyksessä.
Oli käynyt aika pahalaatuinen kolari ( henkilöauto vs. mopo ).



Kävin illalla kampaajalla leikkauttamassa hiukseni.
Ne ovat tosin kamalat, en tykkää niistä ollenkaan,
mutta kai niihin ajan kanssa tottuu ja ehkä tykästyy ?




Muuten vietin aikaani lähinnä vain 
tietokoneen ääressä nauttien olutta.

---

Mutta illalla itkin ensimmäistä kertaa isäni takia hänen kuolemansa 
jälkeen. Tosin uskon, että niillä 8'lla oluella oli osuutensa asiaan ..


Seisoin parvekkeella polttamassa  tupakkaa ja katson pohjantähteä.

" Moi Iskä. Anteeks, etten mä koskaan vastannu sun
yhteydenottoihin. Vasta sen jälkeen kun sä lähdit pois,
aloin kaipaamaan sua isänä. Anna mulle anteeks. "

Kuluu vain pari sekuntia, kun kuulen jonkin kovemman äänen
jostain, en tiedä mistä, mutta se kuuluu selkeästi yli muiden.
Silmäni alkavat täyttyvät kyynelistä, vaikka yritän pidätellä niitä.

" Kiitos Iskä. Mä rakastan sua kaikesta huolimatta. "

Sitten tuuli alkoi puhaltaa kovempaa, huomattavasti kovempaa.
Kyyneleet vierivät vain vuolaammin kasvoilleni, mutta minä
aloin hymyillä, sillä tunsin sisälläni lämmön ja helpotuksen tunteen.

Tuntui, kuin isäni olisi kuullut sanani ja vastannut minulle, olin varma siitä.

---

3 kommenttia:

  1. Onko sulla tapana juoda useinkin keskellä viikkoa? Mietin vain, että sulla on kuitenkin koulua viikolla, niin onko tuo nyt sitten niin järkevää..kun aika monta tölkkiä tuossa yhdessäkin kuvassa on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 8 tölkkiä. Juon silloin kun siitä ei ole seuraavalle päivälle haittaa. Esim. join eilen nuo 8 ja tänään minulla on vapaapäivä.

      Poista
  2. Kiitos paljon kommentistasi ja kamalasti voimia sinulle, olet ihana ♥

    VastaaPoista