• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

maanantai 9. huhtikuuta 2012

Videoita ja lomakuulumisia.

Anteeksi, poistin tästä toisen videon sillä se sisälsi 
( suoraan sanottuna ) ihan liikaa turhaa paskaa ..


- Toivottavasti jaksoitte katsoa ! :'-)

Olen kai vihdoinkin sisäistänyt, että elämäntilanteeni on jokseenkin muuttunut, tai ainakin se on kokenut erilaisia muutoksia. Ja mitä minä silloin yleensä teen ? Saan huomamattani törkeän innon siivota koko asunnon ja järjestää sitä jotenkin uudestaan. Pyykkäsin, siivosin vessan, pesin lasit ja ikkunat, pyyhin pölyt, imuroin, siistin pöydät ja kaikki muut asunnon tasot. Siivosin siis koko asunnon kaikki paikat .. Ok, tiskit jäivät seuraavalle päivälle, mutta minkäs teet, kun vihaan tiskaamista enemmän kuin mitään muuta, enemmän kuin muita kotitöitä yhteensä.
   Mutta juu, eikö elämäntilanteen muutos tuokkin yleensä mukanaan tällaisen käytöksen, tai edes jokseenkin samankaltaista käytöstä ? Onko teillä näin, tai oletteko itse kokeneet samoin kuin minä lomani aikana ? Kun jonkin elämässä muuttuu, muuttuu jokin myös asunnossani / huoneessani. Näin on ollut ainkin minulla lähes aina, nyt kun sitä alkaa syvemmin miettimään .. :o
   Muuta en ole oikeastaan lomani aikana tehnytkään, ainakaan mitään mainitsemisen arvoista. Kai kaikki asiat, jotka olisin kirjoittanut lomastani, ovat mainittuna videoissa. Nyt yritän jälleen ottaa itseäni niskasta kiinni koulunkäynnin suhteen, ja saada käytyä siellä niin tunnollisesti kuin vain mahdollista, ja ennenkaikkea saada siellä asioita aikaiseksi ! Pitää muutenkin hieman ryhdistäytyä sen suhteen, miten otan asioista vastuuta .. Olen jättänyt koulupäiviä niin helposti väliin, että ihan hävettää ! Enään yksi jakso aikaa, ja sitten alkaa kesälom! Siihen mennessä kaikki kurssit on oltava suoritettuna, muuta vaihtoehtoa minulla ei ole. Se on päämääräni, ja kun ( HUOM. ei jos ) minä saavutan sen, on onnistumisen tunne päätähuumaava ! Siitä olen varma. :-)

---


Maanantai ilta toi tullessaan 
innon kuvanmuokkaukseen, ja
jälleen kokeilin jotain uutta !

---


Koska eräänä iltana taivas 
oli kauniimpi kuin aikoihin.
- K u v a t  B y ;  O o n a ( minä ).

---


---

" Niinhä se meillä joillaki on. sitä yrittää elää, vaikka tuntuis kuolevansa koko ajan sisältä. 
Sitä haluaa pärjätä, yrittää, edes muiden vuoksi. Minäkin joskus mietin, tulenko koskaan 
pelastamaan itseäni. Tai pystyykö joku muu siihen. Haluan edelleen toivoa. aika näyttää, 
oliko toivominen turhaa vai saanko sen mitä oon aina toivonu. Olon, että ansaitsen elää, että
ansaitsen sen aidon hymyn tulla viimeinki munki huulille. Aina ei jaksa. mut aina pitää yrittää. "

~ Kiitos tästä kommentista Sophie ♥ !

3 kommenttia:

  1. Hyvä että mun palaute kosketti sua positiivisesti :) Hymy huulilla katselin sun videota kun tunnistin itseni sieltä (:

    VastaaPoista
  2. Jep, kodin järjestys ja sotkuisuus saa kyytiä tietyssä murrosvaiheessa.. Samoin hiukset ja tyyli!

    VastaaPoista
  3. Oi kun oot kaunis ! :) Ja puhut kyllä tosi rohkeesti ja avoimesti, monelle on siitä varmasti jollain tasolla apua. Tsemppiä, ja hirveesti jaksamista ja rispektiä.

    VastaaPoista