• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

torstai 10. toukokuuta 2012

Anonyymit on lol.

" ei nolo mikä paita, käytin just samaa 13-vuotiaana... eikös jossain millenium -leffassa sanota
"nykyajan huorilla ei ole mitään tyyliä"? aika surullista että sun kohdalla se pitää oikeasti paikkaansa "

- Kiva kommentti, kiitos Anonyymi ! Kuulisin mielelläni perusteluita ja muita mielipiteitäsi ! :-)
Tämän ihanan Anonyymin kommentin olin saanut siis tähän postaukseen; " Minun päiväni. "

9 kommenttia:

  1. HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA AHHAAHAHHAHAHA KUOLIN :DDDDDDDD

    Joku 11v siellä kuitenki pätemässä :D Ei tuollasta kukaan aikuinen sano :D
    Öö ja mitä vikaa? Nimim. 22v enkä nää tossa sun paidassa mitään vikaa?
    Terkuin, henkinen 5v forever

    VastaaPoista
  2. Hah, kirjotin just postauksen huorittelusta! Mun mielestä lähinnä se on aika surullista, että kateelliset tulevat kommentoimaan paskaa toisten blogeihin, ja koska eivät uskalla sitä omalla nimellään tehdä, on pakko turvautua anonyymiyden suomiin etuihin. Ja kuten tossa postauksessani sanoin, huorittelu on naurettavan säälittävää ja kertoo kateuden lisäksi myös mielukuvituksettomuudesta :) Mä sentään myönnän, että kadehdin sitä ainoota, jota huorittelen. Vaikka tuskin se tekee musta parempaa ihmistä, kuin tuo anonyymi joka jätti sulle tuon kehittävän kommentin...

    VastaaPoista
  3. Mä käyttäsin tollasta paitaa, jos vain omistaisin, ja oon suo vielä pari vuotta vanhempikin =) Anonyymit ne vaan osaa, hehhe, olla niin vammasia. No sainpahan hyvät naurut :D Älä vaan muuta mitään tyylissäs, oot upee <3

    VastaaPoista
  4. Katkeran kateellisen panettelua. Mulla on ollut mikkihiiripaita joskus 13-vuotiaana, ja kappas on edelleenkin 25-vuotiaana! jätä kommentti ihan omaan arvoonsa.
    <3

    VastaaPoista
  5. Tunnustus sinulle blogissani! :)

    VastaaPoista
  6. hei mitä vittua.... :D en oo ees kauhee kauaa lukenu sun blogia mut tää on sika jees ja oon tosi ilonen ku sulla on noin persoonallinen tyyli ja oot just sellanen kun oot ! olis noi anotki tyytyväisii ettei kaikki oo sellasia gina tricotin rievuissa kulkevia massapissiksiä :) loistava blogi ja tyyli sulla sanon minä !

    VastaaPoista
  7. Ahahah, kyllä ihmiset osaa olla idiootteja. Sain samanlaatuisia kommentteja liki päivittäin anonyymeiltä kun vielä kirjoitin julkisesti, kyllästyin ja nykyään pidän salattua blogia. Ihan himpun verran on kommentit fiksuuntuneet kun blogi ei näy ihan jokaiselle idiootille :D

    VastaaPoista
  8. Meitä on NIIN moneen junaan, ei kaikkia voi aina miellyttää eikä tarvikkaan.

    Mitenkäs muuten koulu etenee?

    -KS-

    VastaaPoista