• desireforthefuture.blogspot.fi

lauantai 26. toukokuuta 2012

Jotkut ihmiset kärsivät syysmasennuksesta, mutta minäpä kärsin siitä joka helvetin kesä.

On jälleen kesä. Enkä minä edes muistanut miten masentavaa aikaa tämä oikeasti on. Jään
 muiden ihmisten suunnitelmista ulkopuoliseksi vaikka olin talvella muistellut kesän olevan aikaa, 
viettäisin kavereiden kanssa aikaa. Mutta ainoa joka minulta on koko  alkukesän aikana kysynyt
 " Voitko olla tänään mun kanssa ? " on pikkusiskoni. Kaipaisin yksinäiseen elämääni kavereita.

Kaupasta haen itselleni halpoja alkoholijuomia ja mietin, mitä kaupassa kanssani samaan aikaan
asioivat nuoret mahtavat ajatella " Vitsi kun toi voi jo juoda laillisesti, voisimpa mäkin. " Niin,
olisihan se kivaa jos ei tarvitsisi aina juoda yksin kotona. Muut ovat lähdössä mökkeilemään tai
tekemään muuta kesäistä, mutta minä ihailen kaunista kesäpäivää kotona tietokoneen ääressä, yksin.

Saan itseni entistä alakuloisemmaksi lukemalla läpi facebook -kavereideni tilapäivityksiä siitä, mitä he
tänä kauniina kesäpäiväivänä tekevätkään kavereidensa kanssa. Vaihtaisin enemmän kuin mielelläni
kesäisin paikkoja tällaisen ihmisen kanssa, etten joutuisi aina olla yksin. Kesä on masentavaa aikaa.

---


Sydämeni sait, sillä leikit ja heitit pois.
Typerästi uskoin se rakkautta ollut ois.
Hymyillen sä kerroit et kanssani olla vois.

Nyt mä jälleen yksin oon maailmassain, sut unessani luoksein sain.
Nyt mä jälleen yksin oon maailmassain, turhaan vierestäin sua hain.

Sanoit sä rakastat, mua ilman et elää voi.
Tyhjinä korvissain nuo lupaukset  nyt soi
Tää leikkis tunteeton niin kova mulle on.

---


Miten sulla menee ? - Mulle kuuluu hyvää, tai ei kuulu sittenkään.
Joskus tuntuu että jäädyn itseni sisään, muuten kuuluu hyvää. 

Muistatko kun kysyit mistä tällaiset tytöt tehdään?
Nyt kun kaikki kulkee ylitseni taidan tietää: Olen läpinäkyvää.

---

Ps. Leikkasin ja värjäsin itse hiukseni.



11 kommenttia:

  1. Hei ei mitään hätää :) mä istuskelen osastolla just tällä hetkellä joten en mäkään pääse tosta ilmasta nauttimaan muualla ku häkkipihalla. mutta voimia sulle ja hyvää kesänalkua

    VastaaPoista
  2. Mä oon hei töis koko kesän,tänäänki olin 10h.ja sitku oon kotikunnallani kaikil on jo omat suunnitelmat joihi en mahu.so i can feel you.mut onneks mul on kyl työkaverit,olisin aika hukas muuten.mut nii,koko viimekesän olin melkeenpä kokoajan yksin..asdf

    tsemppiä sulle,alat ite kyselee et voiko ihmiset olla!

    VastaaPoista
  3. Eipä itelläkään oo ollu mitenkää erityisesti vientiä tänäkesänä. Oli pakko tulla kommentoimaan, koska oot tuossa isoimmassa kuvassa aivan helvetin kaunis ! Nuissa muissaki tottakai, mutta erityisesti tuossa isoimmassa.

    Jaksamisia, ja kysele ite että mitä porukka tekee :>

    VastaaPoista
  4. mulla on sulle haaste mun blogissa!:-)

    VastaaPoista
  5. kesä on aika masentava, oikeassa oot
    kivat hiukset! ihan samanlaiset kuin yhdellä mun kaverilla.

    VastaaPoista
  6. Ei mulla sen suurempaa kommentoitavaa ole kuin että saakelin upee kuva ja tukka ja kaikki!

    VastaaPoista
  7. Oaaw olen niin kateellinen sulle >: Sä oot äärettömän kaunis! Ja btw näin sut tänään K:n pihassa C: en uskaltanu moikkaa kun olit siskons kanssa ja se ei kai oikeen tykkää musta (:

    VastaaPoista
  8. noi on hyvät noi sun hiukset :)

    VastaaPoista
  9. oon huono tutustumaan ihmisiin, mutta haluaisin tutustua suhun. (: mulla menee kesä varmaan myös yksin hengaillessa kun ainoa lähellä asuva kaveri on töissä.. haluisin muutenki lisää kavereita, joiden kanssa hengailla. ):
    ja noi sun hiukset on aivan ihanat! ja oon varmaan ennenkin sanonut, että oot äärettömän hyvännäköinen (:

    VastaaPoista
  10. Oli pakko tulla tähän postaukseen kommentoimaan uutena lukijana ja ihailijana (julkinen siis!). Oot aivan hemmetin upea ja todella rohkea! Siitä pidän. Ja otan osaa suruusi, vaikka en tunne sua. :/

    VastaaPoista