• desireforthefuture.blogspot.fi

lauantai 19. toukokuuta 2012

THE VERSATILE BLOGGER AWARD

LissuJennie & laululintu iskivät minulle 
tällaisen tunnustuksen, kiitos paljon siitä !  
Nyt minun on siis kerrottava teille itsestäni 
7 faktaa. Yritän parhaani mukaan kertoa
faktoja, joita ette minusta jo tietäisi .. }



1. Kerro itsestäsi 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
2. Nimeä 15 bloggaajaa ja kerro heille tunnustuksesta.
3. Kiitä sitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen.

Ja tässä 15 bloggaajaa, joiden toivon kertovan 
tämän tunnuksen tuomana itsestään 7 faktaa;


---

1. Minulla pitäisi olla silmälasit. Lasini, jotka omistin viimeksi maksoivat 444€, mutta ne vain katosivat 2 vuotta sitten. Sitemmin en ole laseja siis käyttänyt, vaikka lasien käyttö helpottaisi elämää esim. päänsäryn suhteen. Ja näkisinkin paremmin. En muista olenko + vai - näköinen, mutta omaan myös hajataittoa.

2. Jos olisi mahdollista, siirtyisin elämässäni 1-2 vuotta taaksepäin. Syyn voitte päätellä tai arvata itse. 

3. Olen traumatisoitunut ala- sekä yläasteen aikaisesta koulukiusaamisesta. Sitä tuskin tarvitsee mitenkään erikoisesti selittää, kanssaihmiset ymmärtävät ja tietävät mistä puhun, jos he tiedostavat itsekkin olevansa tapahtuneesta traumatisoituneita. Kiusaaminen oli silloin lähinnä vain henkistä, mutta valitettavasti joskus myös fyysistä.

4. En ole varma, mutta luulen että minulla on pakkomielle kuulla kehuja muilta ihmisiltä.

5. Revin joko kynsin tai hampain kynsieni ympärillä olevaa ihoa. Sormenpääni ovat lähes aina vereslihalla, vuotavat verta, täynnä rupia sekä arpia. Olen tehnyt tätä jo n. 10 vuotta.

6. Olen ristiriitainen seurustelija tyyppi, sillä minun on todella vaikeaa elää yksin olematta parisuhteessa, mutta olen pettänyt lähes jokaista kumppaniani. En tiedä miksi olen sellainen kuin olen, etten osaa olla ns. " yhden miehen nainen ", vaan onnistun aina pilaamaan kaiken joko henkisellä tai fyysisellä pettämisellä.

7. Jos joskus saan tyttölapsen, antaisin sen nimeksi Nemi.

6 kommenttia:

  1. Hui, hassua huomata, et jossain ihmisessä on noin paljon samoja piirteitä kun itsessä :o Yks sama diagnoosikin meiltä näyttäisi löytyvän, hehhe.

    VastaaPoista
  2. Itse pureskelen kanssa ihoa sormien ympäriltä, varsinkin ahdistuneena sitten ne on todella arat ja kirvelevät kipeästi, varsinkin talvella se on ikävää. Minulla on muuten tytär jonka nimi on Nemi.
    -KS-

    VastaaPoista
  3. tuota 5. kohdan juttua sanotaan dermatillomaniaksi ja se kuuluu pakko-oireisiin. ilmeisesti joku stressin ja ahdistuksen lievittämiskeino. tein kans samaa vuosikausia, mutta nykyään olen jostakin syystä lopettanut.

    VastaaPoista
  4. on tullut kehuttua sua blogin ulkopuolella, etkä vastannut mitään, niin ei se oikein siltä vaikuttanut että kehujen kuuleminen sulle pakkomielteistä olisi.

    VastaaPoista
  5. Toi vitos kohta... mulla aivan sama! Välillä ei pysty tekemään kunnolla oikeen mitään, kun sormen päät verillä.

    VastaaPoista
  6. yhen ystaväni pikkuveljen nimi on Hemi:) se rimmaa Nemin kans...hih söpöö....:)

    VastaaPoista