• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

tiistai 19. kesäkuuta 2012

Ihailu, inspiraatio .. Kuvailkaa sitä miten haluatte.

---

Rick Genest.
- Yksinkertaisuudessaan hän on miehisen seksikkyyden multihuipentuma !
Kroppa, tatuoinnit, lävistykset, hymy, pukeutumistyyli .. Ulkonäkönsä ♥




---

John Kramer / Jigsaw.
- Rakastan S a w -elokuvien Tobin Bell'n näyttelemää hahmoa John Krameria, ja 
tällä helvetin komealla miehellä on mielestäni seksikkäin ääni, mitä olen koskaan 
kuullut ♥ Ja vaikka hän on vanha, hän on mielestäni todella hyvän näköinen !








---

Lisbeth Salander.
- Tästä hahmosta olen puhunut täällä niin lukemattomia kertoja, että 
tuskin tarvitsee alkaa taas kertomaan, miksi/miten hän minua inspiroi ..





---

Ozzy Osbourne.
- Jos tunnette yhtään Ozzyn historiaa, ette kyseenalaista minkätakia häntä ihailen !






---

Mitä te ajattelette näistä ihmisistä / hahmoista ?
Kuulisin mielelläni myös muiden ajatuksia ! :'-)

17 kommenttia:

  1. Olin jo luuullut että olen ainoa joka pitää John Kramerista. :D
    Kaverit pitivät aivan hulluna kun mainitsin että hän on komea.
    Mutta kai se on vaan se karisma ja ääni.

    Ozzy on mahtava persoona vaikken niin hyvin tunnekaan hänen tarinaansa enkä musiikkiakaan. Katselin hänestä/hänen perheestään kertovaa sarjaa silloin kun se vielä tuli telkusta. Pitäisi varmaan lukea joku Ozzysta kertova kirja, voisi olla ihan mielenkiintoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, kyllä se ääni on jotain niin seksikästä ♥ !
      Ja suosittelen lukemaan Ozzyn elämänkerran, olen itse lukenut sen 3 kertaa, joten voin todellakin suositella ! Ja jos siitä tykkäät, kannattaa myös lukea Sharon Osbournen elämänkerta, siinäkin on aika paljon asiaa Ozzystä :)

      Poista
  2. Haha jes, täällä on muitakin jotka on lääpällään herrasmiehiin! :-D No ei vaan. John on todella uniikki hahmo enkä voisi kuvitella kenenkään muun näyttelevän häntä kuin Tobin Bell'n. Voisin jopa sanoa hänen olevan nykyajan Sir Anthony Hopkins, joka myös näyttelee yhtä elokuvahistorian parhaimmista hahmoista, eli Hannibal Lecteriä.

    VastaaPoista
  3. Lisbeth<3 enemmän pidän Noomista. On jollain tavalla rosoisempi ja moniuloitteisempi persoona. Ja kauniimpi (anteeksi, olen pinnallinen).

    VastaaPoista
  4. Ozzy on yksinkertaisesti IHANA. Kivenkova ammattilainen työssään, vaikka muuten vähän hellyttävästi häröileekin.

    VastaaPoista
  5. Jigsaw on kyl ihana. Ja saw:t on ainoo "kauhu"/k-18 leffa tähän mennessä mitä oon pystyny kattomaan. Nii ja kumpi on parempi Lisbeth Noomi Rapace vai Rooney Mara?

    VastaaPoista
  6. naureskelin itekseni että mitä se oikeen sekoilee:D mutta juu, rick; seksikästä ♥

    VastaaPoista
  7. Ozzy <3 rakastan palvon ja ihailen.
    ihan mahtava persoona <3

    -Malla-

    VastaaPoista
  8. ÄÄÄ Jigsaw on myös mun suosikki ♥ Ihan paras!

    VastaaPoista
  9. Sinulle haaste minun blogissani ^^ http://caseysheaven.blogspot.fi/2012/06/hyvan-mielen-haaste.html

    VastaaPoista
  10. Olen ilmeisesti ollut ihan sumussa monta viikkoa, sillä huomasin vasta nyt, mitä kauheaa sinulle on tapahtunut. Voi ei, ystävän itsemurha on asia, jota on todella vaikea kestää. Se on varmasti tehnyt elämästäsi helvettiä. Jos haluat, mulle voi puhua asioista, vaikkei niin tunnetakaan.

    Voimia ♥

    VastaaPoista
  11. rick genest on jumalattoman kuuma. menisin senkanssa naimisiin millontahansa. lisbeth salanderin ottaisin myös vaimokkeeksi - tai noomi rapacen D: ♥ loput ei ookkaan sitten mun juttu, jigsaw on ällö :D:D: !

    VastaaPoista
  12. Hahaha, muistan kun aloin ihannoimaan John Krameriä ylä-asteella suuresti. Muut ihmettelivät että mitä helvettiä, sehän on jo ihan seniili :D Ihanaa että joku aattelee samoin!

    VastaaPoista