• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

torstai 12. heinäkuuta 2012

" Elämässäni on enään vain yksi tärkeä henkilö. Hän. "

V   A   R   O   I   T   U   S   ! 
- Älä lue jos pidät minua säälttävänä huomion kerjääjänä.

---

video

EDIT //
Karsin ensin siis kaverilistan 78'aan,
mutta tämä elämäntehtäväkseen minun
kiusaamisen ottanut Anonyymi oli edelleen
kaverilistallani, joten karsin vielä raa'emmin
sitä perkeleen listaa, nyt kavereita huimat 33.
M e n i    h e r m o t   !


---


---

L y h y e s t i ;

Kuvassa oleva veri ei ole aitoa, sen pitäisi kyllä huomata harvinaisen helposti, mutta kuitenkin ..

{ Ihmiset ajattelevat varsinkin näin kesäisin, että minä esittelen vartalossani olevia arpia. No, 
he voisivat miettiä sitä, että jos heillä olisi tällaisia, niin jaksaisivatko he  ympäri vuoden, joka 
helvetin kesä olla pukeutuneena pitkiin housuihin ja pitkähihaisiin paitoihin ? No minä en 
ainakaan tahdo läkähtyä kuumuuteen ja hikoilla jatkuvasti kuin pieni sika peitellessäni arpiani. 
Pelkissä shortseissa minä en ole ikuisuuksiin ihmisten ilmoilla ollut ( siis ilman sukkahousuja / 
legginssejä ), ja / mutta pitkähihaiset paidat olen jättänyt kaapin pohjalle näin kesähelteillä. }

---

Nämä tekstinpätkät ovat Jessen kirjoittamia.
Ne kertovat minusta, Jessestä, meistä .. 


---

" Hän on monesti sanonut, että minä saan hänet onnelliseksi ja että hän tuntee 
itsensä turvatuksi ja huolettomaksi luonani, mutta hän ei voi antaa minulle enempää 
kuin ystävyyden. Ystävyys riittää minulle aivan loistavasti, mutta haluan olla kaikki, 
mitä hän ikinä tarvitseekaan. Jos hän vain tietäisi, mikä puuttuu, voisin yrittää 
korjata sen. Hänen vuokseseen olen valmis mihin tahansa. Mihin tahansa. "

" Hän on minun kaikkeni. "

" Ainakin ensi perjantai tulee olemaan äärimmäisen mukava. Ei, 
en ole (ainakaan näillä näkymin) menossa juomaan, olen menossa
 hänen kanssaan kaupoille. En kummemmin nauti shoppailusta, 
mutta hänen seuransa saa jotenkin minkä tahansa mukavaksi. 
Toivon vain, että hänelläkin tulee olemaan mukava päivä. "

" Ystävien, erityisesti yhden, tuella olen kuitenkin hyvin 
selvinnyt siitä sisäisestä taistelusta. Kunpa saisin vain 
korvata hänen ainaisen tukensa jotenkin. Rakastan häntä. "

" Elämässäni on enään vain yksi tärkeä henkilö. Hän. "

" Ihmisten sijaan kiinnyn esineisiin, yleensä arvottomaan rihkamaan. 
Minulla oli kaksi ketjua, jotka ovat minulle tärkeämpiä, kuin suuri 
osa ihmisistä. Toisen niistä, tärkeämmän ja hauraamman, annoin 
hänelle syntymäpäivälahjaksi. Oikeastaan hän on varmaan 
ainoa ihminen, joka pystyi käsittämään lahjan arvokkuuden. "

" Olen päästänyt vain 2 henkilöä lähelleni, A:n ja O:n. Alfa ja Omega. Tosin 
nyt kun työnnän A:n muurien ulkopuolelle, jäljellä on vain Omega. Hänkään 
ei ole aina ollut täällä, mutta valitettavasti en ole minäkään ollut aina siellä 
hänen tukenaan. Kuitenkin hän on ollut minulle paras ja tavallaan ainoa 
ystäväni jo pitkän aikaa. Nyt hän on aidosti ainoani. Ja minä rakastan häntä. "

---

Janna kirjoitti Jessestä ja minusta 
kauniisti blogiinsa muutamalla sanalla; 

 .. En voi kuitenkaan sanoa tämän olevan mulle yhtä suuri menetys, mitä on 
esimerkiks Oonalle, jonka paras ystävä Jesse oli. Oli sydäntä raastavaa halata, 
pitää kiinni ja itkeä yhdessä Oonan kanssa, ja nähdä se läheisten kärsimys. En osaa 
edes kuvitella minkälaista tuskaa läheiset joutuu kokemaan, enkä väitä tietäväni 
miltä heidän surunsa tuntuu, vaikka itsekin Jessestä olen aina välittänyt .. " 

Kiitos Janna, tuo merkitsi minulle paljon ♥ !

16 kommenttia:

  1. Kyllä se kyseinen anonyymi siellä vielä on ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi jeesuskristuksenvittu XDDDD'

      Poista
    2. En ymmärrä miks joku haluaa kiusata sua tolleen.. Ehkä kannattais miettii onko itse vähän säälittävä, kun ei tee muuta kun haukua/kiusaa/nimittelee sinua säälittäväksi. Tsemppiä Oona!:)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Miksi postailet nykyisin niin harvoin? :( Kesä- ja heinäkuun bloggausmäärät ovat todella pieniä aikaisempaan tahtiin verrattuna.. Olisi kiva lukea postauksiasi useammin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen pahoillani, mutta elämäntilanteeni on ollut aika hektinen jo pitkään .. Pyrin parantamaan tapani, ja postailemaan useammin ! ♥ On kuitenkin tapahtunut niin paljon että bloggaus on lähestulkoon jäänyt mielestä pois :/

      Poista
  4. Wau toi sun kuvas ! Mun mielestä jotenki tosi siisti :) Toi siis missä on toi veitsi+haarukka ja sinä.

    VastaaPoista
  5. Vituttaa ku toi "anonyymi" ketä sulle vittuilee yms, ei voi tehdä sitä omalla nimellään ja henkilöllisyydellään. Aika surullista ja säälittävää, täytyy sanoa :/

    VastaaPoista
  6. Seurustelitko Jessen kanssa, jotenki toi teksti vaikuttaa siltä et se ois ollu todella rakastunu suhun? Anteeksi uteliaisuuteni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seurustelin Jessen kanssa muutamia vuosia sitten, mutta sen jälkeen olimme erottomattomat. Hän oli rakkaimpani, tärkeimpäni, enemmän kuin vain paras ystäväni.

      Poista
  7. Hei tosi upee toi haarukkaveitsi-kuva :)

    VastaaPoista
  8. Haluan antaa sulle tämmöisen aika positiivisen kommentin:)

    Mulla itselläni on viiltoja jaloissa ja käsissä ja niistä viiltojen tekemisistä on aikaa, mutta kesät menee aina pitkähihaisissa kun en kehtaa olla esillä. Rasittavaa hikoilla helteellä! Mutta sitten rohkaistuin ja kävin kaupassa ihan topilla. Ja kukaan ei tuijottanut. Ehkä ne mun viillot ei ole niin näkyviä kuitenkaan mitä itse kuvittelen:)

    On jotenkin hyvä, että joku uskaltaa puhua ongelmistaan ja sairaudestaan, näin blogin välityksellä. Itselläkin olisi niin paljon helpompi, kun ei tarvitsisi selitellä asioita ja olisi oma itsensä. Me kaikki olemme tärkeitä ihmisiä, jos ei muille, niin itsellemme. Jokaisen pitää rakentaa oma elämänsä mieleisekseen:)

    Sori, jos oli sekavaa, näin muutaman sidukan jälkeen:D

    P.S.Sulla on mukava blogi ja tsemppiä kaikkeen muutenkin,elämä ei ole mitään helppoa:)

    T: Tyttö88

    VastaaPoista
  9. Eksyin yhden sh-blogin kautta sun blogiin ja luin sen melkein yhdeltä istumalta :D Täytyy kyllä sanoo että oot kaunis ! Voitko muuten kertoo vähän enemmän sun omasta syömishäiriö taustasta ?

    VastaaPoista
  10. Hei. Olen jo kauemman aikaa seurannut blogiasi ja minun on pakko tulla kommentoimaan tähän "huomion kerjäys" aiheeseen lopulta.

    Uskon, että kasvoissasi olevat ruhjeet ovat aitoja, mutta miksi sinä laitat ylipäätään kuvia siitä, että sinua on lyöty? Totta kai jotkut ihmiset näkevät tuollaisen pelkkänä huomionhakuna ja säälin kerjäämisenä - Monet ihmiset. Sellaiset ihmiset kyllä ihan vittuilakseenkin tulevat kommentoimaan ja haukkumaan omaksi huvikseen ja nauttivat siitä, kun reagoit heihin näin voimakkaasti - Se antaa heille motivaatiota jatkaa vittuilua, kun sinä huomioit heidät. Se on jo yksistään suuri virhe, jos haluat heidän lopettavan.

    Minun mielipiteeni sinusta tässä lukiessani sinun blogiasi on muodostunut sellaiseen, että vaikutat ihmiseltä, joka pitää muiden shokeeraamisesta tavalla tai toisella. Ehkä joskus on tullut sellainen fiilis, että dramatisoit joitain asioita liiakseenkin, joka puolestaan antaa sinusta välillä huomiohuoran kuvan. Luulen kuitenkin, että sisimmässäsi olet aika haavoittuvainen tyttö, etkä alkuunkaan niin kova mitä ulkokuoresi antaa ilmi. Ehkä ukokuoresi on sinulle jonkinsortin suoja myös, ettei sisäinen haavoittuneisuutesi näy muille heti.

    Ja nämä viiltelyarvet. Olet oikeassa, ettei niitä tarvitse peitellä pitkähiaisilla paidoilla ja housuilla näin kesäisin, mutta niitä ei tarvitse myöskään ihan tarkoituksellisesti kuvaamalla kuvata. Toki se on ymmärrettävää, jos kehossa on paljon arpia ja ne näkyvät kuvissa, joissa pääaiheena ei ole arvet. Niiden kuvaaminen ihan lähietäisyydeltä antaa todellakin sellaisen kuvan, että haluat vain shokeerata ihmisiä niillä - Kuten tuo tässä postauksessa oleva muokattu kuva viiltelyarvistasi. En näe sitä oikein hyvänä, vaikka sanot, että olet sinut arpiesi kanssa. Viiltelyarvet ovat rumia, sairaan mielen tekemiä tuhoja omaan kehoonsa - Niiden kuvaaminen on sairasta.

    Itse häpeän omaa vartaloani juurikin isojen viiltelyarpien takia, joita löytyy molemmista jaloista melkeinpä yhtä paljon, kuin sinulla. En anna koskaan itselleni anteeksi sitä, että en arvostanut aikoinaan itseäni ja tein itselleni pahaa. Arvet ovat kehollani, kuin polttomerkki ja ne eivät koskaan lähde kokonaan pois. En silti halua koskaan hyväksyä niitä, eli minä peittelen niitä aina, vaikka arvet ovatkin jo 3 vuotta vanhoja ja koko viiltely aikakausi on kokonaan taaksejäänyttä aikakautta. En ikinä esittelisi julkisesti niitä varsinkaan internetmaailmassa kaikille, vieläpä EI anonyymina. Miksi en? Koska en haluaisi, että ihmiset näkevät minussa vain valtavat viiltelyarvet ja tekisivät siitä lopullisen mielipiteen minusta.

    En nyt keksi enempää tässä sanottavaa, mutta tsemppiä sinne!

    VastaaPoista