• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

torstai 30. elokuuta 2012

Kuvia ja yksi stoori, Oona 14-16 v.


Kyllä, olin mopoautotyttö. Aixam Crossline Superluxe, jos oikein muistan. Minulle tämä ehkä
 liikenteen vihatuin menopeli oli kuitenkin Aatu, tai Iso A, kuka tietää mistä tämä nimitys ? ;) 

Jokatapauksessa, jouduin pahaan onnettomuuteen Aatun kanssa. Vanhat lukijat ovat siitä ehkä 
lukeneet ja osa varmasti muistaa tapahtuneen. Kerron sen kuitenkin nyt lyhennettynä versiona;
- Hiekkatie, irtohiekkaa, jyrkkä mutka ja 50 km/h. Muuta siihen ei tarvittu, kun menetin auton
hallinnan ja lopputuloksena olin heittänyt sen kanssa kaksi kertaa katon kautta ympäri ja 
saanut sen vain muutamissa sekunneissa lunastus kuntoon. Minulle ei käynyt pahasti, vain
muutama mustelma ja aivotärähdys. Takanani ajoi kaverini mopollaan ja ihmetteli että olin
selvinnyt edes hengissä koko koitoksesta. Kun auto oli lähtenyt hallinnastani ja alkanut 
kallistumaan katolleen, pääni oli heilahtanut kuulemma hetkellisesti ulos ikkunasta. Olin siis
todella onnekas, ettei minulle käynyt oikeastaan mitään, toisinkuin autossa olleille tavaroilleni.
Tietokoneeni oli osunut päähäni kun se oli lentänyt kuskinpuoleisesta ikkunasta ulos, veikkaan
että tästä tällistä johtui aiemmin mainittu aivotärähdys, ja kaikki CD -levyni olivat pillunpäreinä.
Kyllä vitutti, kun 15 000 € maksanut mopoauto meni paskaksi alle 2 vuoden ajon jälkeen.
















8 kommenttia:

  1. Oot uskomattoman seksikäs tuossa batman-paidassa! <3

    VastaaPoista
  2. Voi ei! muistan kun veit mut joskus palojoelle Aatulla!! :) t. M

    VastaaPoista
  3. Muistan näitä vanhoja kuvia! Tavattiin kai noihin aikoihin <3
    - Lita toisella tunnuksella

    VastaaPoista
  4. Sinulla on tosi upeat silmät!

    VastaaPoista