• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

perjantai 17. elokuuta 2012

Positiivisuutta ! :)

Kumpa vain uskoisinkin tähän ..

Olisi kiva jos kirjoittaisit positiivisistakin asioista 
enempi. Niitäkin olisi mukava lueskella välillä. "

Kyky samaistua.
Mitenkäniin ? Olen kokenut elämässäni todellla paljon, joten pystyn samaistumaan monien ihmisten ongelmiin/huoliin tai muihin vastaaviin asioihin.

Kyky arvostaa pieniä asioita.
-  Mitenkäniin ? En tiedä mistä tämä on tullut, mutta minulla on tähän hyvä esimerkki. Olin pitkästä aikaa sijaisäitini kanssa ruokakaupassa ostoksilla ja sijaisäitini sanoi "Kivaa tulla Oonan kanssa kauppaan, kun se ei kokoajan halua jotain." Katsoin häntä hieman hämmentyneenä ja totesin "No en mä tarvii mitään, ni miks mä haluisinkaan mitään." Tähän hän vastasi, että yleensä lapset haluavat aina kaupasta jotain. Esim. meikkejä tai jotain muuta vastaavaa, ihan vain haluamisen ilosta. Sijaisäitini on sanonut myös, että minä haluan jotain vain silloin, kun tarvitsen sitä. Ja olen kyllä huomannut, etten minä hanki itselleni lähestulkoon mitään, ellen jotain todella tarvitse. Tarkoitan tällä siis suurempia ostoksia, kuten vaikka vaatteita.

Suojelunhalu.
-  Mitenkäniin ? Tämä näkyy parhaiten pikkusisaruksiin nähden. Jos joku kiusaa vaikka pikkuveljeäni, sisässäni leimahtaa liekki ja tunnen pakonomaista tarvetta mennä kovistelemaan tätä kiusaaja ihan henkilökohtaisesti. Yleisesti ottaen olen siis myös todella puolustava pikkusisaruksiani kohtaan, oli tilanne mikä tahansa, tahdon puolustaa heitä, heidän mielipiteitään ja tunteitaan.

Luotettavuus.
-  Mitenkäniin ? En ole niitä ihmisiä, jotka saattavat aloittaa keskustelun tämäntapaisella lauseella, "Tää on kyl salaisuus, enkä sais kertoo kellekkää, mut lupaa ettet kerro kellekkään!", en todellakaan. Jos joku kertoo minulle luottamuksella jotain, on 100% varmaa, etten minä siitä mene kellekkään mainitsemaan. En saa siitä minkäänlaista tyydytystä, että pettäisin jonkun luottamuksen. En ymmärrä ihmisiä, joilla on pakonomainen tarve levitellä toisten ihmisten henkilökohtaisia ajatuksia .. Minä en tarvitse muiden ihmisten ongelmia elääkseni. Poikkeuksen tekee kuitenkin se, että minulle kerrottaisiin sellaista mikä jonkun todellakin pitäisi tietää, esim. pettäminen parisuhteessa.

Päättävisyys.
-  Mitenkäniin ? Jos päätän tehdä jotain, niin sen minä myös teen. Ok, tällaisia päätöksiä teen kokoajan vain harvemmin, mutta jos/kun päätän esim. siivota koko asunnon, niin jynssään kerralla joka helvetin nurkan melkein jopa vanupuikkojen kanssa. Ja jos aloitan jotain, en koskaan jätä sitä kesken, vaan vien asian loppuun asti. Vaihtoehtoja ei ole.

Anteeksi, enempää ei tule mieleen .. 

.. Mutta loppuun ajattelin lisätä vielä pari 
kuvaa joistakin elämäni iloisista hetkistä !









12 kommenttia:

  1. Miltä keikalta tää viimenen kuva vasemmalla on? 0: Olettaen siis että se on joltakin keikalta, siltä se kovasti ainakin näyttää :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ozzy & Friends ! :) Ainoa keikka, millä olen ollut Ozzyn oman keikan lisäksi.

      Poista
  2. Ihana oona, toi mitä puhuit tost luotettavuudest nii arvostan tooooosi paljon kun oon ite ihan samanlainen.. En ymmärrä sellast et luvataan ettei kerrota ja sit lähetään levittelee sitä juttuu just tolla tyylillä mitä mainitsit... Ja esim sen takia että päästäs toisen suosioon ni huhhuh

    VastaaPoista
  3. Ja lisäys viel nii tää oli iha sika kiva postaus! Koska se on ihan totta että kun aattelee ja kirjottaa positiivisia juttuja ja miettii niitä nii tule heti itekin positiivisemmaks:)Tällasia vois olla useemmin:)

    VastaaPoista
  4. kiva postaus! näytät noissa kuvissa tosi onnelliselta:-)

    VastaaPoista
  5. Tää oli ihana postaus, Sä olet ihana Oona!<3

    VastaaPoista
  6. Ensimmäinen kuva missä sulla on mekko päällä on ihana! Mihis juhliin olit menossa silloin? ;)

    VastaaPoista
  7. Sulla on ihana blogi, samaistun tosi paljon suhun jostain syystä! En tiiä, jotenki varmaan kun olen samanlaisten ongelmien kanssa kamppaillut/kamppailen, ollut itsekin joskus monen monen lävistyksen omistaja ja fanitan melkeinpä samanlaisia juttuja ku sie! :---)) Meikä diggaa sun ulkonäöstä ihan sikana, oot ihanan persoonallinen ja kaunis ja ja kaikkee! En keksi mitään hienoa mitä pitäisi laittaa "ensimmäiseen" kommenttiin.
    Toivotan sulle tosi, tosi kovasti tsemppiä jos huonoja hetkiä vielä sattuu kohdalle, ja mä ainakin jatkan sun blogin lukemista! Luin joka postauksen jo, hahah. :DD

    Ps. Toi kuva missä sulla on vauva sylissä - ihana!

    VastaaPoista
  8. sori random.sun blogi on erittäin kannustava ja mun mielestä on tosi tärkeetä et sä jaksat kirjottaa tätä,jatkan ehdottomasti lukemista niin kauan kun sä jatkat kirjottamista.pus.

    VastaaPoista