• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

sunnuntai 26. elokuuta 2012

Ulkoasun muutos ja vittumaiset Anonyymit.

Jo yli 150 000 kävijää !

Seuraava huomio on heille Anonyymeille, jotka lähettävät minulle 
ei niin asiallisia-, joskus jopa loukkaavia kommentteja. Ja kyllä, kaikki
jotka tällaisia kommentteja ovat minulle laittaneet, ovat olleet Anonyymejä.
Tämä tuskin on kellekkään teistä asiallisista ihmisistä/kommentoijista ihme.

En julkaise asiattomia kommentteja ! Julkaisen kyllä kaikki 
negatiivisen puoleiset kommentit, jos ne ovat perusteltuja !

Kiitos ja kaksi keskisormea sille Anonyymille, joka lähetti minulle kommentin " Tapa ittes. "

---

{ Huomasitte varmasti, että muutoksen tuulet ovat jälleen koetelleet blogini ulkoasua.
Pientä hienosäätöä vielä luvassa, mutta about tällainen ulkoasu taas jonkin aikaa. }

3 kommenttia:

  1. mä en oo ikinä tajunnu tota anonyyminä haukkumista. että niiku miks? mitä iloo? pilata mahdollisesti toisen päivä? että jos ei pidä ihmisestä tai ei kiinnosta nii eikö voi vaa antaa olla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekkään en ymmärrä .. Yritän vain ignorata tällaiset kommentit suoraan poistamalla ne. Jos joillakin ihmisillä on tarve elää toisten kautta, eläisivät edes omilla kasvoillaan jos tahtovat/yrittävät saada toisen pahoittamaan mielensä.

      Poista
  2. Anonyymit on internetissä etsimässä eri tilaisuuksia haukkua mitä vaan. Ota nyt hyvä nainen herranjestas jo kommentointi anonyymeiltä pois :D!! Mä en itse kestäis joitain kommentteja mitä sä oot saanu. Mut mä en ookkaan sä kun sä oot vahvin nainen jonka tiedän. Pidä pää pystyssä, uskon et moni ihailee sua :)! ainakin minä

    VastaaPoista