• desireforthefuture.blogspot.fi

perjantai 7. syyskuuta 2012

... And that's who I am. (PRT1, Good things.)

Muistakaa laittaa kysymyksiä kysymyspostaukseen,
jookos ? Siihen pääsette tästä lihavoidusta linkistä ! :)

---


1. Miten tätä perustelemaan. Minä vain yksinkertaisesti pidän siitä, kun on hämärää ja 
voin sytyttää kynttilöitä ympäri asuntoani. Tällä hetkellä kynttilöiden sytyttäminen iltaisin, 
joskus myös aikaisina aamuina, on välttämätöntä koska katto- tai lukulamppuni ei toimi .. 
Iltaisin olen yleensä tietokone sylissä sängyssä peiton alla lämpimässä, kynttilöiden valossa. 


2. Ennen, joskus monia vuosia sitten, olin sitä mitä muut halusivat minun olevan. Mutta 
nykyisin en pelkää olla, tai näyttää sitä mitä olen, minä olen minä enkä kukaan muu.


3. Sana rakkaus ei muuta muotoaan millään tavalla, vaikka se olisi naisen ja naisen / 
miehen ja miehen välistä. Rakkaus on rakkautta, sitä kukaan ei voi keneltäkään riistää.


4. Hänen kanssaan minä jaan paljon asioita. Pystymme keskustelemaan meille
tärkeistä, mutta aroista asioista, sekä pyytämään toiselta apaua tai neuvoa. 
Siskoni on minulle äärimmäisen tärkeä ja läheinen, vaikka osaa joskus olla
äärimmäisen rasittava ja vittumainen. Ajattelematonkin joskus sen suhteen, mitä 
hän tekee tai sanoo. Mutta rakastan tuota paskakasaa kaikesta huolimatta ! ♥


5. Miika, rakastettuni ♥.
Ei tähän voi muuta sanoa.


6. Haaveilin pitkään ensin poliisin työstä, mutta ajan myötä ajatus muuttui ja halusin 
armeijaan. Ajatus armeijaan menosta oli minulla jo 14 vuotiaana. Minä oikeasti olisin 
tulevaisuudessa halunnut mennä armeijaan ja nousta siellä arvoasteikolla, olla sellä töissä, 
mutta tämä on ollut aina täysin mahdotonta. Minulla ei olisi edes sadasosa prosentista 
mahdollista päästä armeijaan. Unelmani romuttui, mutta siitä saan syyttää vain itseäni.


7. En osaa edes sanoa, kuinka monesta asiasta olen päässyt yli. Olen taistelija,
niin monet ovat minulle sanoneet. Minulle on elämäni aikana tapahtunut niin paljon,
niin paljon pahaa, mutta silti minä olen elänyt elämääni, jatkanut sitä eteenpäin.


8. Kerran kun eräs henkilö alkoi kertomaan minulle perinpohjin eräästä asiasta 
( ja hän muuten puhui kauan ), minä vain nojasin käteeni, ja tuijotin häntä suu auki.
En muista milloin viimeksi olisin ollut niin keskittynyt johonkin, mitä joku muu tekee.
Tarvitseeko tätä enemmän selittää ? Tottakai älykkyys on sekikästä ! Miksi ei olisi ?

1 kommentti:

  1. Truly! this really is plainly what I have been searching for.
    I came to this siteblog by searching for that guideline.
    Kudos.
    my site: penis extender

    VastaaPoista