• desireforthefuture.blogspot.fi

sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Viikonloppu.


Perjantai iltana Miika tuli jälleen viikonloppulomille ♥ Käytiin alkuillasta nopeasti pyörähtämässä Vantaan 
Jumbossa, josta ei tosin tarttunut loppuenlopuksi mukaan muuta kuin ruokaa viikonlopuksi ja 12 olutta 
iltaa varten. Ilta menikin sitten siinä kotona tietokoneiden ääressä lagaillen ja olutta naukkaillen. Puoli
 yhden aikaan lähdettiin paikalliseen räkälään, jossa esiintyjä, Mariska & Pahat sudet, oli juuri lopettamassa 
keikkaa. Oltaisiimpa lähdetty 30min myöhemmin, niin oltaisiin säästetty pelkästä sisäänpääsystä 20e .. -.-'
Siinä se ilta sitten meni, hyvin jälleen kerran. Monia keskusteluita, olutta, Breezereitä, naurua ja tuttavia.

Baarissa kävin erään tuttuni ja blogini lukijan kanssa äärimmäisen intensiivisen keskustelun. En muista 
milloin viimeksi olisin kuullut niin ihania ja tsemppaavia sanoja, saati käynyt niin asiallista keskustelua 
kenenkään kanssa. Ja olen todella otettu hänen paneutumisestaan blogiini. Olemme tunteneet ylä-aste
ajoilta lähtien, mutta emme ole olleet tekemisissä oikeastaan ollenkaan. Joskus baarissa kun näemme, 
juttelemme yleensä vain minusta, blogistani, sen vaikutuksesta häneen ja siitä mitä hän saa blogiltani.
Hän sai minut todella hyvälle tuulelle keskustelumme ansiosta, ja koska minä kuulemma autan häntä
pitämällä yllä tätä blogia, kirjoittamalla aroista ja hyvinkin henkilökohtaisista asioista, mistä monet eivät
edes harkitsisi julkisesti, omilla kasvoillaan puhua. Kiitos M, olet ihana, yksi harvoista keitä arvostan. ♥
Hah, ja kiitos sanoista "Katokkin että pidät tästä muijasta huolta!" Eiköhän Miika muista tämän. ;)

Pst. Tuo oikeenpuoleinen kuva on Miikan kaulassa olevista koruista. Intin tunnuslaatta, 
sekä minun antama ketju, jossa roikkuvat kihlasormukseni ja itse asiaan liittyvä avain.

Psst. Ensiviikonloppuna saadaan Kratokselle uusi terrario, vain 40 €'lla ! Miikan kaveri 
ilmoitti Facebookissa myyvänsä 130 x 50 x 40 kokoista terraa, ja nyt se on meille varattu.
Käydään hakemassa Ikeasta 3 tällaista mustaa apupöytää ( 4,99€ kpl ) terraariota varten.


---

Lauantaina olisi pitänyt lähteä käymään isävainaani asunnolla hakemassa sieltä joitain 
tavaroita, mitä me lapset haluamme säästää. No, minä en jaksanut edes vastata puheluihin,
että missä helvetissä minä olen, enkö aio tulla mukaan. Onneksi siskoni oli viisas, ja muistanut
ottaa minulle mukaan juuri sen mitä olisin halunnut Se oli olemassa jo ennen kuin olin syntynyt, ja 
se on yksi niistä harvoista asioista mitä lapsuudenkodistani muistan. Täytetty Kuningas Kobra.
Sisko toi minulle myös yhden käärme patsaan. Mukaan hän otti myös minua ajatellen kaikki 
Ozzy Osbournen levyt sekä live DVD'n, jotka todennäköisesti kotiutuvat minulle. Kiitos ♥ !



- Tuttavallisemmin kutsun häntä Keijoksi. Tämä on kyllä aika hämärä kaveri sen suhteen, kun tästä 
taloudesta löytyy hieman eläväisempikin kaveri. Toivottavasti Kratos ei pane pahakseen .. X'D

---

Loppuun vielä pari kuvaa sunnuntai illalta, ennen Miikan lähtöä 
takaisin inttiin, josta se tulee taas ensiviikonlopuksi kotiin. :) ♥



2 kommenttia:

  1. Ihanaa kuulla miten pienillä keskusteluilla ja mielipiteillä saan sunkin oloa edes vähän paremmaksi <3 -M

    VastaaPoista
  2. Olet niin kaunis kun oot onnellinen. Ihanaa, että sinulla ja teillä on jotain tuollaista. Olen myös itse vihdoinkin löytänyt jotain samanlaista, ehkä siksi tunnen tarvetta tulla kirjoittelemaan siirappia tänne. :) Hyvää ja vielä parempaa syksyä Oona!

    VastaaPoista