• desireforthefuture.blogspot.fi

maanantai 29. lokakuuta 2012

Mä tahdoin olla sulle syy jatkaa huomiseen.

Jesse ei kuollut. 
Jesse ei ollut tappanut itseään. 
Jesse oli elossa.

---

Unessani sain tietää, että Jesse oli lavastanut itsemruhansa,
ettei hän oikeasti ollut kuollut, vaikka kaikki niin olivat luulleet.

Unessani olin elänyt monta kuukautta kuin oikeassa elämässäni,
oikeastaan ihan samoin, mutta sitten sain tietää että Jesse oli elossa.

Unessa saatuani tietää totuuden, käperryin hysteerisenä
Miikan syliin itkemään. En voinut käsittää, että hän olikin
koko ajan ollut elossa. En voinut käsittää, että hän oli voinut
jättää minut yksin tämän kaiken, tämän tuskan kanssa.

Mutta tässä unessa, ihanimmassa pitkään aikaan;
Siinä hän oli. Hänen huoleton hymynsä, suloinen
olemuksensa, mustat vaatteensa ja kalpea ihonsa.

Hän oli jälleen luonani. Hän ei ollut koskaan lähtenytkään.
Hän oli tahtonut vain olla jonkinaikaa yksin, täysin yksin,
ilman että kukaan tietäisi missä hän oikeasti on. Kukaan ei
tiennyt hänen olevan elossa, ei edes hänen äitinsä, ei kukaan.

" Mun piti vaan saada olla yksin, pelkästään minä ja mun ajatukset.
Mutta Oona kaikki on nyt hyvin. Mä tulin takaisin sun takias.
"

Ja kaikki oli tosiaan jälleen hyvin. Minä olin saanut rakkaani takaisin.

---

Ja tänä yönä Jessen kuolemasta 
tuli kuluneeksi tasan 5 kuukautta.


Jesse, rest in peace 29.5.2012 ♥
" Mä tahdoin olla sulle syy jatkaa huomiseen. "

14 kommenttia:

  1. Onneksi sinulla on Miika. :)

    VastaaPoista
  2. 29.5 oli ihana päivä <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onneks jollain oli hyvä päivä.

      Poista
  3. Ootko ollut yhteydessä Jessen vanhempiin, jakanut surusi heidän kanssa? Heille on varmaan hirveintä, menettää ja saattaa oma lapsi hautaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai olen. En voi kuvitellakaan hänen äitinsä surua menettää esikoisensa. Jessen isä oli kuollut muutamia kuukausia sitten ennen Jessen kuolemaa.

      Poista
  4. Sulla on varmasti tosi rankkaa. En osais kuvitellakkaan miltä tuntuis menettää oma paras kaveri. Meinasin oikeastaan kokea sen juuri lauantaina, ja vaikka mitään ei käynytkään, se tuntui kamalalta! Voimia sulle <3

    VastaaPoista
  5. sanoit olevas syypää jessen itsemurhaan, selitäks vähän?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen osasyyllinen siihen.

      Poista
    2. millä tavalla olet osasyyllinen?

      Poista
    3. En siis ole syy Jessen kuolemaan, mutta asiat johtivat mihin johtivat, ja minulla sekä päätöksilläni on osuus siihen mitä tapahtui. En siis ole todellakaan avustanut itsemurhassa tai mitään muuta vastaavaa. Tämä on tunneasia, josta en aio puhua, jotkut asiat on jätettävä kertomatta koko maailmalle.

      Poista
  6. Jaan nyt vähän omia juttuja Jessestä. Vaikken Jesseä erityisen hyvin tuntenutkaan, oli alkukesä mullekin silkkaa helvettiä, en voi edes kuvitella miten oot selvinnyt siitä. Viime viikolla mullekin iski taas helvetillisen huono olo Jessen suhteen, ja ajauduin lukemaan vanhoja keskusteluitani hänen kanssaan ajoilta kun itse aioin itsemurhaa. Kaks henkilöä pelasti mut puhumalla ympäri juuri ennen toteutushetkeä (toinen heistä oli Jesse), ja oon ikuisesti kiitollinen heille. Lukiessani keskusteluitani Jessen kanssa, sydämeeni iski viiltävä kipu, kun huomasin hänen viime tammikuussa kirjoittaneen "Jos mä oon elämästäni tähän asti selvinny, mä en kuole koskaan", ja sellaisena Jesseä aina pidinkin: kuolemattomana ja maailman vahvimpana ihmisenä. Lepää rauhassa Jesse. Ps. Ei asiaan erityisesti liity, mutta ajattelin vain korjata; ellen kauhean pahasti väärin muista niin Jessen isä kuoli reilu vuosi ennen Jesseä.

    VastaaPoista
  7. Voimia sulle! ♥ Tykkään todella paljon tästä sun blogista ja sun kirjotustyylistä. Se on just tollane, että sitä jaksaa lukea vaikka teksti olisikin pitkä. Virtuaalihali ja paljonpaljonpaljon voimia! :)

    VastaaPoista
  8. mikä jessen sukunimi oli?

    VastaaPoista
  9. 29.5. .. siinä päivässä on jotain... eka '09 lähti sukulainen ja '13 paras ystävä, samalla päivämäärällä... jaksele, mä tiedän sun tuskan !

    VastaaPoista