• desireforthefuture.blogspot.fi

maanantai 8. lokakuuta 2012

Minä olen rakkauden arvoinen.


Ihana viikonloppu takana, mutta nyt Miika on poissa kaksi viikkoa,
kaksi kertaa kauemmin kuin normaalisti, ja minua hieman pelottaa 
miten pärjään tämän ajan yksin .. Mutta olenhan minä aiemminkin
pärjännyt, joten tottakai minä pärjään tälläkin kertaa. En tosin tiedä 
kuinka hyvin, mutta eletään päivä kerrallaan. Kyllä kai se siitä ..


Jos sanoisin että rakastan sinua, niin vastaisitko samoin ?
Jos haluaisin kanssasi yhteisen tulevaisuuden, niin saisinko kokea sen kanssasi ?
Jos kuolisin vuoksesi, niin olisitko valmis tekemään minun vuokseni samoin ?
Jos kokonaan pois lähtisin, niin lähtisitkö perääni ?
Jos sanoisin olevani ikuisesti sinun, niin pitäisitkö minut luonasi ?
Jos antaisin itseni sinulle, pitäisitkö minusta huolta ?
Jos sanoisin sinun olevan koko elämäni, niin olisinko sitä samaa myös sinulle ?

Tätä kaikkea mietin, koska sinun luotasi löysin elämäni tarkoituksen.
Tätä kaikkea mietin, koska haluan antaa koko rakkauteni, koko elämäni sinulle.

Enkä halua, että heität niitä koskaan menemään, 
koska minä haluan olla vain ja ainoastaan yksin sinun. 

Nyt, aina ja ikuisesti.

4 kommenttia: