• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

lauantai 22. joulukuuta 2012

Mitä minulle kuuluu ?

En päässyt ryhmäterapiaan, koska minulla on kuulemma liikaa 
ongelmia. Näin lyhennettynä siis .. Mutta minkäs teet, nyt vain
takaisin aikuispsykiatrian poliklinikalle jatkamaan Neiti Terapian
tapaamisia siihen saakka, kunnes pääsen yksilöterapiaan. Se on
kuulemma minulle parempi vaihtoehto. No, sitä sitten odotellessa.
Huh, onneksi sosiaalitoimisto kustantaa tämän mahdollisen huvin.

- - -

Olen istunut tietokoneen ääressä monta tuntia syventyneenä 
erilaisiin töihin. Olen mm. suunnitellut opinnäytetyöni täysin 
valmiiksi, oikeastaan tehnytkin sitä jo yli puolet valmiiksi !
Olen tehnyt myös muita koulutöitä ja yhden "asiakastyön".


- - -

Olen käynyt ostoksilla ja hemmotellut itseäni uusilla vaatteilla, 
asusteilla ja vähän muullakin. Pistin pari päivää sitten tilaukseen 
myös muutamia lävistys- ja muita koruja, niistä kuvaa myöhemmin.



Nahkatakki on H&M'n lastenosastolta, vain 15€.  Kiva  yksityiskohta 
tässä takissa on "turkiskaulus", jonka saa tarpeen tullen irotettua pois ! 


Olen jo pitkään kaipaillut vaatehuoneeseeni nahkaliiviä,
ja myös tämän löysin H&M'n alennusmyynnistä 15€'llä ! 






Uusia korviksia, pari rannenauhaa ja sormus. 
Asusteita ei minun taloudessani koskaan ole liikaa !


- - -

Kampaajallakaan ei ole tullut käytyä aikoihin. Onneksi ei ole 
ollut edes varaa, sillä olen saanut kasvatettua hiuksiani tarpeeksi 
leikkauttaakseni täysin uuden mallin hiuksiini ! Alla olevasta 
kuvasta saa hieman esimakua siitä, millaiset niistä on tulossa. 
Lyhyt revitty polkkatukka, tai jotain sinnepäin. Rihannalla 
on about sellaiset hiukset Shut up and drive -musiikkivideossa.


- - -

Loppuun vielä oluet nenästäni pärskäyttänyt kuva;

9 kommenttia:

  1. Vittu että oot huora <3 Ihana :D
    p.s. muista sanoa vastaan: "Älä mua huoraks kehu, en mä maksua vaadi" .. Voisin veikata että vois pistää pintaliitäjäelämästäeitiedämitään -idiootteja hiljaiseksi :D

    VastaaPoista
  2. Voi ei, nuo "haun avainsanat" ovat kyllä aina päivän piristyksiä :D Munkin blogiin ollaan tultu viime aikoina mm. hakusanoilla "susiruma" ja "söpöt eläimet" :DDDD

    VastaaPoista
  3. Nyt repes kans :DD Vittu että olen huora :DDD
    Mitä ihmettä joku on tuolla etsinyt :D

    VastaaPoista
  4. Oot kuuma juuri tuon mittaisilla hiuksilla. Nam.. ;)

    VastaaPoista
  5. "Liikaa ongelmia" -kuullostaapa ammattitaitosilta syiltä... Kyllä sulle vielä joku paikka löytyy, jossa saat ammattiapua ja elämäs raiteilleen! Vaikka sullahan on nyt menossa taas ihan hyvä kausi päällä! Jatka samaan malliin Oona! Hyvää joulunaikaa sinulle!

    VastaaPoista
  6. oot tosi nätti :) Löysin sattumalta sun blogin kun etsiskelin uutta luettavaa ja rakastuin tähän kyllä ihan täysin, oot kokenut todella kovia :/ Otan osaa läheisen ystävän poismenosta ja kaikesta muustakin tottakai! Tsemppiä sulle ihan suunnattomasti.

    VastaaPoista
  7. Aa, tuo nahkaliivi! Oon ettinyt vaikka mistä, muttei sopivaa oo löytynt! Vieläköhän tuollaisia h&mltä löytyis.. Ei varmasti löydy meikäläisen tuurilla.

    VastaaPoista
  8. Ps. Eksyin blogiisi ihan vahingossa, en haulla "vittu että olen huora". Liityin lukiaksi!

    VastaaPoista