• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

perjantai 11. tammikuuta 2013

Liikkuvat Gif -animaatiot & GIFYO.

Moni on kysynyt, miten / missä olen tehnyt nuo liikkuvat Gif 
-animaatiot. Menkääpä nyt GIFYO -nimiselle sivustolle ! :)



Etusivulla ylävasemmalla sivuston logon vierestä löytyy kohta
SHOOT A GIF, tuskin vaikeaa edetä enää ominavuin .. ? :)
Itsellä oli aluksi ongelmia sivuston kanssa, koska en välttämättä
olisi halunnut rekisteröityä tälle sivustolle, mutta on tuo ihan jees ja
hauska paikka. Muut voivat seurata sinun profiiliasi / giffejä joita 
lisäät ja voit itse seurata muita käyttäjiä. Giffejä voi kommentoida, 
ja niistä voi tykätä. Vähän samanlaista niinkuin Facebookissa,
mutta tuolla kommentoitavana ja tykättävänä on vain Giffejä ! 

- - -

9 kommenttia:

  1. no hitsi oliki vaikee :DD

    VastaaPoista
  2. Oon joskus aikaisemminkin kommentoinut blogiisi (siitä on kyllä jo aikaa), mutta tulenpas vielä avautumaan:

    Oot todella kaunis, ihailen sun ulkonäköä ja pukeutumista ja vaikutat todella mukavalta ihmiseltä. Oon todella pahoillani kaikesta mitä oot joutunut kestämään ja ihailen sitä, miten oot selvinnyt siitä kaikesta pahasta mitä oot kokenut. Ja otan osaa sun menetyksiisi.

    Ja sitten mua harmittaa nuo anonyymit haukkujat. Itselle nimittäin viime aikoina on omaan blogiin tullut näitä anonyymejä haukkujia (asia ratkaistu estämällä anonyymikommentoijat, heh :D) ja koska olen suht. herkkä niin loukkaannuin ja otin itseeni ne kommentit. Sitten muistin kaikki ne anonyymit, jotka on blogissasi tulleet haukkumaan sua milloin miksikin. Jotenkin se auttoi unohtamaan satunnaiset anonyymien huutelut. Miten sä saat käännettyä ajatukset pois ilkeistä kommenteista? Ja voisitko tehdä merkintää sun tavallisesta päivästä?

    Hyvää viikonloppua ja jaksamisia♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista .. ♥ ! Hymy tuli huulille :) Alankin pian väsäämään postausta omasta, tavallisesta päivästäni. En oikeastaan tiedä, miten saan käännettyä ajatukset noista kommenteista pois .. Ehkä siksi, että minulla on paljon muita, tärkeämpiäkin asioita mielessäni ? Tai ehkä siksi, että olen niin tottunut. Olen itsekkin herkkä loukkaantumaan, mutta en sitten tiedä miten minun on niin helppo ingnorata nämä naurettavat anonyymien kommentit ;o

      Poista
  3. Oot nii söpö ku hymyilet tollee "virnistämällä" :) :D

    VastaaPoista
  4. Osaatko neuvoo miten tollasen gifyon saa siirrettyy omaan blogiin ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä tarkoitat, siis miten siirrettyä ? :o

      Poista
  5. minäkin kysyisin,että kun olet tehnyt gifin,niin kuinka saat sen näkymään blogissasi? sitä varmaan edellinenkin tarkoitti :D

    VastaaPoista