• desireforthefuture.blogspot.fi

tiistai 22. tammikuuta 2013

Nobody dies a virgin. Life fucks us all.

Kuinka kauan jaksan elää ennen kuin tapan itseni ? Tuntuu, kuin elämä olisi jotain 
helvetin leikkiä. Leikkiä jossa jokin paljon suurempi voima, pelaa elämillämme. Keksii
kaiken tapahtuvan ja kisaa siitä, kuka tappaa itensä ensimmäisenä, kuka viimeisenä. 

Blogini tarkoitus on antaa ihmisille todellinen, kaunistelematon ja rehellinen kuva siitä, millaista elämäni on. En siis aio jättää bloggaamista tarkoituksellisesti, vaikka elämässäni on tällä hetkellä lähes yhtä vakava tilanne, kuin olisi kyse elämästä ja kuolemasta. Ei se siitä kaukanakaan ole, mutta en voi kertoa mikä tämä tilanne on. Vielä. Vasta sitten, kun varmuus on saatu. Eikä välttämättä silloinkaan. Varmaa on kuitenkin se, että minulla on viidenkymmenen prosentin mahdollisuus romahtaa lopullisesti.  Maanantai iltana itkin lohduttomasti monta tuntia. Yritin saada ajatukseni muualle yrittäen keskittyä ja syventyä kirjan lukemiseen, mutta jos ajatukseni harhaili vähääkään, silmäni täyttyivät kyynelistä jotka virtasivat jokina tyynylleni. Lopulta minä itkin itseni uneen. En usko voivani kestää, käsitellä sitä toista mahdollisuutta, se olisi liikaa. En usko voivani selviytyä siitä. Minun on aina sanottu olevan taistelija, että selviän mistä vain, olenhan selvinnyt tähänkin asti. Mutta en minä ole mikään helvetin supersankari. En minä välttämättä jaksa ikuisesti taistella, selviytyä, elää. Ja niinkuin eräs kommentoija minulle sanoi, loppupeleissä kaikki on minusta kiinni.

14 kommenttia:

  1. Hirveästi voimia sinulle, Oona. Toivottavasti jaksat. Tiedän millaista se on kun ihmiset hokee sulle, että "hei oot selvinny tähänki asti, kyllä selviät vielä" eikä niillä ole mitään hajua millaista taistelua jokainen päivä on. Meissä on paljon samaa. Sen olen huomannut kun olen lukenut blogiasi.

    Vaikka tiedän tämän olevan ärsyttävää, mutta yritä jaksaa. Taistele niin kauan kuin ikinä voit ja pidemmällekin.

    VastaaPoista
  2. Voimia, me lukijat ollaan sun tukena! Tahtoisin vain tietää mitä on tapahtunut, tai osata jotenkin auttaa. Olet hirveän tärkeä! En tiedä olenko kommentoinut ennen blogiisi, ainakin olen monesti meinannut, mutta olen lukenut joka ikisen postauksesi läpi, olet selvinnyt paljosta, vaikka se on vaatinyt voimia, olet silti selvinnyt. Älä luovuta nyt! Niinkuin kerroit, joku oli kommentoinut, että loppupeleissä kaikki on sinusta kiinni, vaikka nyt tuntuisi ettet jaksa, älä silti luovuta! On ehkä väärin sanoa näin, koska en todellakaan tiedä miltä sinusta nyt tuntuu, tai mitä on käynyt...

    En edes tunne sinua, mutta jollain tavalla, blogiasi reilusti yli vuoden lukeneena olet tullut hirveän tärkeäksi minulle. Tahtoisin vain voivani auttaa sinua..

    VastaaPoista
  3. (sinun ei tarvitse tätä julkaista) mutta onko kyse minun kommentistani ? Koitin olla kannustava. Toivon vain parasta sinulle oona <3 voit vastata minulle sähköpostilla vilmamoi69@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Oona rakas, vaikka kuinka tekisi mieli luovuttaa niin ethän tee sitä?!
    Sinä jos kuka tiedät kuinka paljon se satuttaa muita, kun joku itse aiheuttaa kuolemansa ja vie muiltakin jotain todella tärkeää pois. Sinä olet tärkeä, monelle tärkeämpi kuin uskotkaan.

    Kyllä kaikki vielä kääntyy hyyväksi, vaikka nyt se tuntuu paska puheelta. Sä oot ennenki tehny sen sä teet sen nytkin. Anna aikaa, käsittele asioita ja pikkuhiljaa solmut aukee, se vie aikaa, mut hei kyl tää taas täst pikkuhiljaa.

    Haleja ♥

    VastaaPoista
  5. Hirveästi voimia Oona! Toivon että asia kääntyy parhain päin, mä tosissani toivon niin. On ollut ihanaa lukea niitä iloisia postauksia mitä kirjoittelet ja katsella gifejä missä hymyilet...toivon että saan jatkossakin katsella niitä. Me kaikki lukijat ollaan sun tukena, kävi mitä kävi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko sanoa että olen täysin samaa mieltä Liisan kanssa . <3

      Poista
  6. Niin, kylmä totuushan se ikävä kyllä tahtoo olla, että vain sinä itse pystyt pelastamaan itsesi...

    VastaaPoista
  7. Haluaisin niin halata sua. Ihan tajuttomasti voimia, onneksi olet todella vahva.

    VastaaPoista
  8. Haleja ja voimia <3 Kumpa pystyisin jotenkin auttamaan.

    VastaaPoista
  9. "En halua kuolla, en vain jaksa enää elää."

    VastaaPoista