• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

tiistai 29. tammikuuta 2013

People are like boobs. Some are real, some are fake.

Mä pyydän sut facebookissa kaveriks. "
Mä en hyväksy sua mun kaveriks siellä. "
"  Mit .. ? "
Mä pidän kaverilistalla vaan kavereita ja
läheisimpiä ihmisiä. En niitä, jotka oon nähny 
kerran ja joille saatan ehkä jatkossa moikata. "

- - -

Olen monesti puhunut siitä, miten vietän suurimman osan ajastani kotonani tietokoneen ääressä ja siitä ettei minulla ole oikeastaan kavereita tai ihmisiä elämässäni kenen kanssa viettää aikaa kuten "normaalit ihmiset" tekevät. Onko se mikään ihme, kun suurin osa ihmisistä on niin ärsyttävän kaksinaamaisia feikkejä ? On aina yhtä ärsyttävää, kun törmään jossain ihmiseen jonka tiedän ajattelevan minusta jotain ihan muuta kuin hän antaa hymyllään ja muka niin innostuneella -kiva nähä pitkästä aikaa- käytöksellään. Mikseivät nämä jotkut ihmiset voisi vain kävellä ohi, niinkuin jotkut ovat jo oppineet minun kohdallani tekemään. Ihan kuin jotain vitun ala-aste aikaista koulu"kaveria", joka puhui minusta paskaa vielä monta vuotta sen loppumisen jälkeenkin, kiinnostaa mitä minulle *%/@" kuluu ?! Aina yhtä turhauttavaa kuin viimeisen röökin pudottaminen vesilammikkoon. ARGH, olisivat mielummin hiljaa kuin alkaisivat esittämään kiinnostustaan elämääni kohtaan. Sitäpaitsi miksi helvetissä pitää kysyä että mitä kuuluu, kun kysyjä kyttää blogianikin päivittäin ? Miksi kysyä kahden vuoden hiljaiselon jälkeen, vaikka hän tietää melkein paremmin kuin minä itse, että mitä minulle kuuluu. Minulle ei tarvitse esittää, en minäkään esitä heille olevani kiinnostunut heidän elämästään, kun minua ei vittu kiinnosta ! Onko kaupan kassajonossa pakko tyrkyttää käyntiin keskustelua, vaikka emme olekkaan nähneet pariin vuoteen ? Onko pakko alkaa kyselemään, vai onko niin jos jätät sanomatta mitään väkinäisen moikkaukseksi tarkoitetut nyökkäyksen jälkeen, tunnet itsesti paskaksi ihmiseksi ?
   Jos minä näen jossain vanhan luokkalaiseni, eikä minulla ole henkilökohtaisesti mitään intressejä sitä kohtaan mitä hänelle kuuluu ja missä hän käy töissä / koulussa, minä pidän turpani kiinni ! Ei minuun iske pakonomaista vetovoimaa hänen luokseen hymyilemään ja tenttaamaan hänen elämästään toisin kuin näille joillekkin ihmisille näköjään tapahtuu. Olisivat mielummin hiljaa, nyökkäisivät jos katseet kohtaavat ja jatkaisivat matkaansa, kuin tulisivat esittämään siihen viereen kiinnostunutta ja vielä kertomaan upeasta elämästään, hyvästä työpaikasta ja omasta kämpästä Helsingissä. Ei kiinnosta, oliko muuta ? Minä en kaipaa näitä muka -kiinnostuneita ihmisiä elämääni yhtään sen enempää kuin kaktusta perseeseeni. Onneksi suurinosa näistä minun elämäni muka -kiinnostuneista ihmisistä ovat muuttaneet pois tältä paikkakunnalta. Ei siis tarvitse kovinkaan usein piileskellä kauppojen hyllyjen välissä, ja väijyä heitä odottamassa kunnes he ovat varmasti poistuneet.

# Ja tämä on vain tietty ihmisryhmä. Eivät tietenkään kaikki kuulumisia 
kysyvät ihmiset ole juuri tällaisia. Älkää käsittäkö tätä tekstiä siis väärin.

- - -


Maanantain outfit (Sannan huppari päällä), 
ja ah katsokaa tuota kivikautista Nokiaani !

- - -

Ps. Sain ihanan kommentin ( joka löytyi roskapostit 
-kansiosta, eikä sitä ollut mahdollista julkaista .. ) ♥ !

I've been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting 
article like yours. It's pretty worth enough for me. Personally, if all webmasters and bloggers 
made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before. "

21 kommenttia:

  1. Ehkä siistein huppari evör! :D

    Sain joskus samantyylisen kommentin entiseen blogiini, kuulemma joku botti? O_o; En oo aivan varma, saattaapi olla joku oikea tyyppikin. Jos on niin asiaahan tuo puhuu. :D

    VastaaPoista
  2. En kerro kuka olen, mutta sinä ja minä olemme olleet jokus 4-5 vuotta sitten itseasiassa todella hyviäkin kavereita.
    Aina kun näen sinut jossain en oikein tiedä pitäisikö moikata vai ei, koska välimme ei koskaan ns. rikkoutuneet, sinä vain tavallaan katosit johonkin äitisi kuoleman jälkeen, emmekä me enää ikinä puhuneet/nähneet muutakun jossai koulussa harvoin.. Joten olen ollut moikkaamatta, koska se ei vain tunnu luontevalta. :)

    VastaaPoista
  3. Oon nii samaa mieltä! Mulle ei kyl entiset tuttavat oo tullu juttelee ikinä, mut se et mulkoillaan ja tuijotetaan kulmat kurtussa?? Varsinki joka kerta ku käyn nurtsilla jossain kaupassa ni aina siel joku idiootti kyylää mua just sillä"mitäköhän toiki nykyää puuhailee"-ilmeellä.

    En myöskään hyväksy mun fb kavereiks ihmisiä kenen en koe tarpeelliseks tietää mun elämästä. Entiset hyvät ystävät pääsee kaverilistalle, ei entiset luokkalaiset joiden kanssa tuli puhuttua muutenkin vaan pari sanaa. Listalta taitaakin löytyä vain 3 ketkä on olleet samalla luokalla muistaakseni.

    Ihmisten ketä oon jättänyt taakse elämässä ei tarvi tietää musta mitään, en halua haluu jakaa elämääni varsinkaan sinne suuntaan mistä oon lähteny pois. Eli suurin osa nurmijärvestä fuck u! <3333

    VastaaPoista
  4. Samaistun ja tiedän tunteen kun ihmiset ovat feikkejä ja antaa toisen kuvan kuin hymy antaa ymmärtää..

    VastaaPoista
  5. En oo ikinä ennen lukenu sun blogi ä... mutt tää postaus on niiin mahtava :))))... Niiii tottaa ihmiset haluu jonku johon voi luottaa ... mutt ite on kaksnaamanen "be the friend you want meet "!! a simple that. khyll me kaikki vielä löydetää sielu kummpani toivottavasti. en tiiä ymmärsitkö kiitos tästä postauksesta

    VastaaPoista
  6. Olen pahoillani koska moikkasin sinulle tänään koulussa!

    VastaaPoista
  7. Tuollasella asenteella ja sisäänpäinkääntymisellä en lainkaan ihmettele kaverittomuuttasi. Se on ihan omasta asenteesta suurimmaksi osaksi kiinni. Lopeta toi kitiseminen kaverittomuudesta tai muutapas pikkusen sitä omaa asennettas. Moikkaaminen ja kuulumisten vaihto nyt vaan on nyky-yhteiskunnassa aivan normaalia ja kaikki ei ole niin v*tun kiinnostuneita vaan omasta navasta vaan myöskin niistä muista ihmisistä, VAIKKA niitä ei ole hetkeen nähnytkään! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä minulla on kavereita, enkä minä mitään vikise, sanon vain mielipiteeni puhun tässä vain yhdestä ihmisryhmästä, eivät tietenkään kaikki ole tuollaisia ? :D

      Poista
    2. mielstäni oot kyllä sanonu ettei sulla niitä kavereita oo muita kun miika ja sun sisko tms...?

      Poista
    3. Niin ? On niitä pari muutakin, jotka ovat hieman vähemmän kuin ystäviä. Olen aika huono määrittelemään ystävän, kaverin ja hyvän tuttavan.

      Poista
  8. Hey you :) Pistin sulle joskus fb:ssä viestiä ,mutta en tiedä oletko edes nähnyt sitä vai vaanko et ole vastannut... Oot tosi ihanan olonen ihminen ja mä voisin hyvin vaikka tavatakkin sut joskus kun ollaan jollain määrin samanlaisia minkä kuvan nyt oon susta täältä saanut :) Mutta eipä mulla tässä oikeen muuta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei .. On varmaan mennyt ohi :( Laita uudestaan viestiä ! :)

      Poista
    2. kato viestit "muut" kansio

      Poista
  9. Pystyykö sulle laittamaan julkisesti viestejä ,vai onko sulla estot tai asetukset niin että vaan kaverit voi laittaa viestiä ? Laitoin uuden viestin äsken.

    VastaaPoista
  10. En kyllä tiedä mikä tässä nyt on! Laitoin jo kolmannen viestin :D Näkyykö vieläkään ?

    VastaaPoista
  11. Tykkään sun blogista!
    http://pink-sparkling.blogspot.fi/

    VastaaPoista