• desireforthefuture.blogspot.fi

tiistai 22. tammikuuta 2013

Salilla, fiiliksellä paremmalla.

The hardest thing is to start, but
 once you start, you won't want to stop.

- - -

Minkä takia minä päätin aloittaa salilla käynnin ? Olen jo pitkään halunnut aloittaa jonkin harrastuksen, ja jostain syystä päädyin saliin. Ennen olin sitä mieltä, etten ikinä menisi ihmisten eteen hikoilemaan jollekkin juoksumatolle, mutta näin ne mielipiteet vain muuttuvat. Haluan kohentaa kuntoani, ja kiinteyttää vartaloani. Salilla voin myös purkaa ahdistusta ja aggressioita. Ja parin kerran jälkeen voin sanoa, että en ajattele mitään muuta kuin itse sitä treenaamista. Pääsee niistä ahdistavista, masentavista, stressaavista ja vittuuntumista lisäävistä ajatuksista eroon. Kyllähän treenaaminen tekee hyvää niin henkiselle- kuin fyysisellekkin hyvinvoinnille ! Tämän kaiken lisäksi, kun olen lähestulkoon aina yksin, niin nyt on ainakin jotain tekemistä muuten niin tylsiin päiviin. Ei tarvitse aina nyhvätä kotona tietokoneen ääressä, kun voi tehdä jotain terveellistä. Ja on muuten täysin totta tuo yllä oleva teksti ! Terveellisemmän elämän aloittaminen kesti ja kesti, mutta nyt kun sen on aloittanut, en todellakaan halua lopettaa. Aloin samantien aloitettuani pitämään Treeni päiväkirjaa, johon merkkaan kulutetut kalorit, ja miten olen ne kuluttanut. Tällä viikolla päiväkirjaan olen kirjannut tällaisia merkintöjä;
  • Tiistai. Juoksumattolla reipasta kävelyä, miinus 130 kaloria.
  • Torstai aamu. Juoksumattolla reipasta kävelyä, miinus 130 kaloria,
    sekä eri laitteiden testaamista + painon nostot, miinus ~100 kaloria.
  • Torstai ilta. Juoksumatolla juoksemista, miinus 100 kaloria.
  • Paino torstai iltana 55,5 kg.

- - -


Minun salikorttini, minun minun minun ! Hahaha, voi 
jeesuksen vittu miltä näytän tuossa kuvassa, silloinen
 musta silmäni paistaa kuin naanatalin aurinko .. -.-'

- - -

 

Käsieni takia kerään epämiellyttäviä katseita, mutta oma 
on vikani .. En tosin ala pitämään mitään pitkähihaista 
salilla näiden takia, kuolisin vielä lämpöhalvaukseen ! :'D

- - -


 - - -

19 kommenttia:

  1. Saattaa olla ehkä hivenen ihmeellinen sekä kummallinen kysymys, mutta tunnetko sä noilla arpisilla alueilla yhtä hyvin kuin ns. "terveellä" iholla? Juu, kysymykseni on outo, tiedän ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ollut miettinyt / huomioinut asiaa aikaisemmin, piti ihan kokeilla. Ja totesin, että isommissa arvissa ei ole yhtä hyvä tunto kuin normaalilla iholla. Ihan hyvä kysymys, kun en itsekkään tiennyt vastausta ! :D

      Poista
    2. Ah, selvä xD Mietin tuossa jokunen aika sitten tätä asiaa, kun itseltänikin löytyy arpi poikineen, ja toisinaan tuntuu siltä, että arpisimmilta alueilta on ikäänkuin aavistuksen ehkä tunto lähtenyt. Omasta lähipiiristä ei pahemmin löydy ketään jolta asiasta kysyä, joten kysyin sitten sulta xD

      Poista
  2. mä en viittis tommosilla käsillä näyttäytyä missään, varsinkaan jossain kuntosalilla :o mut sillo ku viiltelin niin isä raahas mut euroopan isoimpaan vesipuistoon ja siellä näki sadat ihmiset mun kädet.. mut ei ne sentää noi pahat ollu :D

    VastaaPoista
  3. Älä koskaan häpeä arpiasi. Minäkään en enää jaksa hävetä omiani.

    VastaaPoista
  4. Älä häpeä arpiasi, älä välitä ihmisten katseista <3 jotkut ei vaa ymmärrä,että ne on osa sua, ne kuuluu suhun. Ei sua pitäisi katsoa halveksuen tai vihata, pitäis ymmärtää ja rakastaa !

    VastaaPoista
  5. oletko saatananpalvoja vai huviksesiko viljelet väärinpäin olevaa ristiä ympäriinsä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. " Vanhan legendan mukaan Pyhä Pietari kuoli ristiinnaulittuna pää alaspäin. Tämä oli hänen oma tahtonsa, sillä mielestään hän ei ollut tarpeeksi arvokas kuolemaan samalla tavalla kuin Jeesus Kristus.
      Pietarinristi näyttää samalta kuin saatananpalvojien ja kristinuskoa vastustavien black metal -yhtyeiden suosima risti väärinpäin."

      Poista
  6. Jos ihmiset tuijottaa sua salilla käsies takia, hymyile takas. Pitäs siinä kohtaa tajuta ettei oo soveliasta ja sietää hävetä moista töllistelyä :)
    Älä häpeä, arvet on osa elämää. Joillain niitä on vaan enemmän.

    VastaaPoista
  7. anteeksi nyt, mutta kai sinä/muut tuollaiset :"jotkut ei vaa ymmärrä,että ne on osa sua, ne kuuluu suhun." tyyppiset ihmiset ymmärtää, että ei noi kuulu "sinuun"?? Ei kukaan synny noin rajujen arpien kanssa. Olen itsekkin viillellyt, joten olen hyvä puhumaan, koska ymmärrän aiheen, mutta Oona sinun arvet ovat niiin rajun näköisiä, että kai sinä edes itse ymmärrät, että ehkä joku herkempi ihminen voi vähän järkyttyä noista?
    Eikä ihmiset välttämättä pahuutaan tai epäkohteliaisuuttaan ""töllötä"", mutta tuollaisia ei nyt välttämättä ihan joka päivä tule salilla vastaan ni kyllä tuollaiset kädet nyt melkeen väkisinkin hyppää silmille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä. Ihminen on utelias olento, eikä aina ilkeyttään pällistele toisia. Arpia ei kannata häpeillä, mutta hyvä vinkki miettiä, että jotkin ihmiset ovat vain tahtomattaan herkkiä rajuille asioille (tunnen tälläisiä tapauksia). En tiedä, onko se sitten hyvä peitellä viiltoja toisten herkkyyden takia, vai meneekö niin, että ainakin itse on tyytyväinen...

      Poista
    2. Olet aivan oikeassa. Ovathan arvet tietyllä tapaa osa minua, en minä niistä eroon pääse kuin ei tiikeri karvoistansakkaan .. Pointtisi on 100% oikea ja olen ihan samaa mieltä kanssasi, mutta salilla on vain ingnorattava katseet, enkä minä niistä niinkään välitä, kun en arvillenikaan mitään mahda.

      Poista
  8. Kyllä minäkin katsoisin tuollaisia arpia, en paheksuvasti, mutta minua kiinnostaisi mikä on aiheuttanut toiselle sen. Tarkoitan, että kyllähän tuollaiseen kiinnittää huomiota. Ei kaikki välttämättä paheksuvasti katso.

    VastaaPoista
  9. tekkee kyllä pahaa katella nuita siun käsiä.. :c Mutta ihanaa, että olet löytänyt harrastuksen, joka auttaa siuta purkamaan ahdistustasi! Siitä se lähtee (:

    VastaaPoista
  10. Itseasiassa kyllä ihmisiä syntyy epämuodostumien kanssa, ja niistä koituu arpia. Minulla on kaulassani yli 20cm pitkä, pahasti arpeutunut arpi, enkä koskaan ruvennut kävelemään kesäisin kaulaliina kaulassa etteikö joku järkyttyisi.

    Oona kantaa arpensa itse, ja jos joku salilla järkyttyy siitä, pitäisi ehkä pysyä vain kotona ettei paha maailma yllätä. Olen itse nähnyt huomattavasti pahempiakin arpia. Kellään ei ole oikeutta arvostella mistä kenenkin arvet tulevat.
    Kyllä mäkin sain kuraa niskaan kaulani arvesta että olen yrittänyt itsemurhaa etc vaikka kyseessä on synnynnäinen vika.
    Kellään ei ole oikeutta töllistellä kuin sirkuseläintä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tietenkään ole oikeutta arvostella, ei minkään asian takia, mutta kyllä tuollaisista arvista kuin Oonalla on käsissään, tai kenellä tahansa näkee, että ne eivät ole ns syntymävika tms

      Poista
    2. Ehkä jonkun ihmisen katse ei tarkoita samantien että sinua, oonaa, tai muita "arpisia" ihmisiä katsotaan sirkuseläiminä, mutta on hyvin surullista, jos otat kaikki katseet tuolla tavalla.
      Minäkin voin katsoa vaikka ohi kulkijan kenkiä etttä onpas kauniit, ja se että en katso niitä esim. leveä hymy naamallani ei tarkoita että kengillä kävelijän pitää automaattisesti ajatella että:"Toi katto et mun kengät oli ihan vitun kauheet!" :D

      Poista
    3. En sanonut että otan kaikki katseet sillä tavalla .. Tottakai kerään mm. epämiellyttäviä katseita, se on absoluuttinen totuus, mutta ei jok'ikinen ihminen katso minua tietenkään niin, että hyisaatanaminkänäkönenämmä.

      Poista
  11. I will right away seize your rss feed as I can not to find your e-mail subscription link or newsletter service.

    Do you have any? Kindly let me recognise in order that I
    may just subscribe. Thanks.

    Feel free to visit my page cooneelee.com
    My web site - alberghi scontati

    VastaaPoista