• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

tiistai 5. helmikuuta 2013

Asioilla on tapana järjestyä.

Katsokaa minkä upeuden lukijani Kerttu oli minulle tehnyt ja lähettänyt ! 
Siis aivan käsittämättöntä, rakastan tätä ja olen enemmän kuin otettu .. 


- - -      - - -

Huomaa kyllä, että olen alkanut päivisin tekemään jotain muutakin kuin sitä, mitä olen tehnyt viimeiset 
5 kuukautta, kotona nyhväämistä. Tiedostan, että olen uupunut. En henkisesti, mihin olen tottunut, vaan 
fyysisesti. Olen uupunut koulu- / työpäivän jälkeen. Herätys 05:45, kouluun, kuudesta kahdeksaan tuntia 
töitä, monta kupillista mustaa kahvia ja laskuissa pysymätön määrä savukkeita, kotiin. Joskus menen vielä 
käymään salilla ( jossa alan muuten käymään pikkusiskoni aina joskus seuranani ). Väsymys. Ja se tuntuu 
hyvältä. Olen koulumme media -osaston työharjoittelijana, AV -vastaavana ja sen ohella opiskelen tehden 
tehtäviä. Opinnäytetyö on jo lähes kokonaan taittoa & painoa vaille valmis. Ja minä olen tyytyväinen itseeni.

- - -      - - -



- - -      - - -

Se pukeutuu vain mustaan. Ketjuihin ja korkeisiin kenkiin.
Se kävelee itsevarman näköisenä. Tosin on kaikkea muuta.
Se ei puhu kellekkään. Mutta ajattelee enemmän kuin luulisi.
Se ei katso ketään silmiin. Näyttää niin tuimalta meikissään.

Kerran se erehtyy ja nostaa katseen maasta.
Punahiuksinen tyttö. Suloisen pieni ilmestys.

Kaikkea muuta kuin se itse. Se on kaikkea muuta.

Sen katse näkee hymyn. Vienon ja viettelevän, kauniin.
Se kävelee ohi. Katsoo perään. Hymy on siellä edelleen.

Se jatkaa matkaa. Mutta jokin ei ole niinkuin ennen.

Se hymyilee. Se ei tainnut ollakkaan erehdys.

© Oona ( Oonan monta elämää ).

8 kommenttia:

  1. tuo piirrustus on tajuttoman hieno !

    http://lets-just-runaway.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. toi piirustus on ihan älyttömän upea!!

    VastaaPoista
  3. ja toi sun teksi on niin sulavaa :D sun pitäis kirjottaa kirja/runoja, sun tekstiäs on niin helppo lukea ja se on koskettava:)

    VastaaPoista
  4. Joku osaa piirtää, wau!

    VastaaPoista
  5. aivan mieletön piirros, wou! miks muuten teet nuo ''poskipääpisteet'' itelles ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööh.. Minä vaan tykkään niistä, siksi ! :D

      Poista
  6. Vähä hieno kuva :) Ja hienoo ku jaksat tehdä töitä asioiden eteen. Se on oikeesti ihailtavaa.

    VastaaPoista
  7. Laita opinnäytetyö esille tännekin kun se on valmis? :)

    VastaaPoista