• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

tiistai 5. maaliskuuta 2013

Aika outo -haaste.

Ihana Viikka haastoi minut tällaiseen, mikä tämä nyt nimeltään onkaan, outous -haasteeseen ! ♡
Haasteen tarkoitus on siis listata itsestään / elämästään 14, ainakin jossain määrin outoa tapaa.
Haastan; Pikkusiskoni Sannan, sekä pari muuta bloggaavaa tuttavaa; Tessan, Litan & Katjan.

- - -   - - -

1. Volumen ( oli kyseessä sitten tv, radio, tietokone tai mikä
tahansa muu elektroniikka laite ) pitää aina olla parillinen luku.

2. Saatan vaikuttaa esim. blogin kautta itsevarmalta tms, mutta olen käsittämättömän
epävarma itsestäni ja sen myötä olen todella epäilevä, omistushaluinen & mustasukkainen.


3. En osaa lausua pingviiniä ja mangustia oikein, keskittymättä. Sanon ne
"magnusti" ja "pigviini" esim. defibrilaattorin sanominen ei tuota ongelmia.

4. Jos olen esim. kahvilassa tai koulun ruokalassa, minun pitää istua aina
niin, että näen kaikki ihmiset jotka tulevat huoneeseen / sisälle ovesta.

5. Lapsena ( 3-6 ikäisenä ) näin tähdenlennon kun olin isäni kanssa
kävelyllä. Muistan toivoneeni, etteivät isä ja äiti koskaan lähtisi luotani.

6. Vasemmassa korvassa oleva syntymämerkkini
näyttää erehdyttävästi valtavalta finniltä.

7. Musiikkimakuani voisi kuvailla neljällä sanalla; Kaikki mikä kuullostaa hyvältä.
En ole genreuskovainen, kuuntelen kaikkea ! Antti Tuskusta Dimmu Borgiriin.

~ Aiheeseen liittyen kuva; Minä ja Kristian Meurman ,
joka oli keikkailemassa paikallisessa baarissa eräs perjantai .. c(:

8. Juoman pitää olla pöydällä aina vasemmalla puolellani.

9. Mielestäni meikkivoide tuoksuu äärettömän hyvältä, ja
saatan laittaa sitä päivän mittaan kasvoilleni ihan vain sen takia.

10. Enkä minä keksi itsestäni tai elämästäni enää mitään,
edes jossain määrin outoa, mitä tähän voisi kirjoittaa ..

- - -   - - -

4 kommenttia:

  1. Ollaan yhdessä outoja tuon 4. kanssa. Kai se on joku traumajuttu tai jotain... tiedä häntä. :o

    VastaaPoista
  2. ....nauroin kuollakseni tolle sarjakuvalle :D:D:D: ei apua IHANKU MINÄ

    VastaaPoista
  3. tuli tosta kolmosesta mieleen että sanotko röntgen vai röngten? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oli pakko kokeilla pari kertaa ! :D Kyllä sanon sen ihan oikein, röntgen :D

      Poista