• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

torstai 7. maaliskuuta 2013

Halpaa punaviiniä ja eroottinen trilleri, niistä on Oonan illat tehty.

- Torstai, ja minä olen jäänyt töistä / koulusta kotiin, 
sillä päätin pitää ansaitun ja hyväksytyn vapaapäivän.

Osa teistä muistaa varmasti sen, kun kirjoitin tänne siitä, että olen koulussa aina yksin. Siitä, että käyn 
tupakalla yksin, käyn kahviossa yksin, käyn syömässä yksin. Enkä edes keskustele kenenkään kanssa.
Nyt asiaan on kuitenkin tullut muutos ! Olen nimittäin kaverustunut pariin 2. vuosikurssin, sekä 1. luokan  
oppilaaseen, jopa kaverustunut heidän kanssaan niin että hyväksyin heidän kaveripyyntönsä facebookissa. 
Huomaan kyllä selkeästi, miten tämä on vaikuttanut töissä / koulussa fiilikseeni ja lisäksi motivaatiooni. 
Olen paremmalla tuulella, jaksan tehdä enemmän ja olen paljon energisempi ! On se kumma miten paljon  
tällainen asia oikeasti voikaan vaikuttaa. Ei tarvitse käydä yksin syömässä, ei kahviossa tai tupakallakaan 
aina. Kaikki tämä tapahtui aivan yht'äkkiä, yhdessä päivässä. Ja minä olen iloinen tästä, todella iloinen .. :)

- - -  - - -



Tiistaina ja keskiviikkona sain koulussa todella paljon aikaiseksi, ja loppupäivät minulla oli todella hyvä
 fiilis. Oikeastaan molemmat päivät kuluivat hyvällä fiiliksellä, ja illalla tunsin oloni jo aikaisin uupuneeksi
ja väsyneeksi, joten uni tuli nopeasti ja todella helposti. Opiskelin molempina päivinä After Effectsiä, tein
opinnäytetyötäni, sekä töitä joita minulle annettiin tehtäväksi, esim. poltin 30 cd levyä ja tein niille kannet.
Tiistaisen 8 tunnin työ- ja koulupäivän jälkeen kävin lainaamassa kirjastosta luettavaa, yli 500 sivuisen
eroottisen trillerin nimeltä Romeo, ja myöhemmin ilalla lähdin pienelle kävelylle = Alkoon ja Tiimariin
ostoksille. Tiimarista ostin edellisessä postauksessa jo esittelemäni lukulasit, sekä piirrustuspaperia (jota
minun taloudessani ei ole koskaan liikaa). Alkosta tarttui mukaan lempipullo kuohuvaa sekä lempipullo
punaviiniä. Illalla aloitin lukemaan edellä meinitsemaani kirja nauttien samalla lasillisen ostamaani viiniä.
Oikeastaan keskiviikko ilta meni täysin samalla kaavalla. Olen nyt lukenut kirjasta jo lähes 200 sivua.
On muuten aivan käsittämättömän hyvä kirja, suosittelen ! Koukutuin siihen heti. Kello ei ole vielä edes
kuutta torstai iltana, mutta minä ajattelin jo ryömiä sänkyyn kirjan ja hyvien naposteltavien kanssa ! :)



- - -  - - -

11 kommenttia:

  1. ihan oikeesti, pelkäsin koko sen hetken ajan mitä videotasi katsoin, että toinen tissisi tulee "mekosta" ulos. Hipoo jo ankarasti mauttomuuden rajoja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyseessä on muotoileva alushame. En pelkässä tuollaisessa sentään ulos lähde :DDD

      Poista
    2. No hyvä sentään :D

      Poista
  2. nii siis käviks sä ma-ke koulussa ja nyt torstaina oot ansainnu vapaapäivän? :D

    VastaaPoista
  3. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151492036445042&set=a.10151492035640042.1073741828.10290570041&type=3&theater

    oot nygårdin sivuilla, monessakin kuvassa.

    VastaaPoista
  4. En ymmärrä, ansaittu loma. EIkö loma ansaita, kun on oltu viikko koulussa ?
    Miksei muka voinut mennä sinne, jos sielä kerta niitä kavereitakin ilmaantunut

    VastaaPoista
  5. ostin kans tänään cato negroa ja luen hyvää kirjaa. :--D näillä mennään.
    ps. oot kauniss ♥

    VastaaPoista