• d e s i r e f o r t h e f u t u r e . b l o g s p o t . f i

torstai 21. maaliskuuta 2013

Jotain minkä vuoksi elää.

Olen negistellyt jo monta päivää, oikeastaan jo pari viikkoa ja kirjoittanut monia negatiivis painoitteisia postauksia lähes julkaisuvalmiiksi (joka sekin on tuonut osaltaan surullista ja haikeaa mieltä päiviini). Syy jääköön kertomatta, ei blogini sentään niin avoin ole, että pystyisin kertomaan minusta ja elämästäni kaiken 100 %'sti. En tiedä miten tulen tänä muutama päivä - pari viikkoa aikavälillä julkaisemaan postauksia, mutta teen parhaani ettei blogini jäisi täysin ilman postauksia tänä aikana. Mutta nyt tämän postauksen pointiin; Negistelyn takia päätin nyt kirjoittaa postauksen, jossa listaan minusta ja elämästäni positiivisia asioita ! Kai tämän postauksen voisi kirjoittaa myös sen kunniaksi, että blogillani on lukijoita jo yli 700, ja kävijä määrä on jo yli 300 000 ! ♥

- - -  - - -

♡ Minulla on ihana poikaystävä Miika, joka on ollut aina tukenani ja luonani,
 jopa niinä pahimpina aikoina, jolloin emme välttämättä ole edes olleet yhdessä. 
 Hän pitää minusta huolta, välittää ja rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. 

♡ Ennen minä en uskonut siihen, että ihmiset voivat muuttua. Mutta minä muutuin.
 Ja näin uskomukseni ihmisten muttumiseen muutui. Ihminen voi tosiaan muuttua. 

♡ Minulla on perhe & lähisuku, joka ei ole koskaan jättänyt minua hädän hetkellä pulaan, ja 
ovat auttaneet minua yli ongelmien ( niiden ongelmien jotka olen pystynyt heille kertomaan ). 

♡ Olen aamuvirkku, ja energisimmilläni aamuisin. Silloin saan eniten asioita aikaiseksi, ja vaikka 
edessä olisi vapaapäivä koulusta / töistä, saatan nousta sängystä 7 aikaan, ilman herätyskelloa.

♡ En yleisesti ottaen pidä itseäni rumana. Tottakai minulla on ulkonäössäni asioita joiden 
toivoisin olevan toisin, esim. perinnöllinen akne, mutta ei mitään sen "vakavempaa". Ihan 
eri juttu ovat vartaloani peittävät arvet, mutta puhutaan nyt vaikka vain kropan muodosta 
ja kasvoista. Niissä ei ole kovinkaan paljon vikaa, ja mielestäni osaan korostaa vartaloni ja 
kasvojeni hyviä puolia vaatteilla, asusteilla ja meikillä. Tietysti joskus on niitä " vittu mä oon 
ruma läski " -päiviä, mutta niinkuin sanoin, en yleisesti ottaen pidä itseäni rumana naisena. 


♡ Esim. itsevarmasti, häpeämättömästi ja suorasti kirjoitetut postaukset saavat minut henkisesti, 
 ainakin hetkellisesti, voimakkaammaksi. Nämä postaukset jotka ovat kirjoitettu I don't give a 
fuck what you think about me -meiningillä, saavat minut itsenikin paljon itsevarmemmaksi ja 
 joskus suorasanaisemmaksi, häpeämättömäksi siitä millainen minä itse olen, millainen haluan olla. 

♡ Hetkittäisistä rahaongelmista huolimatta minulla on oma pieni asunto, jonka olen 
saanut sisustaa mieleisekseni. Tämä asunto pelasti minut vuoden 2011 kesänä, jolloin olin 
asunut pari kuukautta kavereideni nurkissa, sillä en voinut asua enää sijaisäitini luona omien 
ongelmieni ja vikojeni takia. Oma asunto on helpottanut elämääni enemmän kuin paljon. 

♡ Minulla on taloudessani ihana käärmeeni, kuningaspyton Kratos ja poikaystäväni Miika
 suloinen kissa Tötsä, joka tuo yksinäisiin päiviini jotain eloa ja edes jonkinlaista rutiinia. 

♡ Minulla on aivan käsittämättömän ihanat pikkusisarukset Sanna ja Konsta. Heitä ja
 heidän olemassa oloaan olen alkanut arvostaa vanhetessani vain enemmän ja enemmän. 

- - - - - -

13 kommenttia:

  1. Jäin tuijottamaan tuota liikkuvaa kuvaa, makeat meikit! Terv kateellinen

    VastaaPoista
  2. Sä oot todella kaunis ja toi meikki on niin umpee, mä rakastan itse sinistä ja toi on niin kaunis :))

    VastaaPoista
  3. <3

    Hienoa, että osaat nimetä noin paljon hyviä asioita sun elämästäsi ja olet niistä kiitollinen. :) Ja tosi harvinaista tuollainen, ettei pidä itseään rumana! Mulla on vähän sama, totta kai kaikilla on joskus niitä ruma läski -päiviä, mutta mun mielestä mäkin olen oikeasti aika hyvännäköinen nainen kaikkine "vikoineni" ja vauvakiloineni. :D Ja sä olet tyrmäävän upea ja kaunis nainen! Ja vahva.

    Luen sun blogia ja tykkään siitä että kirjoitat rehellisesti ja avoimesti, vaikka en usein kommentoikaan. Olen huono kommentoimaan mitään blogia... Mutta luen ja toivon sulle kaikkea hyvää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Oli tosiaan toi omasta ulkonäöstä mieltä oleminen -juttu laitettava tähän listaan, sillä tuota ei kovinkaan monien suusta kuule .. + Onhan myös niitä ihmisiä olemassa jotka eivät pidä itseään rumana, mutta hakevat huomiota sillä että itkevät omaa "rumuuttaan" muille.

      Poista
  4. tuijotin tuota kuvaa ainakin puoli tuntia, ihana <3 sinä, meikit, kaikki !! äääää <3<3
    muutenkin oona, olet aivan mahtava !!!! <3

    VastaaPoista
  5. tää ei oo pahalla tarkotettu kysymys mut mite Miika jaksaa sua? tai siis miten se suhtautuu noihin sun viiltelyihin/arpiin/lääkitykseen/''hulluuteen'' (sori toi termi, en keksi mitään muutakaa mikä yhdistäis kaikki noi sun diagnoosis) jne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän jos toista oikeasti rakastaa niin hyväksy ihmisen sellaisena kuin hän on. Myös sen 'hulluuden'. Se on kuitenkin osa ihmistä, hänen persoonaansa ja luonnetaan. Miksei se hulluuskin voisi olla rakastettava piirre... :)

      Poista
    2. Tästä tulee oikein Anonyymien ketju, mutta lisäänpä vielä oman mielipiteeni joukkoon tummaan.. Itse katsoin itsetuhoiseksi muuttunutta ja hullun papereilla kulkevaa henkilöä parisuhde-statuksella noin puolitoista vuotta, kunnes rakkaani erään angstipuhelumme jälkeen tappoi itsensä. Luulen siis että mitä ensimmäinen ano EHKÄ saattaa kiertoilmaisuillaan tarkoittaa on se, että eikö Miika joudu olemaan 24/7 huolissaan siitä, tuleeko kulta kotiin vai onko hän vetänyt itsensä hirteen?

      Poista
  6. Hienoa kuulla että osaat arvostaa kaikkea hyvää mitä sinulla on, vaikka olet myös menettänyt paljon. <3

    VastaaPoista